Рассмотрев вопросы радиоактивности, периода полураспада и его описание с помощью дифференциальных уравнений, биологического действия радиации и курения, последствия после радиоактивного облучения, пришли к следующему заключению: необходимо изучать законы природы,разумно их использовать для нужд человека ,беречь, и охранять окружающую среду. Всегда помнить, что мы маленькая частичка нашей Вселенной, которую можно так легко разрушить, а вместе с ней и погубить себя. |
Образовательный- обеспечить в ходе урока усвоение понятий “радиоактивность”, альфа-, бета-, гамма излучений. В ходе подготовки к итоговой аттестации повторить понятия фотоэффекта, ренгеновские лучи, строение атома, опыт Резерфорда. Продолжить формирование общеучебных умений: планирования рассказа, работы с дополнительной литературой |
1. Оқушыларға физикалық құбылыстар, физиканың мақсаты, физика заңдары, физикалық ұғымдар, қазіргі заманның ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктері туралы түсінік алуға жағдай жасау. 2. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін жетілдіру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. 3. Жауапкершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. |
|
Мақсаты: 1) Электр тізбегіндегі кернеу мен кедергінің және ток күшінің тәуелсіздігін анықтай білуі. 2) Оқушылардың ой-өрісін, қияларын, еркін сөйлеуін дамытып, пәнге қызығушылығын арттыру. 3) Оқушыларды ізденімпаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. |
Сабақтың мақсаты:1. Оқушылардың атмосфералық қысым тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін есептер шығару арқылы тексеріп бағалау . 2. Оқушыларды тез есептеуге,сызбалар сызумен формулалар жазып есеп шығаруда ұқыпты жазуға және есептеудің тиімді әдістерін пайдалануға тәрбиелеу. 3. Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту және атмосфералық қысымның тіршіліктегі маңыздылығын ұғындыру. |
Білімділік: Электр тізбегі және оның элементтерімен таныстыру, өткізгіштерді жалғау әдістерін көрсетіп, есептеу жұмыстарын ұйымдастыру. |
Білімділік: оқушыларға Гук заңын, деформация, динамометр туралы ғылыми негізде түсіндіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, имандылыққа |
1. Садақтан вертикаль жоғары тартылған жебенің ең үлкен көтерілу биіктігін есепте. Жебенің бастапқы жылдамдығы 40 м/с 2. Массасы 2 кг дене жер бетінен 30 м биіктіктен түседі. Дененің 15м және жерге келіп түскендегі кинетикалық энергиясын есепте I-деңгей: 1. Жер бетінен 3,5 м биіктікке көтерілген массасы 6 кг дененің потенциалдық энергиясын анықтаңыз. |
А. Өткізгіштерді тізбектей және паралель жалғауды үйренеді. Тізбектей және паралель жалғау белгілерін түсіндіре алады тізбектей және паралель жалғау кезіндегі толық кедергіні есептеудің формулаларын біледі. В. Шамалардың физикалық мағынасын ажырата алады, сызба бойынша өткізгіштердің қалай жалғанғанын айтып бере алады. Формуланы қолданып толық кедергіні таба алдады. |