Тақырыбы XIX ғасырдағы тәуелсіздік үшін күресСабақтың мақсаты: Еліміздің азаттығы жолындағы Кенесары Қасымұлы, Махамбет Өтемісұлы мен Исатай Тайманұлы бастаған көтерілістердің ұлттық тарихи маңызын көрсету.
Дамытушылық: Көтерілістердің себептерін, мақсатын түсіндіре отырып, салыстыра білу, өз пікірлерін дәлелдермен тұжырымдау дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды Отанын, халқын сүюге баули отырып , патриоттық сезімдерін ұштау.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы.
Сабақтың әдістері: әңгімелеу, топпен жұмыс. |
Сабақтың тақырыбы Отбасы-шағын қоғам тарауын қайталауСабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың тарау бойынша білім деңгейлерін тексеру, алған
білімдерін тиянақтау.
2. Тарау материалдарын қайталай отырып, ой- өрістерін,дүниетанымын,дағдыларын,пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Ерінбей еңбек етуге, болашақтың білімді, биік, парасатты азаматтары болуға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Конференция сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, ойтолғау, деңгейлеп-саралап оқыту,ойын буындарын қолдану.
Сабақтың көрнекілігі: Топ аттары,схемалар, шығарм |
Тақырыбы: «Жүзден жүйрік» білімпаздар сайысыМақсаты: Оқушылардың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, логикалық ойлау,шапшаңдық, ізденімпаздық, іскерлік қасиеттерін қалыптастыру. Өз ой-пікірін қорғай аоуға үйрету. |
Сабақтың тақырыбы Сәулет өнері және құрылысСабақтың мақсаты:
Білімділік: Х-ХІІғасырлардағы сәулет өнерінің ерекшелігі, сәулет өнері құрылысындағы
жаңаша стильдер, архитектуралық ескерткіштермен танысу, олардың
тарихынан мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылардың өздігінен жұмыс жасау және салыстырмалы талдау жасау
дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз елін сүюге , құрметтеуге еліміздің құнды архитектуралық
ескерткіштерін қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі |
Сабақтың тақырыбы СақтарСабақтың мақаты:
Сабақтың түрі: Білімді жинақтау,қорытындылау, саях |
Тақырыбы: Қазақстан халқыСабақтың мақсаты:Оқушыларға Қазақстанның қалай көп ұлтты мемлекетке айналғаны жайлы түсінік беру
Міндеттері:
1.Білімдік – Қазақ халқының басынан өткен түрлі тарихи оқиғалар жайлы түсіндіре отырып, көп этнос ұғымына терең тоқталу
2.Дамытушылық – Оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын, танымдық қызығушылықтарын, шығармашылық әрекеттерін арттыру.
3.Тәрбиелік – Қазақстандық патриотизмге, өз елін, жерін сүюге, ұлттық татулыққа тәрбиелеу
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: ауызша сұрау, ой қозғау, ойын технологиясының әдістері, интерактивті тақтамен жұмыс, топтастыру, тест жұмысы, үлестірме карточк |
Сабақтың тақырыбы Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуыСабақтың мақсаты: Монғол империясының тарихымен таныса отырып, Шыңғысханның қазақ жеріне шапқыншылығы мен оның ауыр зардаптарын анықтау, басқыншыларға қарсы халық күресі мен ұлыстардың құрылуы туралы түсіну.
Сабақтың міндеті: 1. Шыңғысханның қазақ жеріне шапқыншылығының зардаптарының әсерінен қазақ халқының қалыптасуының кешеуілдеп, этникалық құралы бұзылғандығын, Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық дамуына зиян келтіргенін анықтау. |
Сабақ тақырыбы: Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымыСабақтың мақсаты:XV-XVIII ғасырдағы Қазақ хандығының мемлекеттік құрылысын тереңдете түсіндіру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға Қазақ хандығының басқару жүйесі, ханның сайлану дәстүрі мен қазақ халқының әлеуметтік құрамын меңгерту.
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту, теориялық білімді игеру және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Туған халқына, Отанына, тар |
Сабақтың атауы Қазақ атауы мен қазақ жүздерінің пайда болуыСілтеме Б. Көмеков, Ш. Уәлиханов, Дулати, А.Әбдрахманов,
Н. Мыңжанұлы т.б ғалымдардың пікірлері.
Жалпы мақсаты
Қазақ халқының қалыптасу үдерісі, кезеңдері және оның зерттелуі туралы ғалымдар жазбаларына сүйене отырып, оқушылар бойында өзіндік көзқарас қалыптастыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Зерттеушілік әңгіме жүргізілуі кезінде оқушылардың ақылға қонымды мәлімет ұсынуы, топтағы оқушылардың бір-бірі толықтыруы, келісімге жетуге тырысуы.
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Сабақтың тақырыбы Қазақстандағы халық ағарту ісіМақсаты ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Оқу нәтижесі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысады.
Өлкедегі оқу-білім ісінің жүйесін анықтайды.
Тарихи оқиғаларға талдау жасай алады. |