Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...

Қызықты математика
Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Топтың таныстыруы, амандасу рәсімі
1. Логикалық есептер
2. Математикалық сұрақтар
3. Ойымды жалғастыр /мақал-мәтел/
4. Математикалық жұмбақтар
5. Жақсы тілектер
6. Математикалық атаулар
III. Қорытынды
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1584 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 17:06 |


Интерактивті тақтадан үлкен зәулім қала, биік биік ғимараттар, көше бойында әсем үйлер көрсетіледі.
М: Ендеше, баріміз, көзімізді жұмайық. Бәріміз көзімізді жұмып елестетейік, үлкен зәулім қала, биік биік ғимараттар, көше бойында әсем үйлер. Алдымыздан үлкен көрікті бір мейрамхана кезікті. (Оқушылар көздерін ашады).
Оқушылар көзін ашса, мейрамханада тәтті таратып жатыр екен. Оқушылар тәттілерді алу арқылы тәттілердің түсі бойынша топқа бөлінеді. (қызыл, көк, сары) Оқушылар топқа бөлініп партаға отырады.
Оқушылар, сіздерді бүгінгі мейрамханамәзірімен таныстырып өтейін:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 766 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 16:39 |


Пәні: Математика
Сыныбы: 5 сынып
Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшекті натурал санға көбейту
Мақсаты:Натурал санды жай бөлшекке өз беттерінше көбейте алу
Міндеттері: 1. Білімділік: Көбейткіштердің біреуі натурал сан болған жағдайда оқушылардың натурал сан мен жай бөлшекті көбейте білуі
2.Дамытушылық: Көбейтудің терімділік, ауыстырымдылық, үлестірімділік қасиеттерін пайдалана отырып көбейтуді орындау
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1294 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 14:45 |


Апта Күні: 16.03.2015ж 2 -сабақ
Сабақтың тақырыбы 6-тарау бойынша қайталау
Жалпы мақсаты 1.Тік бұрышты координаталар жүйесін қайталау.2. Тік бұрышты координаталар жүйесі, осьтік симметрия, центрлік симметрия тақырыптары бойынша есептер шығаруға жаттықтыру.Жұмыс кезінде бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 861 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 14:51 |


Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді салыстыру тақырыбы бойынша ашық сабақ, Ашық сабақ саяхат сабақ түрінде өтеді. Деңгейлеп оқыту технологиясының элементтері пайдаланылған.Жаңа сабақ, оқушылар берілген тапсырмаларды топтаса отырып орындайды. Оқушыларды бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелейтін сабақ.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1553 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 10:17 |


2. Сабақтың мақсатын қою.
- Балалар, бүгінгі сабақта осы уақытқа дейінгі өтілген математикалық ұғымдарды қалай меңгергенімізді тексереміз, 3 топқа бөлініп жарысамыз.

3. Таныстыру:
І – топ: «Азамат» тобының ұраны:
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық,
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық!
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 759 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 08:04 |


Жеке жұмыста кестені толтыру арқылы Функция терминін енгізген неміс физигі, математик ғалымды табады. Бағалау дискрипторлар арқылы жүргізіледі.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1302 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 09:17 |


Функциясының графигін салуды дамыту. Маршрут кар-тасы, блум таксаномиясы, жұптық және топтық жұ-мыс, бағдар-шам көздері бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. Кіріспе мен тұсаукесер кезеңінде оқытудың жаңа тәсілдері, сыни тұрғыдан ойлауды үйрету;АКТ қолдану; оқыту мен оқудағы көшбасшылық;Негізгі бөлімде жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; Қорытынды кезе-ңінде оқыту үшін және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Джексо тә-сілін қол-дану арқы-лы осы кезге де-йінгі алған білімдерінжинақтап бағалау. Джексо әдісі арқы-лы топтық бағалау жүргізу. Кеспе қағаз-дары, оқулық, формулалар, сызғыш,қаламтранспортир, ноутбук, элек-тронды оқу-лық.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1356 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 18:36 |


3) Қорытындылау ( әр топтың қаражатын есептеп қай топ жеңімпаз екенін анықтау)
2. Әр топ өздері таңдап алған әріптеріне сәйкес топ аттарын қою керек, кейін сол таңдаған тақырыптарына сәкес топ белгісн салу. (берілген уақыт 3 минут 1) А 2. К. 3. М. 4. С. 5. Г. 6. Т
3. Топ мүшелеріне берілген белгі уақыт аяқталғанша біз ортаға _______________ әнімен ____ сынып оқушысы _________________ шақырамыз.
Рахмет, ендіше біз өз топтарына қайтып келейік өз топтарымен және топ белгісімен таныстырсын.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 910 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:16 |


Анықтама: Санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр екі координаталық түзу тік бұрышты координаталар жүйесі деп аталады.

Тік бұрышты координаталар жүйесі француз философы және математигі Рене Декарттың құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп те аталады.
Анықтама: Тік бұрышты координаталық жүйесі орналасқан жазықтық координаталық жазықтық деп аталады.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1677 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:14 |


Загрузка...
Жаңалықтар