Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Диалогті оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар қою.


Диалогті оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар қою.

Диалогті оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар қою.

Атырау облысы Жылыой ауданы Құлсары қаласы
№7 Е.Халықов атындағы орта мектеп
Коучинг сессия жоспары


Сабақтың тақырыбы: Диалогты оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда түрткі сұрақтар қою.
МАҚСАТЫ: Оқу мен оқытуда өз тәжірибесі негізінде диалогты оқыту туралы түсінік ала отырып, түрткі сұрақтарды қоюды меңгереді. Түрткі берудің не екенін түсінеді.
Сілтеме: МАН. Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару. Алматы.2014 Үлестірме екінші апта.
Түйінді идеялар Диалог – адам өмірінің мәні мен мақсаты.
Нәтиже Оқу мен оқытуда өз тәжірибесі негізінде диалогты оқытуды тәжірибесіне енгізеді. Түрткі сұрақтарды қолдана біледі.
Сабақта қолданатын материалдар: Флип-чарт, стикерлер, маркерлер, смайликтер, таратпа кесте қағаздар, жұлдызшалар, слайдтар.
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, рефлексия, бейнефильм көрсету, АКТ-мен жұмыс, диалог құру, зерттеушілік әңгіме, кері байланыс, пікірталас, постермен жұмыс,
Тапсырмалар Коуч Мұғалімдер Уақыты
Кіріспе.
Аудиторияға шақыру.
Топқа болу.
Коучинг тақырыбын таныстыру. Мақсатын хабарлау. Бүктелген қағаздар арқылы топқа бөлінеді.
Тақырыппен танысады. Өздеріне мақсат қояды. 3 минут
Миға шабуыл.
Проблеманы анықтау. Сұрақтар: Диалогқа адам қанша жастан бастап түседі? Диалог деген не? Диалогты оқыту дегенміміз не? Әріптестер пікірі тыңдалады. Ортаға пікір тастайды.
2 минут
Бейнефильм қарай отырып, диалог туралы түсінік ашады. Түрткі сұрақ қояды. 3 минут
Проблеманы шешу. Топтарға тапсырмалар таратылып беріледі. Ол қағаздарда диалог деген не, оның түрлері, зерттеушілік іңгіме деген не екені жазылған еді. Соны олар ресурс ретінде қолданады. Слайд арқылы оларға түсінік беріледі. 8 минут

Сергіту жаттығуы Мұғалімдерді сергіту жаттығу арқылы сергіту. 2 минут
Топпен жұмыс
Зерттеушілік әңгіме жасау. Тапсырма береді. Мұғалімдер орындайды.
• 1-топ. “Дәстүрлі оқытудың пайдасы”
• 2-топ. “Сындарлы оқытудың пайдасы”
• 3-топ. Осы жұмыстарға түрткі сұрақтар қояды.
• 4-топ. Жоғары дәрежедегі сұрақтар қояды. 10 минут
Қатысушылар арасында Пікірталас. Қатысушылар пікірталасқа түседі. 10 минут
Кері байланыс «Қосу, алу, қызықты» кері байланысы 3 минут
Рефлексия жасау «Екі жұлдыз, бір тілек» 3 минут


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқушы белсінділігін арттыруда диалогтік оқытудың тиімділігі
Оқу мен оқыту үдерісінде блум әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету және мұғалімдердің белсенділігін арттыру.
Диалогты оқытудың тиімділігі
Наурыз көже
Елтаңба мен Ту туралы жыр.
Teenage problems
Lesson Study әдісі
Дарынды және талантты балаларға тән қабілеттер
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Бөлім: Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6633 | Қосты: Шарғабаева Жанаргүл Сағынбайқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык