|
|
Оқушы белсінділігін арттыруда диалогтік оқытудың тиімділігі
07.11.14 ж. |
Мұғалімдерге арналған коучинг сессиясы
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Оқушы белсінділігін арттыруда диалогтік оқытудың тиімділігі
|
Жалпы мақсаты:
|
Әріптестердің тәжірибесін жетілдіру мақсатында диалогтық оқыту модулінің әдістерімен таныстыру және тәжірибеге енгізуге бағыт беру |
Күтілетін нәтижелер |
Мұғалімдер:
|
Түйінді идеялар:
|
Оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады. Оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды. Білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады. Оқушыларға білім қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлуына ықпал етеді. Оқушыларға сын тұрғысынан ойлауға көмектеседі Оқушылардың бір –бірінен үйренуіне , басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді. |
Жаттығулар: |
1. 3 топ құру және топ ережісін бекіту (Мультфильм ынталандыру туралы) 2.Миға шабуыл: 3 түрлі суреттер беру арқылы сұрақ құрастырту 3. «Ыстық орындық» арқылы қрастырылған сұрақтаға жауап алу |
Дереккөздер арқылы таныстырылым 3 мин Сергіту сәті
Проблеманы шешу жолдарын анықтау тапсырмасы
|
«Жүрдек пойыз» музыкалық сергіту
|
Қорытынды |
Диалог – бұл ақиқатты бірге іздеуге мүмкіндік беретін қарым-қатынас түрі |
Кері байланыс 2 мин |
2 тілек, 1 ұсыныс. |
- Ресурс
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады,себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады.Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жекізу үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар кең қолданады деген пікір бар.Олар жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап (дұрыс немесе дұрыс емес деп) бағаланады. Ал жоғары дәрежелі сұрақтар айтылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға,қайта құруға,кеңейтуге, бағалауға және кеңейтуге тиіс болады. Сұрақтарды оқушылардың білім алу қабілеттеріне сәйкес болатындай етіп құру қажет.
2. Әңгіме- дебат.
-ой-пікірлерде үлкен алшақтық болдады және ір қайсысы өз пікірлерінде қалады;
-ресурстарды біріктіруге бағытталған аздған талпыныс жасалады;
-қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай»,«Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады;
-орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.
- Ресурс
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады,себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады.Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жекізу үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар кең қолданады деген пікір бар.Олар жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап (дұрыс немесе дұрыс емес деп) бағаланады. Ал жоғары дәрежелі сұрақтар айтылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға,қайта құруға,кеңейтуге, бағалауға және кеңейтуге тиіс болады. Сұрақтарды оқушылардың білім алу қабілеттеріне сәйкес болатындай етіп құру қажет.
Кумулятивтік әңгіме.
-айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі;
-әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімдікпен тыңдауы;
-идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.
- Ресурс
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады,себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады.Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жекізу үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар кең қолданады деген пікір бар.Олар жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап (дұрыс немесе дұрыс емес деп) бағаланады. Ал жоғары дәрежелі сұрақтар айтылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға,қайта құруға,кеңейтуге, бағалауға және кеңейтуге тиіс болады. Сұрақтарды оқушылардың білім алу қабілеттеріне сәйкес болатындай етіп құру қажет.
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:
-әркім ақылға қонымды әңгіме ұсынады;
-әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқия бағалау жүргізіледі;
- қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;
- қатысушылар сұрақ қояды жәнеайтқандарын дәлелдейді,осылайша әңгімеде дәлелдеме « көрінеді»;
-топағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүкін, ең бастысы-келісімге ұмтылуы)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |