Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жазбаша бөлу тәсілдері.


Жазбаша бөлу тәсілдері.
Матиматика 4 сынып
Тақырыбы: Жазбаша бөлу тәсілдері
Жалпы мақсаты: Жазбаша бөлу тәсілдерінің мәнін түсіне отырып, есеп шығаруда тиімді қолдана білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже а) Нөлдермен аяқталатын сандарды; Жазбаша бөлу тәсілдерін түсінеді
ә) Нөлдермен аяқталатын сандарды. Жазбаша бөлу тәсілдерін есеп шығаруда қолдана алады.
Сабақ түрі: топтық, жұптық, жеке жұмыс.
Ресурстар: Интериктивті тақта, кесте, таратпа материалдар, стикерлер, слайдтар.

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру

Топқа бөлу.

Үй жұмысын тексеру

Топпен жұмыс:

Жаңа сабақ.

Жеке жұмыс

Топпен жұмыс.

Сергіту сәті.

Топпен жұмыс

Психологиялық дайындық

3 топқа бөлінеді
I топ «Радиус»
II топ «Диаметр»
III топ «Шеңбер»
Ережелерін еске түсіру.

Тақтада дұрыс жауаптарын береді.

Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындайық.
Сабақтың соңында қандай нәтижеге жетуіміз керек?- деп сұрай отырып, оқушыларға сабақтың мақсатын, одан күтілетін нәтижені айқындатады

- топ тапсырмалары.
Өрнектің мәнін тап.
45∙ (70+30)=4500
84∙ (20+80)=8400

Логикалық тапсырма
Неше үшбұрыш бар?
Жауабы: 9


II- топ тапсырмалары.
1) Есепте:
320∙200=64000
45∙300=13500

2) Неше ұшбұрыш бар? Жауабы: 7

III- топ тапасырмалары.

Есепте.
(180+20)∙30+ = 6000
2700:90 = 30

Неше тіктөртбұрыш бар? Жауабы:8

Жазбаша бөлу тәсілдері.
Тез есептеу жалын түсіндір 45∙99=4455 101∙89= 8989 6∙999=5994 40∙25=1000
99+115=214 37∙101=3737 50∙999=49950 800∙25=20000

I топ
Жазбаша бөлу тәсілдерін түсіндір слайд.
22900 460 155000 6200
276 65 124 25
230 310
310
I-топ II-топ III-топ
27200: 320= 22400:640= 132500:5300=
17920: 280= 16720:440= 252000:7200=
I-топ.
4. Есеп.
А) Шықты – 23 бала
Қалды – 5қ, 8 ер бала
Барлығы - ? болған
Ш: 23+(5+8)=36
Жауабы: 36 болған
ІІ топ
Ә) Шықты 12бала
Қалды – жартысы
Барлығы - ? бала
12+6=18 бала
ІІІ топ
6.Есеп
Карамель – 12 -? к.қалташаға
Шоколад – 24 -?к.қалта
Барлығы – 5400 к
Ш: 12+24=36
5400:36=150 (қ)
150*12=1800 (карамель)
150*24=3600 шоколад
Ж: 1800(к), 3600(ш) салынған

7. Теңдеуді шеш
І топ
570*Х-4700=13540
570*Х=13540+4700
570*Х=18240
Х=18240:570
Х=32

ІІ топ
340*Х-416*2=18208
340*Х-832=18208
340*Х=18208+832
340*Х=19040
Х=19040:340
Х=56

ІІІ топ
(31*550-Х)*120=10200
17050-Х=10200:120
17050-Х=85
Х=17050-85
Х=16965

8. Ауызша сұрақтар
1) 5 сан
2) 3 сан
3) 7 сан, 5 сан

Топбасшы бағала, қорытынды жасайды.

№3 ІІ, ІІІ баған, №5 есеп

Стикерлер таратылады Оқушыларда ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Топ жетекшілері тексеріп бағалайды.

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың мақсатын күтілетін нәтижені өз беттерімен айтып береді.

Әр топ мүшелелері постерлерін қорғайды. Бірін-бірі бағалайды. Топ жетекшілері бағалау парақтарна қояды.

Бағалайды

Күнделіктеріне үй тапсырмаларын жазып алды

- Бүгін нені білді?
- Не түсініксіз?
- Нені өзгерткілері келеді? Деген сұрақтарға жауап береді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Разрядтан аттап жазбаша көбейту, бөлу.
Бөлудің жазбаша тәсілдері. Өткенді пысықтау.
Бөлудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша бөлу алгоритмі.
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша бөлу тәсілдері.
Пысықтау Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу
Қайталау Есеп,теңдеу шығару
Рационал сандарды бөлу
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 6642 | Қосты: Кенжешова Нина | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык