Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы


Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

Ақмола облысы,  Шортанды ауданы,  Новокубанка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі  Темірхан Жанбота

Қазақстан тарихы  пәнінен қысқа мерзімді жоспары

     

Пәні: 

Қазақстан тарихы

 

Сыныбы:    6 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

 

Жалпы мақсаты:

Оқушылар  сақтар  туралы  мәліметтерді мәтінді  талдау арқылы біледі  және  картамен  жұмыс жасау  арқылы мекендеген  территориясын анықтап көрсетіп бере алады.

Сілтеме:

      1. Т.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ.Халидуллин, Б. Сәрсекеев. Ежелгі Қазақстан тарихы  Алматы «Атамұра» 2011 жыл

2. www.google.kz

3.www.youtube.com

Оқу нәтижесі:

Оқушылар сақтар  туралы  мәліметтерді біледі,  сақтардың  қоныстанған  аймағын  картадан көретіп бере алады және  қоғамдық құрлысын бөліну  ерекшеліктерін ажыратып бере алады.

Негізгі идеялар:

Түрлі жаттығу жұмыстарын топпен бірлесе орындау арқылы оқушылардың белсенділігі артады

Қолданылатын материалдар:

Кластер, пломастер, суреттер, бейнетаспа, оқулықтар

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері:

Жаңа оқыту әдістері, диалог, СТО, АКТ

Шығармашылық жұмыс, ой-толғау

Жұмыс түрлері:

Сұрақтарға жауап беру, ой-толғау, топтық

жұмыс, жұптық жұмыс, шығармашылық жұмыс

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Психологиялық

дайындық

«Мейрім» тренингі арқылы психологиялық ахуал орнатты

Оқушылар актерлердің көңіл-күйін көрсетеді(күледі, жылайды, қуанады, ренжиді)

Оқушыларды топқа бөлу

Оқушыларды  пазлы арқылы топқа бөлді

Оқушылар пазлы арқылы топқа бөлінеді  және сол бейнеленген сурет бойынша өтірік әңгіме құрайды

Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасын ынтамен тыңдайды

І топ: Өткен сабақта Дәстүрлі мал шаруашылығындағы көші-қон  туралы не білгендерін постер арқылы қорғап шығады

ІІ топ: Көшпелілердің баспанасы  туралы білгендерін  постер  арқылы қорғап шығады.

    Екі топ өткен тақырыптар бойынша бір-бірлеріне ашық және жабық сұрақтар қояды

Ой қозғау

Бейнеролик  арқылы  тақырыпты ашу және көрсетілмді негізге алып «ойлан-жұптас-бөліс» стартегиясы пайдаланып өз ойларын ортаға салады.

Оқушыар ынта қойып тыңдайды. Сабақтың тақырыбын өздері ашады.

І. Білу

 

«Әлемді шарлау»  стратегиясы арқылы оқушыларға мәтін таратылады.

    Тақырыпты бұл  стратегиясын пайдалану

арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын  ауызша жүйелі түрде баяндайдау арқылы бір-бірін оқыту жүзеге асырылады.

 

 

ІІ.Түсіну

Жеке жұмыс

Оқушыларға термин  сөздері беріледі

Топтық жұмыс

1.      Әр топтан бір адам шығып үстел үстінде жатқан екі түсті қағаздың біреуін таңдайды.

1. Оқушылар кезек-кезек жазған термин сөздердің анықтамасын оқып мағанасын түсіндіріп береді.

2. Қызыл түсті таңдаған топ-мәтін ішіндегі  сақтар туралы жазылған пікірлерді  табады, жасыл түстілер-хранологиялық кесте толтырады.

ІІІ. Қолдану

 

 

 

Жұптық жұмыс.

Карта  бойынша жеке тапсырма беріледі.

 

 

Сақ тайпалары  мен тайпалық одақтарының  топтарын атап,  олардың қоныстарын картадан көрсетеді.

Сегіту сәті

Оқушыларды сергітіп алу мақсатында бейнетаспа ойнатылды

Оқушылар қызықты әуенге жаттығуларды бірге орындады

     
     

ІҮ. Талдау

 

Топтық жұмыс. «Ойлан,тап!»  слайд арқылы сурет көрсетіледі, оқушылар сол суретке қарап өз ойларын айтады.

І топ мәтін ішіндегі Сақ әйелдерінің  қоғамдағы орны жөнінде  әңгімелеп талддайды.

ІІ топ мәтін ішіндегі Көшпелілердің  жауынгерлік  арбада тұрып  соғысқаннан гөрі, аттың  үстінде шайқасқан  қолайлы болды. Салт атты мен жорық арбасының  суретін салады және  неліктен бұлай болғанын дәлелдейді.

Ү.Жинақтау

 

 

«Шеңбер» ойыны арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеріп шығады (диалогтік жұмыс)

Оқушылар жаңа тақырып бойынша кезек-кезек бір-біріне сұрақ қойып шығады

ҮІ.Бағалау

 

 

Әр топқа бағалау үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» парақтары берілді

Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бір-бірін бағалап шықты

V. Үй тапсырмасын  беру

Үйге «Сақ» сөзінің  мағанасы туралы ақпарат жинауды тапсырылады.

«Сақ»  сөзінің шығу тарихы мәліметтер  жазу

VII. Рефлексия   

Рефлексия парақтары таратылады

Оқушылар сабақ бойынша өз ой-пікірлерін рефлексия парақтарына жазады

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы
"Мен соғысты жек көрем"
Сақтар
Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы
Сақтардың мекендеген жері, Сақ қоғамы
Сақтардың мекендеген жері, сақ қоғамы
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Ежелгі Қазақстан тарихы
Сақтардың мекендеген жері, қоғамы
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 1359 | Қосты: Темірхан Жанбота | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык