|
|
Компьютердің қосымша құрылғылары
Испанбаева Сандуғаш Қойшибаевна
ПӘНІ |
Информатика |
сынып |
5 |
Сабақтың тақырыбы |
Компьютердің қосымша құрылғылары |
||
Жалпы мақсаттар |
Компьютерге қосылатын сыртқы құрылғылардың қызметімен, алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында түсінік қалыптастыру. Ақпарат тасығыштардың әртүрлілігін көрсету. |
||
Оқыту нәтижелері: |
Көп тараған қосымша құрылғыларды сыртқы пішініне қарап анықтауды, оның қызметі мен сипаттамаларын, «ақпарат көздерінің ақпараттық сыйымдылығы» түсінігін біледі. |
||
Сабақтың әдісі: |
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылым қорғау ОҮБ: (формативті) Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар |
||
Көрнекілігі |
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, сызбалар. |
КЕЗЕҢДЕРІ |
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |
БАҒАЛАУ |
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру. Дөңгелектеніп тұрып, бір-бірінің қолынан ұстап, бір-біріне іштей тілек айту. Асық түстерімен топқа бөлу.
|
Оқушылар дөңгелектеп тұрып бір-біріне іштей тілек айтады. Асық түстері арқылы топқа бөлінеді. І топ – қызыл асыл ІІ топ – сары асық ІІІ топ – көк асық |
|
Білу (3 минут) |
Миға шабуыл. 1.«Ыстық орындық» (Үй тапсырмасы) Оқушылар өздерінің дайындап келген сұрақтарға бір оқушы ортаға орындықққа отырып жауап береді 2. Тест тақтадан жауабын жұпта тексеру. 3. Дайындап келген сөзжұмбақты шешеді.
|
Сұрақтарға жауап береді. Тест жауабын тексереді. Сөзжұмбақ шешеді. |
Бағалау 1 сұр – 1 стикер |
Түсіну Мағынаны тану (15 минут)
|
Тапсырма Барлық топ тақырыпты түгел оқып шығады. І топ – қосымша құрылғыларды аттарын айту.. ІІ топ – түрлерін, жүйелік блокқа қосылуын көрсету. ІІІ топ – ол құрылғылардың қызметін айту. |
Барлық топ тақырыпты түгел оқып шығады. І топ – қосымша құрылғыларды аттарын айтады.. ІІ топ – түрлерін, жүйелік блокқа қосылуын көрсетеді. ІІІ топ – ол құрылғылардың қызметін айтады |
Топтар қалпақтар бойынша өз ойларын айтады.
|
Қолдану (10 минут) |
Тапсырмалар үш топқа беріледі. 1.Семантикалық карта «құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін анықтау» толтыру.
|
Топтар тапсырмаларды орындайды. |
Әр дұрыс сұрақ стикермен бағаланады. |
Талдау. 5 минут |
Тақтадан тапсырмалар орындау. Жауаптарын санмен жазу. 1.Компьютер құрамына кіретіндерді жаз. 2.Ақпаратты енгізу құрылғысын көрсет. 3.Ақпаратты шығару құрылғысын көрсет 4. Слайдтың оң және сол жақтарын сәйкестендір.
|
Тақтадан тапсырмаларды орындайды. Жауаптары: 1 ,2 ,6 2,4,6,8 1,3,4,7 1-1, 2-5, 3-7, 4-6 |
Дұрыс жауабын тапқан оқушы стикер алады. |
Сергіту сәті (1 мин) |
Тақтадан дене жаттығуларын көрсету |
Дене жаттығуларын жасайды. |
|
Жинақтау. 5 минут |
Әр топқа практикалық тапсырма. І топ жүйелік блокқа енгізу құрылғыларын қосады. ІІ топ жүйелік блокқа шығару құрылғыларын қосады. ІІІ топ компьютердің негізгі құрылғыларын ғана іске қосады. |
Топтар саусақтармен бағаланады. |
|
Үй тапсырмасы Уақыты: 2 мин |
Үйге: тақырыпты оқу. 5-сыныптың информатика оқулығынан 49 беттердегі тест жұмысы. §7 сұрақтарына жауап беру. Жаксы оқитын оқшыларға жұлдызшасы бар сұрақтар. |
||
Бағалау Уақыты: 2 мин |
Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және жинаған стикерлері бойынша бағаланады. |
||
Дерекккөздер |
Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун «Информатика-5» оқулығы, «Арман-ПВ» 2013, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |