Келісемін _______________ Бекітемін ________________
оқу ісінің меңгерушісі: мектеп директоры:
М.Т.Жақыпбекова Г.Т.Абуталипова
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Компьютердің қосымша құрылғылары
5 «Ә» класс
Информатика пәнінің мұғалімі:
Тусупханова Айнаш Кенесбековна
22.10.2014 жыл
5 «Ә» класс Күні: 22.10.2014ж. Пәні: Информатика
Мұғалім: Тусупханова Айнаш Кеесбековна
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің қосымша құрылғылары
Сілтеме Оқулық Информатика 5-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Арман-П В-2013
Әдістемелік құрал 5-сынып, интернет желісі: http://bilimsite.kz/informatika/1928-kompyuter-kurylgylary.html
Мақсаты: - Оқушыларды компьютерге қосылатын шеткі құрылғылардың қызметі туралы түсінік қалыптастыру.
- Оқушыларға алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында түсінік беру, ақпарат тасығыштардың әртүрлілігін жайлы жан-жақты ақпарат беру.
- Оқушыларды компьютермен ережеге сай, әрі ұқыпты жұмыс жасай алуға, бір-бірін тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету.
Күтілетін нәтиже: Компьютердің көп тараған қосымша құрылғылардың (дыбыстық бағандар, микрофон, принтер, сканер, модем) кызметін біледі.
Компьютердің қосымша құрылғылардың сыртқы пішініне қарап түрлерін ажырата алады.
«Ақпарат көздерінің ақпараттық сыйымдылығы» түсінігін қалыптастырады.
Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары бойынша тест орындайды, жұмбақтар шешеді, постер қорғайды, кесте толтырады, интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды.
Тапсырмалары арқылы білімдерін жинақтайды.
Компьютердің өмірге қажеттілігін бағалайды.
Негізгі дереккөздер: Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, постерлер, интернет материалдары, таратпа материалдар, бағалау парағы, слайд, бейне материалдар, сәйкестендіру кестесі.
Әдіс –тәсілдер: «топтық әдіс», «жұптық жұмыс» «постер әдісі», «сұрақ-жауап әдісі», «жұмбақ шешу» тапсырмасы, «қосымша сұрақтар» әдісі , кері байланыс, АКТ-мен жұмыс, «жеке-жеке жұмыс», «кестемен жұмыс»
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (1 мин) - Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.
- Оқушыларды топқа бөлу; (Компьютердің құрылғыларының және ақпарат тасмалдағыштардың суреттерін құрастыру арқылы)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
(3 мин)
- Өткен тақырып бойынша тест жұмысын тексеру;
Сұрақтар:
- Компьютердің негізгі құрылғыларына қандай құрылғылар жатады?
- Компьютердің негізгі құрылғыларына тышқан неге кірмейді?
- Компьютердің жүйелік блогы құрамына кіретін құрылғыларды атаңдар.
- Жады түрлерін атаңдар және ақпараттар қай жадыда қалай сақталатынын айтыңдар.
- Пернетақта неше бөлікке бөлінеді.
ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ) Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың ойларын біледі.
Біз бүгінгі сабақта компьютердің қосымша құрылғылары мен олардың сипаттамаларын қарастырамыз. Әр топ сурет бойынша өз ойларын ортаға салады.
Кезеңдер.
Берілетін уақыт
(40 мин) Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
«Білу, түсіну» теориясы.
(15 мин) Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. Әр топ өз тапсырмаларына постер жасау арқылы, немесе көрініс арқылы түсіндіру қажет.
1-топ. Компьютердің қосымша құрылғылары, 50-52 бет,
2-топ. Ақпарат тасығыштар, 52-55 бет.
Компьютердің қосымша құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағытын бақылайды. - Топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады.
Топтар бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1.Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы -
«Қолдану» теориясы (8мин)
Жеке жұмыс
Компьютермен жұмыс:
- Мәтіндік редакторда берілген тақырыптың біріне жазыңдар.
«Компьютер қалай пайда болды?» матінін тарату. - Оқушылар жеке-жеке мәтіндік редакторда «Компьютер қалай пайда болды?» мәтінін жазады. -
«Талдау» теориясы. (6мин) Топтық жұмыс
Әр топ төменде көрсетілген жұмбақтарды шешеді.
Сергіту сәті. (1мин) «Қызыл өрік» биіне сергіту сәті.
«Жинақтау» теориясы
(5 мин)
(интербелсенді тақта арқылы)
Жеке жұмыс. Сәйкестендіру кестесін орындатады.
Интербелсенді тақтада кестені оқушылар жеке-жеке шығып сәйкестендіреді.
Тақырыпты меңгергендерін тексеру
- Тексеру тапсырмалары арқылы оқушылар компьютердің қосымша құрылғыларын, ақпарат тасығыштармен танысады.
«Бағалау» (5мин) «Қосымша сұрақтар» әдісі:
1) Компьютер деген не?
2) Компьютер қайда қолданылады?
3) Компьютердің қандай түрлері болады?
Ребус шешу:
’’’
’’’’’’’ ’ -Оқушылар қосымша сұрақтарға жылдам жауап береді.
-Ребусты жұп болып шешеді.
«Сабақты бағалау (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы бағалау парақшасы бойынша бағалайды. Топ басшысы бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1.Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы
Рефлексия (1мин) Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.
Өзін –өзі бағалау.
:-) тақырыпты жақсы меңгердім.
: -? Сабақты жақсыдан төмен меңгердім, әлі де жұмыс жасауым қажет.
: - ( бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
Оқушылар тақтада тұрған ағаштың суретіне стикерге салып жабыстырады.
Үйге тапсырма. «Идеал тапсырма » әдісі. Әр оқушы өзі орындайтын үй тапсырмасын өзі таңдайды.
Қосымша-1
Компьютер қалай пайда болды?
Компьютер сөзінің анықтамасы алғаш рет 1897 жылы ағылшындық Оксфорд сөздігінде пайда болыпты.Бұл сөздікте компьютер механикалық есептеуіш құрылғы ретінде көрсетілген.Ал, жалпы компьютер сөзі ағылшын тілінің «to compute» «computer» сөздерінен шыққан. «Адамсыз есептеулер автоматының» авторы Чарлз Бэббидж болатын. Оны қазіргі компьютердің атасы деп те атайды.
Қосымша-2
1-топтың жұмбағы:
1)Бір сарайда тұрады екен,
Бес атаның балалары.
Қыдырмашы біреуі Бір күн бар да, бір күн жоқ
Соны есепке алсақ, Ұзын саны жүз жеті
(пернетақта)
2)Төртбұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек
(монитор)
3)Бұтақ орнында мың бір инесі,
Компьютер жаны оның мекені.
(кактус)
2-топтың жұмбағы:
1)Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(Принтер)
2)Кемірушіге ұқсайды бейнесі,
Түсі оның сұр, құйрығы ұзын.
Ойланып. Білгіш болсаң жауап берші,
Қалай деп аталады аты оның?
(тышқан)
3)Әуез сазды беретін,
Ол да керек құрылғы.
Дыбыс шықса тосыннан,
Бәрің соған бұрылдың
(колонка)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 5603 |
|
|
|
Компьютердің қосымша құрылғылары
оқу ісінің меңгерушісі: мектеп директоры:
М.Т.Жақыпбекова Г.Т.Абуталипова
«№3 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Компьютердің қосымша құрылғылары
5 «Ә» класс
Информатика пәнінің мұғалімі:
Тусупханова Айнаш Кенесбековна
22.10.2014 жыл
5 «Ә» класс Күні: 22.10.2014ж. Пәні: Информатика
Мұғалім: Тусупханова Айнаш Кеесбековна
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің қосымша құрылғылары
Сілтеме Оқулық Информатика 5-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Арман-П В-2013
Әдістемелік құрал 5-сынып, интернет желісі: http://bilimsite.kz/informatika/1928-kompyuter-kurylgylary.html
Мақсаты: - Оқушыларды компьютерге қосылатын шеткі құрылғылардың қызметі туралы түсінік қалыптастыру.
- Оқушыларға алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында түсінік беру, ақпарат тасығыштардың әртүрлілігін жайлы жан-жақты ақпарат беру.
- Оқушыларды компьютермен ережеге сай, әрі ұқыпты жұмыс жасай алуға, бір-бірін тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету.
Күтілетін нәтиже: Компьютердің көп тараған қосымша құрылғылардың (дыбыстық бағандар, микрофон, принтер, сканер, модем) кызметін біледі.
Компьютердің қосымша құрылғылардың сыртқы пішініне қарап түрлерін ажырата алады.
«Ақпарат көздерінің ақпараттық сыйымдылығы» түсінігін қалыптастырады.
Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары бойынша тест орындайды, жұмбақтар шешеді, постер қорғайды, кесте толтырады, интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды.
Тапсырмалары арқылы білімдерін жинақтайды.
Компьютердің өмірге қажеттілігін бағалайды.
Негізгі дереккөздер: Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, постерлер, интернет материалдары, таратпа материалдар, бағалау парағы, слайд, бейне материалдар, сәйкестендіру кестесі.
Әдіс –тәсілдер: «топтық әдіс», «жұптық жұмыс» «постер әдісі», «сұрақ-жауап әдісі», «жұмбақ шешу» тапсырмасы, «қосымша сұрақтар» әдісі , кері байланыс, АКТ-мен жұмыс, «жеке-жеке жұмыс», «кестемен жұмыс»
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (1 мин) - Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.
- Оқушыларды топқа бөлу; (Компьютердің құрылғыларының және ақпарат тасмалдағыштардың суреттерін құрастыру арқылы)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
(3 мин)
- Өткен тақырып бойынша тест жұмысын тексеру;
Сұрақтар:
- Компьютердің негізгі құрылғыларына қандай құрылғылар жатады?
- Компьютердің негізгі құрылғыларына тышқан неге кірмейді?
- Компьютердің жүйелік блогы құрамына кіретін құрылғыларды атаңдар.
- Жады түрлерін атаңдар және ақпараттар қай жадыда қалай сақталатынын айтыңдар.
- Пернетақта неше бөлікке бөлінеді.
ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ) Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың ойларын біледі.
Біз бүгінгі сабақта компьютердің қосымша құрылғылары мен олардың сипаттамаларын қарастырамыз. Әр топ сурет бойынша өз ойларын ортаға салады.
Кезеңдер.
Берілетін уақыт
(40 мин) Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
«Білу, түсіну» теориясы.
(15 мин) Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. Әр топ өз тапсырмаларына постер жасау арқылы, немесе көрініс арқылы түсіндіру қажет.
1-топ. Компьютердің қосымша құрылғылары, 50-52 бет,
2-топ. Ақпарат тасығыштар, 52-55 бет.
Компьютердің қосымша құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағытын бақылайды. - Топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады.
Топтар бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1.Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы -
«Қолдану» теориясы (8мин)
Жеке жұмыс
Компьютермен жұмыс:
- Мәтіндік редакторда берілген тақырыптың біріне жазыңдар.
«Компьютер қалай пайда болды?» матінін тарату. - Оқушылар жеке-жеке мәтіндік редакторда «Компьютер қалай пайда болды?» мәтінін жазады. -
«Талдау» теориясы. (6мин) Топтық жұмыс
Әр топ төменде көрсетілген жұмбақтарды шешеді.
Сергіту сәті. (1мин) «Қызыл өрік» биіне сергіту сәті.
«Жинақтау» теориясы
(5 мин)
(интербелсенді тақта арқылы)
Жеке жұмыс. Сәйкестендіру кестесін орындатады.
Интербелсенді тақтада кестені оқушылар жеке-жеке шығып сәйкестендіреді.
Тақырыпты меңгергендерін тексеру
- Тексеру тапсырмалары арқылы оқушылар компьютердің қосымша құрылғыларын, ақпарат тасығыштармен танысады.
«Бағалау» (5мин) «Қосымша сұрақтар» әдісі:
1) Компьютер деген не?
2) Компьютер қайда қолданылады?
3) Компьютердің қандай түрлері болады?
Ребус шешу:
’’’
’’’’’’’ ’ -Оқушылар қосымша сұрақтарға жылдам жауап береді.
-Ребусты жұп болып шешеді.
«Сабақты бағалау (2мин)
Критерийлер бойынша формативті бағалау
Топ басшысы бағалау парақшасы бойынша бағалайды. Топ басшысы бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1.Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы
Рефлексия (1мин) Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.
Өзін –өзі бағалау.
:-) тақырыпты жақсы меңгердім.
: -? Сабақты жақсыдан төмен меңгердім, әлі де жұмыс жасауым қажет.
: - ( бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
Оқушылар тақтада тұрған ағаштың суретіне стикерге салып жабыстырады.
Үйге тапсырма. «Идеал тапсырма » әдісі. Әр оқушы өзі орындайтын үй тапсырмасын өзі таңдайды.
Қосымша-1
Компьютер қалай пайда болды?
Компьютер сөзінің анықтамасы алғаш рет 1897 жылы ағылшындық Оксфорд сөздігінде пайда болыпты.Бұл сөздікте компьютер механикалық есептеуіш құрылғы ретінде көрсетілген.Ал, жалпы компьютер сөзі ағылшын тілінің «to compute» «computer» сөздерінен шыққан. «Адамсыз есептеулер автоматының» авторы Чарлз Бэббидж болатын. Оны қазіргі компьютердің атасы деп те атайды.
Қосымша-2
1-топтың жұмбағы:
1)Бір сарайда тұрады екен,
Бес атаның балалары.
Қыдырмашы біреуі Бір күн бар да, бір күн жоқ
Соны есепке алсақ, Ұзын саны жүз жеті
(пернетақта)
2)Төртбұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек
(монитор)
3)Бұтақ орнында мың бір инесі,
Компьютер жаны оның мекені.
(кактус)
2-топтың жұмбағы:
1)Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(Принтер)
2)Кемірушіге ұқсайды бейнесі,
Түсі оның сұр, құйрығы ұзын.
Ойланып. Білгіш болсаң жауап берші,
Қалай деп аталады аты оның?
(тышқан)
3)Әуез сазды беретін,
Ол да керек құрылғы.
Дыбыс шықса тосыннан,
Бәрің соған бұрылдың
(колонка)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |