Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі


Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі

Информатика. Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері

Сілтеме: сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация

Жалпы мақсаттар: Оқушыларды ақпарат, информатика ұғымы, түрі және қасиеттерімен таныстыру

Оқыту нәтижесі: Оқушылар информатика ұғымдарына, ақпаратқа, ақпарат алу көзіне, қабылдау жіне беру ортасына анықтама беруді біледі..

Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Қызығушылығын ояту», «Суретпен жұмыс», «Ассосация»  )

Сабақтың барысы:

  • Сыныппен сәлемдесу.
  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)
  • Сергіту сәті  ««Дирижер» әдісі(Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталауы керек. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші бір қимылды бірнеше адамға жасата отырып, белгілі бір дыбыстар шығаруы керек.
  • Оқушыларды таяқшалар  арқылы топқа бөлу.
  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

 «Білу»

 І. Тест жұмысы

Қауіпсіздік ережесі

  1. Неге компьютердің үстіне кітап, дәптер және т.б. заттар қоюға болмайды?

А) Өте ауырВ) Ауа алмасуы бұзыладыС) ҰнамсызД) Экран жабылып қалады

2.  Компьютермен жұмыс істегенде қанддай ережелерді міндетті түрде сақтау керек?

            А) Біріктіру сымдарының ажыратқыштарын ұстау 

В) Компьютерді POWER батырмасын басу арқылы

С) Компьютерде кір және су қолдармен жұмыс істемеу

3. Компьютермен жұмыс істегенде көзге шамадан тыс күш түсірмеу үшін  не істеу керек?

            А) Көзге арналған гимнастиканы әрбір 10-15 минут сайын жасап отыру.

            В) Төрт сағаттан артық үздіксіз жұмыс істемеу

            С) Қолға арналған гимнастиканы әрбір 2 сағат сайын жасау

            Д) Арасында мониторды өшіріп отыру           

4. Компьютердегі жұмысты аяқтаған оқушы не істеу керек?

            А) Мұғалімнің нұсқауы бойынша жұмысты аяқтап, жұмыс орнын ретке келтіру

            В) Компьютерді ажырату батырмасын басу

            С) Тұрып, кабинеттен шығу

            Д) Бөлмені ылғалдап сүртіп шығу әне желдету

5. Компьютерді үздіксіз жұмыс істеу .... аспауы керек.

            А) 6 сағаттан  В) 45 минуттан   С) 2 сағаттан   Д) 15 минуттан

6. Егер компьютер сендердің сұраныстарыңа жауап бермесе, не істейсіңдер?

            А) Мұғалімді шақырамын   В) Ақауды өз бетімен жоямын

            С) Компьютерді электр желісінен ағытамын   Д) Сыныптасымен көмек сұраймын.

7. Көзден экранға дейінгі арақашықтық қанша болу керек.?

А) 10-15 СМ   в) 20-30 См  С) 40-50 см  Д) 55-65 см

8. Мұғалімнің рұқсатынсыз компьютерге флешкалар мен дискілерді қосуға болмайтын себептерді көрсетіңдер:

            А) Мектеп компьютерін керегі жоқ ақпаратты көшіріп алуы керек

            В) Компьютерді вируспен зақымдау қаупі бар.

            С) Компьютердің ажыратқыштарын жиі қолданғаннан олардың бұзылуы мүмкін

            Д) Компьютерде көп ақпарат тасығыш қосуға болмайды

1

2

3

4

5

6

7

8

в

с

а

а

д

а

д

в

 

ІІІ. Жаңа сабақ.

«Түсіну»

 Мағынаны тану (интернеттен «Қазақстан» каналын көрсету, жаңалық тыңдату.)

«Қолдану»

  Оқулықпен жұмыс жасаймыз

№1 топқа тапсырма. Адам ақпаратты сезім мүшелері арқылы қалай қабылдайды ?             ( сызбамен қорғау)

№2 топқа тапсырма. Қандай ақпарат түрлері бар? .

           ( топтастыру, мысалмен  көрсетіңіз )

№3  топқа тапсырма. Ақпараттың қасиеті . «ассоциация» әдісі.    

           (Флипчартқа  өз ойларын  мысалмен  жазып пікірлесу)

Сергіту сәті. «Қызылөрік»

«Талдау»

Бекіту.

7 тапсырма Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар.

Зат

Қасиеті

Арна

Мүше

1

Қоңыраулы сағат

Шылдыр

Есту

Құлақ

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

«Жинақтау»

Қорытынды.

Өзім:    өткен тақырып туралы мағлұмат беру.

Бағалау.

  Топ басшылары бірін –бірі бағалау.

Үйге тапсырма. 2.тақырып бойынша тест  жасау. тапсырма аяқтау

 

 

Рефлексия.Бағдаршам стикермен көрсету


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Компьютердің программалық жабдығы
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан
5 сынып тақырып бойынша тестілер жинағы.
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
ЕТК қауіпсіздік ережесі
Электрден зақымданудан сақтану. Үй жиһаздары. Жиһаздарды жөндеу
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Кестелер құру. Кестелер
Информатика және Мультимедиялық кабинетте техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 6108 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык