|
|
Ғ.Қараш атындағы Қараоба мектеп-гимназиясы
Орта мерзімді жоспар
5 сынып
Информатика пәні мұғалімі: Бакитова И.Е
2014-2015 оқу жылы
І тоқсан
Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің Негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау оқыту үшін бағалау |
Барлығын қосқанда (инклюзивті) |
Өткізу уақыты |
Негізгі дереккөздері, құрал-жабдықтар |
1. Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Мақсаты: Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін үйрену, қауіпсіздік ережесін қолдануға дағдыландыру |
Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, семантикалық кесте, АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру) Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке |
1. Қауіпсіздік ережесін біледі 2.Жұмыс орнын ұйымдастыра алады 3.Деректер келтіре отырып өмірде техника ережесін қолданады |
Бағдаршам Бармакпен бағалау Рефлексия
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру Тренинг Мәтінмен жұмыс, Топшамалар, Эссе жазу
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Маркер, , үлестірмелі қағаздар. Флипчарт Интернет бағалау парақтары SIN kaz |
|
2. Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Мақсаты: Информатика. Ақпарат түрлері мен өңдеудің тәсілдерін үйрену |
Жаңа тәсілдер: он сұрақ, түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, үш минуттық эссе, АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке, жаппай. |
1.Ақпарат түрлерін біледі 2.Қоғамда алатын орнын кезеңмен салыстыра талқылайды 3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді |
Өзін-өзі бағалау
Рефлексия
бағдаршам арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білдіреді. |
Слайд көрсету, сергіту сәті, Тренинг Топқа бөлу Мәтінмен жұмыс Видеофильм «Ақпарат бізге не береді?» тақырыбынды ойтолғау жазу
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер Компьютер бағалау парақтары SIN kaz |
|
3. Ақпарат саны, өлшем бірлігі
Мақсаты: Ақпарат саны және өлшем бірлігінің маңызын үйрену. |
Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, диалог, венн диаграммасы, сұрақтары бар қорап Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, миға шабуыл АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, үштік, жеке |
1.Ақпараттың көлемін санауды біледі
2.Ақпарат өлшем бірлігінің өмірде қолдана алады.
3. Өлшем бірліктерін ажырата алады. |
Бағдаршаммен бағалау, Рефлексия Бармақпен бағалау
|
Сергіту сәті, Топтық, дебат өткізу, Дарынды балалармен жұмыс Кері байланыс |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы суреттер компьютер Интернет Электронды оқулық you.tobe.com yandex.ru Бейнефильм SIN kaz
|
|
4. Практикалық жұмыс. Ақпарат санын есептеуге есептер шығару .
Мақсаты: Әлемде ақпараттың маңызын ұғындырып, үйрену. |
Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, Костантинополь, автобус аялдамасы, диалог Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, үштік, жеке |
1. Ақпараттың түрлерін салыстырады. 2. Қазіргі қоғамда ақпараттың алатын маңызын айта алады.
3. Қорытынды жасауға үйренеді |
Бағдаршаммен бағалау, Рефлексия Бармақпен бағалау
|
Сергіту сәті, Тренинг Мәтінмен жұмыс «Компьютерсіз әлемді елестету мүмкін емес» тақырыбында ой толғау жазу |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы суреттер Электронды оқулық you.tobe.com yandex.ru Бейнефильм SIN kaz |
|
5. Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. Пернетақта.
МақсатыКомпьютер. |
Жаңа тәсілдер: ойлан-жұптас-талқыла, диалогтік оқыту Сұрақты ұстап ал, он сұрақ, сөзжұмбақ. Топтық, кубизм, Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: топтастыру әдісі, рефлексия , INSERT стратегиясы АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке |
1. Компьютердің негізгі құрылғыларын біледі, тиімді жағынан қолданады
2.Ақпаратты кодтап, бақылайды, көрсетеді, салыстырады
3.Адам өміріндегі маңызын анықтайды |
Смайлик, Рефлексия Суммативті бағалау (тест жұмысы).
|
Сергіту сәті Тренинг Постер дайындау Мәтінмен жұмыс Кері байланыс «Мен және компьютер» тақырыбында ой толғау жазу |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Суреттер оқулық, компьютер Google.kz Randekc флипчарт Интернет SIN kaz |
|
6. Компьютердің қосымша құрылғылары.
Мақсаты: Компьютердің қосымша құрылғыларын таныстыра отырып, өмірдегі маңызын ұғындырып, үйрену. |
Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, Автобус аялдамасы, диалог, Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою АКТ-ны қолдану: электронды оқулықпен жұмыс, презентация, автоматтандырылған тест. Оқыту формасы: Топтық |
1.Компьютермен жұмыс жасауды біледі
2.Өмірмен байланыстыра алады
3.Қосымша құрылғыларды ажырата алады |
Бағдаршаммен бағалау, Рефлексия Бармақпен бағалау Блоб ағашы
|
Сергіту сәті, Тренинг Мәтінмен жұмыс
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы суреттер компьютер Интернет Электронды оқулық you.tobe.com yandex.ru Бейнефильм |
|
7. Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Мақсаты: Windows ортасының ерекшеліктерінің, жұмыс үстелінің маңызын үйрену |
Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру) Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке |
1. Windows ортасымен жұмыс жасауды біледі
2.Жұмыс орнын ұйымдастыра алады
3.Деректер келтіре отырып өмірде жіктелуін қолданады |
Бағдаршам Бармакпен бағалау өзін-өзі бағалау Рефлексия
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру Тренинг Мәтінмен жұмыс, Топшамалар, Постер дайындау, Эссе жазу Деңгейлік тапсырмалар
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Маркер, , үлестірмелі қағаздар. Флипчарт Оқулық бағалау парақтары |
|
8. Операциялық жүйе ұғымы
Мақсаты: Операциялық жүйе тақырыбын өту барысында маңызын үйрену, функциясын қолдануға дағдыландыру |
Жаңа тәсілдер: он сұрақ, түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі, Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, үш минуттық эссе, АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс Оқыту формасы: Топтық, жұптық |
1.Операциялық жүйе ұғымын біледі
2.Функциясын талдай алады
3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді |
Бармақпен бағалау, Өзін-өзі бағалау
|
Слайд көрсету, сергіту сәті, Тренинг Мәтінмен жұмыс Видеофильм
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер Компьютер бағалау парақтары SIN kaz
|
|
9. Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері.
Мақсаты: Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдерімен таныстыра отырып, тиімді жағынан қолдана білуге үйрену. |
Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру) Оқыту формасы: Топтық, жұптық, жеке |
1. Операциялық жүйе ұғымын біледі
2.Жұмыс орнын ұйымдастыра алады
3.Операциялық жүйені басқару тәсілдерін жазып, жазу пішінін құрастыра алады |
Бағдаршам Рефлексия
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру Тренинг Мәтінмен жұмыс, Топшамалар, Постер дайындау,
|
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Е.А.Вьюшкова Н.В.Параскун Б.Қ.Әбенов Арман ПВ баспасы үлестірмелі қағаздар. Флипчарт Интернет Оқулық бағалау парақтары SIN kaz |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |