Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан


Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан

Ғ.Қараш атындағы  Қараоба  мектеп-гимназиясы 

Орта мерзімді  жоспар

5  сынып

Информатика  пәні мұғалімі: Бакитова И.Е

2014-2015  оқу жылы

І тоқсан

Сабақтың тақырыбы

Оқып-үйренудің

Негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып

  үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау оқыту үшін бағалау

Барлығын қосқанда

(инклюзивті)

Өткізу уақыты

Негізгі дереккөздері, құрал-жабдықтар

1. Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру

 

Мақсаты:  Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін

үйрену,  қауіпсіздік ережесін қолдануға  дағдыландыру

Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту,  топтық жұмыс,

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі,   мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою,

семантикалық  кесте,

АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру)

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке

1. Қауіпсіздік ережесін біледі

2.Жұмыс орнын ұйымдастыра  алады  

3.Деректер  келтіре  отырып өмірде техника ережесін  қолданады  

Бағдаршам

Бармакпен  бағалау

Рефлексия

 

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Тренинг

 Мәтінмен жұмыс,  Топшамалар,

  Эссе жазу

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы

Маркер, , үлестірмелі қағаздар.

Флипчарт

Интернет

бағалау парақтары

SIN kaz

2.  Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.

 

Мақсаты:  Информатика. Ақпарат түрлері  мен өңдеудің  тәсілдерін үйрену

Жаңа тәсілдер: он сұрақ,  түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі,  

Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, үш минуттық эссе,

 АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

1.Ақпарат  түрлерін біледі

2.Қоғамда алатын орнын кезеңмен салыстыра талқылайды

3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді

Өзін-өзі бағалау

 

Рефлексия

 

бағдаршам арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін білдіреді.

Слайд көрсету, сергіту сәті,

Тренинг

Топқа бөлу

Мәтінмен жұмыс

Видеофильм

 «Ақпарат бізге не береді?» тақырыбынды ойтолғау жазу

 

 

 

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер

Компьютер

бағалау парақтары

SIN kaz

3. Ақпарат саны, өлшем бірлігі

 

 

Мақсаты: Ақпарат  саны және өлшем бірлігінің  маңызын 

үйрену.

Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, диалог, венн диаграммасы,  сұрақтары бар қорап

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі,  

Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, миға шабуыл

АКТ-ны қолдану:

электронды оқулықпен жұмыс,  презентация, автоматтандырылған тест.

Оқыту формасы:

Топтық, үштік, жеке

1.Ақпараттың көлемін  санауды біледі

 

2.Ақпарат  өлшем бірлігінің  өмірде қолдана алады.

 

3. Өлшем бірліктерін ажырата алады.  

Бағдаршаммен бағалау,

 Рефлексия

Бармақпен бағалау

 

 

Сергіту сәті,

Топтық,

дебат өткізу,

Дарынды  балалармен жұмыс

Кері  байланыс

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы суреттер

компьютер

Интернет

Электронды оқулық

you.tobe.com

yandex.ru

Бейнефильм

SIN kaz

 

4.  Практикалық жұмыс. Ақпарат санын есептеуге есептер шығару .

 

Мақсаты: Әлемде ақпараттың  маңызын  ұғындырып,

үйрену.

 Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, Костантинополь, автобус аялдамасы, диалог

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі,  

Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою

АКТ-ны қолдану:

электронды оқулықпен жұмыс,  презентация, автоматтандырылған тест.

Оқыту формасы:

Топтық, үштік, жеке

1. Ақпараттың түрлерін салыстырады.

2. Қазіргі қоғамда ақпараттың алатын маңызын айта алады.

 

3. Қорытынды жасауға үйренеді

Бағдаршаммен бағалау,

 Рефлексия

Бармақпен бағалау

 

 

Сергіту сәті,

Тренинг

Мәтінмен жұмыс

«Компьютерсіз әлемді  елестету мүмкін емес» тақырыбында ой толғау жазу

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы суреттер

Электронды оқулық

you.tobe.com

yandex.ru

Бейнефильм

SIN kaz

5.  Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. Пернетақта.

 

МақсатыКомпьютер. 
Компьютердің негізгі құрылғыларымен  таныстыра отырып, тиімді жағынан қолдана білуге үйрену.

Жаңа тәсілдер:  ойлан-жұптас-талқыла, диалогтік оқыту

Сұрақты ұстап ал, он сұрақ, сөзжұмбақ. Топтық, кубизм,

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: топтастыру әдісі,  

рефлексия ,  INSERT

стратегиясы

АКТ-ны қолдану:

электронды оқулықпен жұмыс,  презентация, автоматтандырылған тест.

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке

1. Компьютердің негізгі құрылғыларын   біледі, тиімді жағынан қолданады

 

 2.Ақпаратты кодтап,   бақылайды, көрсетеді, салыстырады

 

3.Адам өміріндегі маңызын анықтайды

Смайлик,

Рефлексия

Суммативті бағалау (тест жұмысы).

 

Сергіту сәті

Тренинг

Постер дайындау

Мәтінмен жұмыс

Кері  байланыс

«Мен және компьютер» тақырыбында ой толғау жазу  

 

   Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы Суреттер

оқулық, компьютер

Google.kz

Randekc

флипчарт

Интернет  

SIN kaz

6.  Компьютердің қосымша құрылғылары.

 

 

Мақсаты: Компьютердің қосымша құрылғыларын таныстыра отырып, өмірдегі  маңызын  ұғындырып,

үйрену.

 Жаңа тәсілдер: топтастыру, Он сұрақ, Автобус аялдамасы, диалог,

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі,  

Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою

АКТ-ны қолдану:

электронды оқулықпен жұмыс,  презентация, автоматтандырылған тест.

Оқыту формасы:

Топтық

1.Компьютермен жұмыс жасауды біледі

 

2.Өмірмен байланыстыра  алады

 

3.Қосымша құрылғыларды ажырата алады  

Бағдаршаммен бағалау,

 Рефлексия

Бармақпен бағалау

Блоб ағашы

 

 

Сергіту сәті,

Тренинг

Мәтінмен жұмыс

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы суреттер

компьютер

Интернет

Электронды оқулық

you.tobe.com

yandex.ru

Бейнефильм

7.  Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі

 

Мақсаты:  Windows ортасының ерекшеліктерінің, жұмыс үстелінің маңызын үйрену

Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,  топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі,   мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою,

АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру)

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке

1. Windows ортасымен жұмыс жасауды  біледі

 

2.Жұмыс орнын ұйымдастыра  алады

 

3.Деректер  келтіре  отырып өмірде жіктелуін  қолданады  

Бағдаршам

Бармакпен  бағалау

өзін-өзі бағалау

Рефлексия

 

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Тренинг

 Мәтінмен жұмыс,  Топшамалар, Постер дайындау, 

  Эссе жазу

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы Маркер, , үлестірмелі қағаздар.

Флипчарт

Оқулық

бағалау парақтары

8.  Операциялық жүйе ұғымы

 

Мақсаты:  Операциялық жүйе тақырыбын өту барысында маңызын

үйрену,  функциясын  қолдануға  дағдыландыру

Жаңа тәсілдер: он сұрақ,  түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, түртіп алу әдісі

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: джигсо әдісі,  

Рефлексия, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою, үш минуттық эссе,

 АКТ-ны қолдану: слайд, электронды оқулықпен жұмыс

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық

1.Операциялық жүйе ұғымын біледі

 

2.Функциясын талдай алады

 

3.Бір-бірінен ажыратып жіктейді

Бармақпен бағалау,

Өзін-өзі бағалау

 

Слайд көрсету, сергіту сәті,

Тренинг

Мәтінмен жұмыс

Видеофильм

 

 

 

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер

Компьютер

бағалау парақтары

SIN kaz

 

9.  Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері.

 

Мақсаты:  Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдерімен  таныстыра отырып, тиімді жағынан қолдана білуге үйрену.

Жаңа тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық әңгіме, ойлан-жұптас-талқыла, диалогтық оқыту,  топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: Джигсо әдісі,   мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қою,

АКТ-ны қолдану: таныстырылым, (сергіту сәтін ұйымдастыру)

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке

1. Операциялық жүйе  ұғымын біледі 

 

2.Жұмыс орнын ұйымдастыра  алады

 

3.Операциялық жүйені басқару тәсілдерін  жазып, жазу пішінін құрастыра алады   

Бағдаршам

Рефлексия

 

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Тренинг

 Мәтінмен жұмыс,  Топшамалар, Постер дайындау, 

 

 

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

Е.А.Вьюшкова

Н.В.Параскун

Б.Қ.Әбенов

Арман ПВ баспасы үлестірмелі қағаздар.

Флипчарт

Интернет

Оқулық

бағалау парақтары

SIN kaz

Жүктеу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Компьютердің қосымша құрылғылары
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Ақпарат және ақпараттық үдерістер
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдас тыру
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі
Кестелер құру. Кестелер
орта мерзімді сабақ жоспары 7 сынып
Орта мерзімді жоспар 5 - сынып, ағылшын тілі
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5800 | Қосты: Бакитова Индира | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык