|
|
Сабақтың тақырыбы: Пушкин А. С. "Балықшы мен балық" (Ертегі)
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушыларды А. С. Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісінің мазмұнымен таныстыру.
2) Қарама - қарсымінездіадамдардыталдауарқылыкейіпкербейнесінүлгіету. Оқушылардыңоқу мен жазуарқылы сын тұрғысынанойлауын, естесақтау, салыстыру, шығармашылыққабілеттеріндамыту.
3) Жақсы мен жамандыажыратабілуге, әрнәрсеніңқанағатыболатынынұқтыру, адамгершіліккетәрбиелеу.
Сабақтыңкөрнекілігі: А. С. Пушкинніңпортреті, ақынныңжинақтары, ертегібойынша мультфильм, суреттер, т. б.
Сабақтыңәдіс – тәсілі: Сын тұрғысынанойлаудыдамытустратегиялары
Стратегиялар: автор орындығы, екітүрлітүсініктемекүнделігі, веннсалыстыруы
Түрі: Ертегісабақ
Сабақтыңтипі: Жаңабілімдімеңгерту
Сабақтыңбарысы
І. Ұйымдастырукезең. Психологиялықдайындық.
Жақсы бала еңбекшіл
Ер азаматболады.
Қиындықтыжеңіпкіл,
Құшағыгүлгетолады.
Еңбекшілосындай,
Болайықшыдосым – ай.
Балаларсендергеүйге "Ғажайыпдос" аттықиял - ғажайыпертегіқұрастырыпкелдептапсырылды
- Оқушылардыңназарынсабаққааудару.
- Бүгінбіздеертегілереліқонақта. Олайболса, балалар, ертегілереліндеболатын «Ертегісабағымызға» қошкелдіңіздер!
- Балалар, «Алтын балық» туралыертегітыңдағыларыңкелеме?
Ертедеөтекедейбалықшы бала болыпты. Олұстағанбалығынтамаққылыпөзініңеңбегіменкүнелткенекен
Бірақсоңғыуақыттардаоныңқұрғанторынаешқандайбалықтүспей бала әбденқиналғанекен. Біркүнібаланыңқұрғанторынаанау – мынауемес алтын балықтүсіпті. Бала қаттықуаныпбалықтықуырыпжемекшіболғанда алтын балық: ей, балақайегерменібосатсаң мен сағанкүндетаңертеңбірсыйлықжасаптұратынболамындепсөйлепқояберіпті. Қарныаш бала балықтыбосатқысыкелмепті. Сонда балық: олжайғанасыйлықемес. Сыйлықтарсені бар бақытыңажеткізетінболады. Олүшін сен тапсырмаларорындапотыруыңқажет – дейді. Бала әріойланып, беріойланыпбалықтыңқойғаншартынакөніпті. Таңертеңұйқысынантұрған бала есіктіңалдындақұлыптаулысандықтыкөреді. Оныңішітолғанақшаеді. Сандықашылуүшінмынандайтапсырма бар екен: «Оқу мен еңбек - егіз» дегендіқалайтүсінесің?
- Кәне, балалар, балықшыбалағакімкөмектесеаларекен?(оқушылардыңжауабытыңдалады)
- Өтежақсы, жауапберіпбалағакөмектескендеріңерахмет.
Келесікүніесіктіңалдындасыртындасуреті бар үлкенкітап (кітап, мұқабасында А. С. Пушкинніңсуреті) тұрады. Егербұлкітаптыңтапсырмасыорындалса, бала білімдіболадыекен. Оқу, білім, еңбекадамды бар бақытқажеткізеді.
Тапсырма: Кітаптыңсыртындағысуреттегікім? Оқушылардыңжауабытыңдалады.)
Бұлжолы да балықшыбалағажақсыкөмектестіңдер. Осылайкүндесыйлықалғанбалықшы бала бақшамұратынажетіпті.
Бүгін А. С. Пушкиннің: «Балықшы мен балық» ертегісіментанысболамыз.
Ертегі – қиял мен арманғанегізделгеншығарма. Ертегілерәңгіме, өлеңтүріндеайтылады, жазылады. Ондахалықтыңарманы, әдет – ғұрпы, мұңыбаяндалады
Мұғалімніңқосымшатүсіндірмесі:... Александр Сергеевич 1799 жылыМәскеуқаласындаақсүйектеротбасындадүниегекелген. Оныңшешесіжағынанарғыатасы Африка жеріненкелген Ибрагим аттыбұйра, қарашашты эфиоп еді. Оны өзеліненұрлапшығып, Түркияелінеәкеліп, орыспатшасыБіріншіПетргесыйғатартады. Бала Ресейжерінекелгенненкейін, оған Ганнибал дегената - тек беріледі. Пушкинніңшешесі Надежда Осиповна Ганнибал осы «Ұлы Петр арабының» немересіеді. Болашақақынныңәкесі Сергей Львович әдебиеткеәуес, тіптіөзіөлеңшығаратынкісіболған. Ал оныңінісі, Василий Львович, кезіндебелгіліақынатанған. Пушкинніңүйінесолкездегікөрнектіақындаржиі - жиікеліптұрадыекен. Поэзия жайындағыәңгімелер, өлеңоқу, әкесінің бай кітапханасызерек, алғырбалағаүлкенәсеретіп, оныңақындықталантыныңоянуынасебепкерболған. Пушкиннің бала күндегідосытәрбиешіәйел Арина Родионовна еді. Қарапайымшаруақызыболашақақынныңхалықпоэзиясынақұштарлығыноятудазорәсереткен. Пушкин өзініңәжесі Мария Алексеевнаны да өтежақсыкөрген. Әжесі мен тәрбиешіәйелкішкенеСашағахалықертегілерін, әндері мен әңгімелердімайынтамызыпайтыпберіпотырған. Кейіннен Пушкин естігенхалықертегілерібойыншаөзініңтамашашығармаларынжазған.
Оныңшығармаларындүниежүзіхалықтарыөзтілдерінеаударған. Пушкинніңөлеңдерін, поэмаларын, мысалдарынқазақақындары да аударған. Ертегіні 1833 жылдың 14 қазанында «Сараңкемпір» аттыорысертегісіннегізге ала отырыпжазған.
ІІІ. Жаңасабақ.
1. Қызығушылықтарынтуғызу.
Бүгінгібіздіңсабағымыздың ой ашары:«Азғақанағатетпесең, көптенқұрқаларсың». Сөйлемніңмағынасынтүсіндіру.
Қазірмынасуреткеназараударыңдар. Осы суреткеқарап, үшминуттықәңгімеқұрастырыңдар
Стратегия: «Автор орындығы».
Әртоптапбіроқушы автор орындығынакеліпқұрастырғанертегісінайтыпбереді.
І – топ: Суреткеқарапөзойынанертегіқұрастырыпайтады.
ІІ – топ: «Егер мен балықшыболсам...»
ІІІ – топ: «Егер мен балықболсам...»
Әртоптанкелісіпбіроқушышығып, өзтақырыптарынқорғайды.
2. Мағынанытану.
1."Балық" тобыертегініңбасынанбастап "Үйтұременқақпалы" дегенжергедейіноқып, мазмұнынайтады.
1 - топқасұрақ:
- Ертегініңбастыкейіпкерікім?
- Шал қандайадам?
2. "Қайық" тобы да ертегініңбелгіленген "атқорағаайдады" дегенжерінедейіноқиды.
2 - топқасұрақ:
- Кемпірдіңкөсемәйелболғысыкелгенінеқалайқарайсыңдар?
- Ертегідегі алтын балыққандай?
3. "Теңіз" тобы да өздерінеберілген "Желкесіненсүйрелеп" депаяқталатынбөлігіноқиды
3 - топқасұрақ:
- патша болу туралы ой кемпірдіңбасынақалайкелдідепойлайсыңдар?
- ертегідегікемпірқандайадам? Оныңосылайбұзылуынакімкінәлі?
- Бұлертегісендердіңқұрастырғанертегілеріңеұқсайма? Мәтінде не туралыайтылған?
Сөздердіңмағынасынтүсіндір
Ау, қарт, көсемәйел, зерліішік, қалау, нөкер, пәтшағар, мұнаржабылу
Сергітусәті "Қатесін тап"
- Балықшы бала туралыайтылғанертегіденайырмашылығынеде?
2. Венн диграмасынқұрайық.
Екіертегінісалыстырайық алтын балықортаққасиетібалықшы мен балық
- «Балықшы мен балық» ертегісініңнегізгіидеясы, автордыңайтайындегенойы не депойлайсыңдар?
3. Ойтолғаныс: Ертегідегікемпірдіңқылықтарыарқылықандаймақалдар бар екенінескетүсіру. Дәптергежазу. Мысалы "Мыңасқанғабіртосқан" "Тойымсызғатоқтаужоқ"
«Екітүрлітүсініктемекүнделігі» стратегиясынпайдалану. Яғнибалықшы мен балықтыңіс - әрекетінебайланысты.
Оқушылар вертикаль сызықпенбөлінгенбөліктіңоңжағынамәтіндіоқубарысындақаттыәсереткентұстардыжазады.
Қаттыәсереттіпікірім
Бөліктіңсолжағына: соләсереткенүзінділержайлыпікіржазады.
Күнделіктітолтырыпбіткенсоңжұпта, топтаталқылауұйымдастырылады. Топтанбіроқушышығыпжауабытыңдалады.
ІV. Мәтіндімәнерлепрөлгебөліпоқиды.
V. Үйгетапсырма: ертегінісоңынадейіноқу 168 - 175б. Еркінжазу: ертегіқұрастырыпкелу.
VІ. Оқушылардыбағалау.
VІІ. Сабақтықорытындылау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |