Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Бүтін өрнектерді түрлендіру


Бүтін өрнектерді түрлендіру

Сабақтың тақырыбы: Бүтін өрнектерді түрлендіру


Сабақтың мақсаты: 1) бүтін өрнек түсінігін енгізіп, бүтін өрнекті көпмүше түрінде жазуға болатынын көрсету
2) оқушыларда көпмүшелерді әртүрлі тәсілдерді қолданып, көбейткіштерге жіктей алу бейімділігін қалыптастыру
3) ізденімпаздылыққа, ұқыптылыққа, ұжымдылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: баяндау, практикалық, СТО элементтері
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткен тақырып бойынша жазба жұмысы
Тапсырмалар     Жауабы
    Екі өрнектің қосындысының квадраты    
    Екі өрнектің айырмасының квадраты    
    Екі өрнектің квадраттарының айырымы    
    Екі өрнектің кубтарының айырымы    
    Екі өрнектің кубтарының қосындысы    
    Екі өрнектің қосындысының кубы    
    Екі өрнектің айырмасының кубы    

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мағынаны тану                                            
Қосу, азайту, көбейту және дәрежеге шығару
                                            амалдарының көмегімен сандар мен      
                                            айнымалылылардан құралған өрнек

〖2х〗^2 у+x^2

1/2 〖ах〗^2
    Бүтін өрнектер
〖6у〗^3-(3х-у)(x^2+〖4у〗^2 )

2,7а^3 b-3b^3-7

(a+x)/(x+b)+(b-a)(x-c) – бүтін өрнек болмайды, себебі мұнда бөлу амалы бар.
1 – мысал. x(1-2x)2 – (x2-2)(2-x)+4x3(3x-1)=
2 – мысал.  көпмүшені көбейткіштерге жікте:
    9a2b-4b3=
    x2y-4xy2+4y3=
3 – мысал. кез келген х үшін х2-4х2+7 өрнегінің мәні оң сан болатынын көрсет.
4 – мысал. тізбектес екі тақ санның квадраттарының айырмасы 8 – ге бөлінетінін көрсет.
2n – 1  және 2n+1 – тізбектес тақ сандар
Карточкамен жұмыс (үлгерімі төмен оқушылармен) Есепті үлгіге қарап шығару
«Сергіту сәті»
(интребелсенді тақтада дыбысты тесттің жұмысы жазылып тұрады. Сұраққа «иә», «жоқ» деп жауап береді.)
    49 – a2=(7-a)(7+a)
    2x2+2y2 – бүтін өрнек
    (x+y)/(x-y)+x/y  - бүтін өрнек
     Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді
    Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0 – ге тең.
    Кез келген санның  0 –мен қосындысы 0 – ге тең.
    a2-b2=(a-b)(a-b)
Үйге тапсырма: №457 , №458,     №459 (қалғандары)
Бекіту. «Семантикалық карта»
Тапсырмалар     Жауаптары
    (5x-3)2(5x-4)    6(a-b)(a+b)    3ab(b-)(b+a)    (x+y)(2a+1)    3(m-2n)(m+2n)
6a2-6b2                    
3m2-12n2                    
3ab3-3a3b                    
2a(x+y)+x+y                    
(5x-3)3+(3-5x)2                    

Сабақты қорытындылау.
Нені үйрендік? (оқушы ойы)
    көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді
    бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіруді
    түрлендіргенде қысқаша көбейту формулаларын қолдануды


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубының формулалары.
Екі өрнектің квадраттарының айырымы көмегімен көбейткіштерге жіктеу.
Проценттер.Бұрыштар . Дөңгелек диаграмма
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
Арифметикалық өрнектерді жазу
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымы
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Көпмүше тарауын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Ашық сабақ
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 4776 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык