|
|
Орта мерзімдік жоспар
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
|
5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау (6 сағат) |
|
||||||
1 |
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. 3 сағат Мақсаты: Дәреже, дәреженің негізі және көрсеткіші, натурал көрсеткішті дәреже, дәрежеге шығару ұғымдары-мен танысады. Дәреженің қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар натурал көр-сеткішті дәрежені түсі-неді, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. 4 сағат Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәреже, қасиеттері, санның стандарт түрін, санның ретін, өзара кері сандардың жалпы түрін біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар Бүтін көр-сеткішті дәреже, оның қасиеттері туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялар 3 сағат Мақсаты: ах 2 және у=ах3 түріндегі функциялармен, графиктері-мен танысады, функциялардың график терін салуды үйренеді
|
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар функциялар-дың графиктерін салу-ды үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
функциясы және оның графигі 3 сағат Мақсаты: Кері пропорционалдық ұғымын,геометриялық кескінін , фор-муласын, қасиеттерін біледі |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар кері пропорционалдықтың графигі туралы мәлімет алады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
1-бақылау жұмысы Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Қосымша сағат |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
ІІ тарау. Бірмүше және көпмүше
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі 3 сағат Мақсаты: Бірмүше, бірмүшенің коэффиценті, стандарт түрі, бірмүшенің дәрежесі, ұқсас мүшелер ұғымдарымен танысады |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар бірмүше, оның стандарт түрі туралы біледі |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Көпмүше және көпмүшелерге амалдар қолдану 4 сағат Мақсаты: Көпмүшенің ұқсас мүшеле-рі, оларды біріктіру, көпмүшенің стандарт түрі, дәрежесі туралы біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар көпмүшелер туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді, көпмүшелерге амалдар қолдануға үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
3 сағат Мақсаты: Оқушылар көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты білімдерін пысықтайды
|
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелерден алған білімдерін практикада қолданады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу 3 сағат Мақсаты: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуге болатынын үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет ма жіктеудіңтериалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
3-бақылау жұмысы Мақсаты: Көпмүшелерді көбейткіш-терге жіктеу тақырыбынан алған бі-лімдерін бекітеді |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар көпмүшені бірмүшеге жіктеуден арналған білімдерін практикада пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Қосымша сағат |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тарау бойынша білімдерін пысықтайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
ІІІ тарау. Қысқаша көбейту формулалары 7-сынып
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Екі өрнектің квадраттарының айыры-мының формулалары 5 сағат Мақсаты: Екі өрнектің квадраттары-ның айырымының формулаларымен танысады
|
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар екі өрнектің квадраттарының айы-рымының формулала-рын есептер шығаруда қолдана алады
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадраттарының формулалары 5 сағат Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның квадраты және айырымының квадраттарының формулаларымен танысады
|
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар Екі өрнектің қосындысының квадра-ты және айырымының квадраттарының форму-лаларын есептер шыға-руда қолдана алады
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Бақылау жұмысы №4 1 сағат Мақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін пысықтайды
|
Жеке жұмыс |
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар формулалар-ды пайдаланып, есептер шығарады |
Оқушылар «Үлгі жауап» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары 3 сағат Мақсаты: Екі өрнектің қосындысы-ның кубы және айырымының кубы формулаларымен танысады
|
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулаларын есептер шығаруда пай-далана алады
|
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырымының форму-лалары 3 сағат Мақсаты: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларымен танысады
|
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айыры-мының формулаларын қолданып, есептер шы-ғару дағдысын меңгере-ді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 5 сағат Мақсаты: өрнектерді тепе –тең түрлендіруді үйренеді |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Бақылау жұмысы №5 1 сағат Мақсаты: тарау бойынша білімдерін пысықтайды |
Жеке жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Оқушылар тарау бойын-ша алған білімдерін практикада қолданады |
Оқушылар өз-өзін бағалауы |
|
|
|
8 |
Қосымша сағат 2 сағат |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығара алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
І тарау. Геометрияның алғашқы ұғымдары 7-сынып
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Геометрияның негізгі ұғымдары 1 сағат Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы түсініктерін кеңейтеді |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар геометрия-лық фигуралар туралы мәлімет алады, есептер шығарады Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте, түзу, сәуле(жарты түзу) кесінді, жазықтық, олардың орналасуы 2 сағат Мақсаты: жазықтықтағы нүкте,түзу, жазықтықтың өзара орналасуы жайлы мағлұмат алады |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар нүкте мен түзудің орналасуы жайлы аксиомалармен танысып, оқып үйрене-ді. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұ-рышты параллелипипед, пирамида) 2 сағат Мақсаты: көпбұрыштар, көпжақтар туралы түсініктері кеңейеді.
|
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар көпбұрыш-тар мен көпжақтарды салуды, құрастыруды, кескінін жасауды үйренеді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Фигуралардың теңдігі. Кесінділерді өлшеу 2 сағат Мақсаты: фигуралар теңдігі мен кесінділер теңдігінің анықталуын біледі |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар кесінділерге амалдар қолдануды үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
Бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі және қасиеттері. Бұрыштың биссек-трисасы 2 сағат Мақсаты: бұрыш және оның анықтамасын біледі |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар транспортир көмегімен бұрышты сызуды, өлшеуді және салыстыруды, бұрыш-тың қосындысы мен айырымын табуды, берілгендерді қолда-нып, есептер шығару дағдысын меңгереді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Геометрияның аксиомалары. Теорема мен тоереманы дәлелдеу. 1 сағат Мақсаты: аксиома, теорема, теорема-ның шарты мен қорытындысы, теоре-маның шартықорытындысы туралы біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар теореманың түрлерін және оның дәлелдемесі туралы біледі |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері 2 сағат Мақсаты: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы білімдерін кеңейтіп, тереңдетеді. |
Топтық, жұптық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Оқушылар бұрыштар-дың қасиеттері жайлы біледі, есептер шығару-ды үйренеді |
Оқушылар өз-өзін бағалауы, топтағы, жұптағы мүшелерді бағалауы |
|
|
|
8 |
Бақылау жұмысы №1 1 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ тарау. Үшбұрыштар
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Үшбұрыш және оның түрлері. Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-трисалары, биіктіктері 2 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер шығарып үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 1 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің белгілері 4 сағат Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер шығаруды үйренеді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері 2 сағат Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып есептер шығаруды үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
2-бақылау жұмысы 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |
Жеке жұмыс |
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, кеспе қағаздар |
|
6 |
Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу. Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық 2 сағат Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300 және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері 3 сағат Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |
Топтық, жұптық жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады |
Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
8 |
Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың теңсіздігі 2 сағат Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі |
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы қалыптаса-ды |
|
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
9 |
Бақылау жұмысы №3 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |
Жеке жұмыс |
|
|
|
|
Оқулық, кеспе қағаздар |
|
ІІІ тарау. Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуы
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Үшбұрыш және оның түрлері. Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар. Үшбұрыштың медианалары, биссек-трисалары, биіктіктері 2 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың барлық элементтерін біледі |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыштар қабырғаларының ұзын-дықтары мен бұрышта-рының шамаларына қа-рай бөлінген түрлерін қолданып, есептер шығарып үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 1 сағат Мақсаты: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыш-тың сыртқы бұрышына берілген есептерді шығаруды үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Үшбұрыштың теңдігі. Үшбұрыш теңдігінің белгілері 4 сағат Мақсаты: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі
|
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар үшбұрыш-тың белгілерін қолда-нып есептер шығаруды үйренеді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері 2 сағат Мақсаты: Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетте-рін қолданып есептер шығаруды үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
2-бақылау жұмысы 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін бекітеді |
Жеке жұмыс |
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, кеспе қағаздар |
|
6 |
Перпендикуляр түзулер. Перпендику-ляр және көлбеу. Нүктеден түзуге де-йінгі қашықтық 2 сағат Мақсаты: Түзулердің перпендикуляр-лығының анықтамасын, түзуге жүргі-зілген перпендикуляр мен көлбеудің қасиетін біледі |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар перпендику-ляр түзулердің қасиет-терін пайдаланып, есеп-тер шығаруды үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш белгілері. Сүйір бұрышы 300 және 450 болатын тікбұрышты үшбұ-рыштың қасиеттері 3 сағат Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштар-дың теңдік белгілерін біледі |
Топтық, жұптық жұмыс. Блум таксономиясын пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тікбұрышты үшбұрышты салу шарт-тарын біледі, сол білім-дерін практикада қолда-на алатын болады |
Оқушылардың жұптарда өзара бағалауы, жалған баға арқылы бағалауы |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
8 |
Үшбұрыштың қабырғалары мен бұ-рыштарының арасындағы қатыстар. Үшбұрыштың теңсіздігі 2 сағат Мақсаты: үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар-ды біледі |
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылардың тақырып бойынша есептер шыға-ру дағдысы қалыптаса-ды |
|
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
9 |
Бақылау жұмысы №3 1 сағат Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін пысықтау |
Жеке жұмыс |
|
|
|
|
Оқулық, кеспе қағаздар |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |