|
|
Жүсіпбек Аймауытұлы .
«Әнші» «Ақтамақ хикаясы»
Білімділік міндеті : мәтіннің мазмұнын ұғындыру арқылы әншінің мәрттігі мен адамгершілігін , адалдығын ұғындыру.
Тәрбиелік міндеті : жазушы тілінің көркемділігіне тәнті ете отырып , Ақтамақ хикаясы тақырыбына ой толғату , тілін ұштау.
Мақсат : өнер құдіретін сезінуге тәрбиелей отырып , ұлттық құндылығымыз бен намысымызды қорғай білуге , ұлтжандылыққа , өз еліне деген сүйіспеншілікке баулу.
Құрал – жабдық , көрнекі құрал : оқулық мен оқу құралдары , тақырыпқа арналған кесте.
Сабақ түрі : жаңа материалды өздігінен игеру.
Әдіс – тәсілдер :сөзбен түсіндіру , сатылай талдау , өзара талқылау , ізденушілік.
Сабақ барысы .
І.Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.Үй жұмысын тексеру . Өзді – өзіне сұрақ қою әдісі , жаңа сабақты өтілген тақырыптармен ұштастыра жаңғырту.
ІІІ. Сұрақ – жауап әдісі арқылы өтілген тақырыпты пысықтап бекіту.
Жүсіп Аймауытұлының қандай шығармасын білесің ?
«Әнші» әңгімесінде қаланың кедей жатақтарының кәсібі мен тұрмысы қалай суреттеледі?
Әншінің салған әні мен тыңдаушылардың алған әсері қалай беріледі?
Әншінің автор баяндайтын тағы қандай мінез – қылығы бар?
ІV. Өтілген тақырыпқа қысқаша қорытынды шығарып , жаңа тақырыпты түсіндіру .
Сабақты түсіндіру жолдары
Әншінің қарапайымдылығы, орындаушылық шеберлігі
Әншінің өнерге сүйіспеншілігі,адамға үйірсектігі
Азаматтық тұлғасы
Ән салу шеберлігі
Махаббатқа адалдығы
V. Әмірханның мінездемелік сипатына сатылай кешенді талдау арқылы өтілген тақырыпты пысықтап бекіту.
Адамға үйірсектігі :Әмірхан кісіге тез үйір болатын,жолдасқа жанын қиятын жігіт.
Адамзаттық тұлғасы: Өзінің бірдемесін сүрасаң бере салады.Кісіні алдауды , арын сатуды білмейді.
Мәтіндегі түсінуге қиын сөздер :
А) Жетішатыр – Семей қаласының ескі атауы
Ә) Жөпшеңді – анау – мынау , жай
В) Жанторсық – қымыз құятын ыдыс
Г) Таң асып тұрған – бабына келген
Ғ) Бір қоржынбасы – екі бөлікті ыдыстың бір жағы .
Махабатқа адалдығы :..сөйткен Ақтамақпен бір-ақ жұмадай дәурен сүрдім.
Ой , дүние-ай!- деп ауыр күрсінді де дыбыссыз қалды.Бетіме қарасам , көзінің жасы парлап тұр екен.-Ақтамақтың қылығы бетер еді , - деп солқылдап тұрып жылады.
Сабақты қорытындылау . Әміре Қашаубаева – ән асқары , қазақ өнерінің жарық жұлдызы, ұлттық мақтанышымыз.
Шығармашылық тапсырма /жеке оқушыларға/ : «Ақтамақ хикаясын» өз ойыңмен аяқта.
Үйге тапсырма беру : «Әміре – ән асқары» тақырыбында шағын мәтін.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |