Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 1897 |
|
|
|
Үстеуден өткенді қайталау
Сабақтың тақырыбы: Үстеуден өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты : Үстеу туралы алған білімдерін сыныптан тыс жерде пайдалану, мағынасына толық, жан-жақты талдау, өзіндік ой-пікір қорыта білу, ойды мәнерлі, әуезді жеткізе білу шеберлігін ұштау, топтық жұмыстарға ынтамен белсенді араласу, қалай оқу керектігін ұғыну, ақпаратты таңдай білу, сыни ойлауды дамыту, бағалай білуді үйрену, өз пікірін ашық, еркін айтуға төселу, шығармашылық қабілеттерін артыру. Нәтижесі: пікірлерді салыстыра отырып талдауға дағдыланады, нені, қалай оқу керектігін түсінеді, бастаған ісін тиянақты аяқтауды үйренеді, сыни тұрғыдан ойлай білуге қалыптасады, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады, Түйінді идея: тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қоры, шығармашылық қабілеттері дамиды, өз пікірін ашық, еркін айтуға төселеді, деректер бойынша тұжырым жасай білуге дағдыланады, мәнерлеп оқиды, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Уақыты Ресурс Оқыту формасы Сабақтың мазмұны
Мұғалім әрекеті
Оқушының әрекеті
3 Гүлдердің суреті топтау Гүлдердің бейнесі бойынша топтастырылады.
1. Бәйшешек 2. Қызғалдақ 3. Раушан гүлі 3 топ болып топтасады. Топ басшысын сайлайды. Осы гүлдерді қатыстырып, үстеуге мысалдар келтіреді.
10
Шеңбер жасау
Сұрақ-жауап Өткен тақырыптарға шолу жасалады. Әрбір оқушының сұрағының салмағын бақылайды. Өткен сабақты қаншалықты меңгергенін қадағалайды.
Сұрақ қоя отырып білетін сұрағына толық жауап береді.
3 постер
ассоциация « Үстеу» сөзіне ассоциация жасайды. .
«Ой шақыру» танымдық 6 сұрақ қойылады.
Ассоциация жасап, үстеу жайлы не білетіндерін ортаға салады.
20
стикерлер
А4 форматы, түрлі –түсті маркерлер,
Постер
Топтық жұмыс
СТО
Топтарға тапсырма:
1. Төмендегі сөздердің синонимдерін жазады. (әдейі, ілгері, қыруар)
2. Дефис арқылы жазылатын үстеулерге мысалдар теріп жазу..
3. Біріккен үстеулерге мысалдар жазу.
Топтаса отырып жұмыс нәтижесін постер бетіне түсіріп, өзге топтарға түсіндіреді.
Жұмыс нәтижесін сыни көзқараспен тыңдай отырып, бағалау критерийі бойынша өздерін өздері және өзге топты бағалайды.
Өз жұмыстарымен салыстырады, өзгерістерді дәптерлеріне жазып алады.
2
Стикерлер
СТО
Топтық тапсырмалыр:
1 топқа - үстеулерді қатыстырып , жалқау баланың іс-әрекетін көрсету.
2 топқа – Сөз тіркестерін жазып, тақырып құрастырады..
3 топқа – сол тақырыпқа эссе жазады(үстеулермен байланыстырып.) «Үздік, лидер оқушы » айдарына өз стикерлерін үздік деп танылған оқушының есімін жазып, ерекшелігін көрсетіп, «қақпаға» іледі. Көп дауыс жинаған оқушы көшбасшы болып, оны марапаттау мақсатында үш рет қол соғады.
3
Мозайка әдісі бойынша топтасады
Оқулықпен жұмыс. 1 топқа 307-жаттығу.
2 топқа 315-жаттығу.
3 топқа 325- жаттығу.
Әр топ бір-бірін мұқият тыңдап, тапсырма қорытындысының сәтті тұстарын көрсете отырып, ойды жүйелі жеткізіп, әңгімені тартымды айта білген оқушыны, топты бағалайды.
2 Бағалау Бағалау өлшемдері таратылады. Әр топ мүшелері қадамға құрылған маршрут картасын толтырады.
Үй жұмысы 1. Үстеудің мағыналық түрлеріне картотека жасау.
2 330- жаттығу.
Үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |