Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Болат және шойын түтіктерді біріктіру технологиясын үйрену


Болат және шойын түтіктерді біріктіру технологиясын үйрену

Сабақтың тақырыбы: Болат және шойын түтіктерді біріктіру технологиясын үйрену

Сабақтың білімділік мақсаты: Сабақта шойын мен болат өндірісіндегі технологиялық үрдістердің ғылыми негіздерін толық ашу. Оқушылардың темір құймалырына дейінгі аралықтарды еске түсіре отырып,темір металына мәлімет беріп кету;
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың іздемпаздылығын іскерлігін және маман иесі ретінде жауап беру қабілеттерін бағалай отырып,қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу
Дамытушылық мақсаты: Оқушыларды кәсіби мамандықтарға баули отырып,шығармашылық,танымдық ойын дамыту
Сабақтың түрі : Аралас
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, түсінік айту, сипаттау және ізденіс жұмыстары тірек-сызба жүргізіледі.
Сабақта қолданылатын технология элементтері: СКТ технологиясы және деңгейлеп оқыту
Сабаққа қажетті құралдар: Интерактивті тақтаны слайд көрсету барысында және плакаттар, сызбалар, бейне баяндамалар, тақта, таратпа көрсетілімдер.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: (3 минут)

2 кезең: оқушыларды журнал бойынша түгендеу
3 кезең: сабаққа дайындығын тексеру және сабаққа дайындау
4 кезең : оқушылар көңілін аударту
ІІ Үй тапсырмасы ( 10 минут)
Үй тапсырмасында сұрақ-жауап және проблемалық-сетуациялық сұрақтар туындата отырып, оқушыларды жауапқа тарту
Сұрақтарды қарастыру.Сатылай Кешенді Талдау әдісі арқылы жүргізіледі. Тірек-сызба
МЕТАЛДАРҒА ЖАЛПЫ СИПАТТАМА БЕРУ – Физикалық қасиеті,металдарға тән қасиеттер
ТЕМІР -Периодтық жүйедегі орны,Атом құрылысы , Табиғатта таралуы ,Физикалық қасиеті
ҚҰЙМА – Анықтама, Түрлеріне сипаттама
ШОЙЫН ЖӘНЕ БОЛАТ – Темірді алу, Видиороликті талқылау процесі, Формуламен мәнін түсіндіру ,Венн диаграмма
Оқушы металдарға сипаттама беріп кетеді: Металдарға тән сипаттауыш қасиет- олардың атомдарыныңсыртқы электрондарын оңай беріп, оң зарядты иондарға айналуы болып табылады. Қазіргі уақытта металдарға жататын 88 металл,оның ішінде І-ІІІ топтың негізгі топшаларында, сонымен бірге барлық қосымша топшаларда орналасқан элементтер s-элементтер, d-элементтер, p-элементтер болып табылады.металдардың сыртық деңгейінде 1-3 ке дейін электрон болады.
Екінші бір тән қасиет-олардың валенттік электрондарын жеңіл беруі. Металдар химиялық реакцияларда өзін тотықсыздандырғыштар ретінде көрсетеді.
Электр және жылуды жақсы өткізеді
Металдық жылтыр. Барлық металдар жылтырайды. Мөлдір емес, көбінесе сұр түсті болады,өйткені олардың кристалдарының ішіндегі кеңістікте «Электрон газы бар. Электрондар жарық сіңіргенде тербеле бастайды және адамның көзіне көрінетін өзінің сәуле толқындарын шығарады.
Иілгіштік
Балқу температурасы 10000 с жоғ қиын балқитын төм-оңай балқитын
Тығыздығы 5 г/см3 көп болса ауыр металл. аз болса жеңіл металл.
Қаттылық
Құймалар
Еікінші оқушы -Металдардың ішіндегі үштік қатарды қарастырып тұрған металдардың бірі- ТЕМІР металына периодтық жүйедегі орнына атом құрылысына, табиғатта таралуына және физикалық қасиетіне сипаттама беріп, тоқталып өтеді.
ПЕРИОДТЫҚ ЖҮЙЕДЕГІ ОРНЫ
АТОМ ҚҰРЫЛЫСЫ
ТАБИҒАТТА ТАРАЛУЫ (КАРТА ПАЙДАЛАНУ)
ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТІ
ҚОЛДАНЫЛУЫ


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Металдар туралы түсінік
Металдар мен бейметалдар.Химиялық элементер жай заттар
Металдар туралы түсінік
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Металдардың адам өміріндегі маңызы.
Натрий және калий
Кальций және оның қосылыстары
Үй бөлмесін не пәтерді жөндеу барысында болат және шойын түтіктерді біріктіру жұмыстарын жүргізу
Шойын және болат өндірісі
шойын мен болат
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2287 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык