Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті


Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті

Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті

62 46-47.Қазақ халқының мәдениеті
1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
63 46-47.Қазақ халқының мәдениеті
1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

64 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі
1
Тақырыпқа байланысты   түсініктерін    қалыптастырып,
дүниетанымын кеңейту
Мәдениетке тарту,   өнерді құрметтеуге    тәрбиелеу
таным белсенділіктерін      арттыру АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. ОүБ (Түзетулерді орындау)
Критерий арқылы бағалау Тұсаукесер,  жоба қорғау
Кеңейтілген тапсырмалар Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

65 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі
1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады Формативтік (қалыптастырушы) бағалау
Ынталандыру Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.7-сынып 
66 50.XVI-XVII ғғ тарихи шығармалар
1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Блум таксономиясы бойынша
Топтар арасында бағалау
Ынталандыру
Мадақтау
Кеңейтілген тапсырмалар 7сынып.электронды оқулық
67 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

 

 


Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Блум таксономиясы 
Өзара, критерий арқылы бағалау
Жиынтық бағалау Тұсаукесер,  жоба қорғау
Кеңейтілген тапсырмалар Тест жұмыстары 
68 Қайталау 1 Тоқсандық тақырып барысында материалдарды меңгерту Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау Тест жұмыстары Оқулық 7-сынып. Ман

І м – бірінші модуль «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»;
ІІ м – екінші модуль  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»;
ІІІ м – үшінші модуль «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»;
IV м – төртінші модуль «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану»;
V м – бесінші модуль «Талантты және дарынды балаларды оқыту»;
VІ м – алтыншы модуль «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу»;
VІІ м – жетінші модуль «Оқытуды басқару және көшбасшылық»
ОүБ – Оқыту үшін бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жануарлар дүниесі
Қазақ халқының мәдениеті
Әлеуметтік-мәдени ая
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Сөз табының кестелері
Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер
Сөз таптарынан өткенді қайталау
Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
"Математикалық кокпар" ойыны
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 3712 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык