Күні
|
Тақырыбы
|
Мақсаты
|
Әдіс-тәсілдер
|
Нәтижесі
|
Бағалау
|
Барлық оқушыны оқыту процесіне қосу
|
Сілтеме
|
|
Қазақ халқының мәдениеті
|
Қазақ халқының мәдениетінің түрлерін ажырата отырып,ерекшеліктерін
салыстыруды үйрену
|
Миға шабуыл,
жеке жұмыс
топпен жұмыс,
ББҮ кестесі.
Микрофон әдісі
бейнебаян
|
А)Қазақ халқының мәдениетінің түрлерін ажырата алады.
В)Қазақ халқының мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды.
С)Қазақ халқының мәдениетін қазіргі мәдениетпен салыстыра отырып, талдайды.
|
1)ОүБ
а) 2 жұлдыз,1 тілек
б) ауызша марапаттау
Кері байланыс Үш смайлик арқылы
|
Психологиялық ахуал.
Жеке жұмыс.ББҮ кестесін толтыру
Топпен жұмыс.
(С,В деңгей)постер қорғау.
таныстырылым жасау(Адеңгей)
Сергіту сәті Амандасу түрлері.
Қорытынды.Микрофон әдісі арқылы әр топ түйінді ой айту.
|
Е.еdu.kz. Е-библ. №157
С.Жолдасбаев
Орта ғасыр. Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер. Орта ғасырлар. қаз. тарихы әдістемесі
2012ж
|
|
Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі.
|
Шығармашылық дәстүр туралы білу,
ерекшеліктерін анықтау және
салыстыра отырыпқортынды жасауды үйрену
|
Ой қозғау,
жеке жұмыс,топпен жұмыс,
джигсо әдісі,
уақыт шеңбері.
ыстық орындық.
бейнебаян.
|
А)Шығармашылық дәстүр туралы біледі
В)Шығармашылық дәстүрдің түрлерін, маңызын біледі
С) Тарихи маңызын талдап қорытынды жасайды.
|
ОүБ
1)критерий бойынша бағалау
2)жиынтық бағалау
Кері байланыс
"Бес саусақ"
|
Психологиялық ахуал
уакыт шеңбері арқ.үй тапсыр. сұрау
топпен жұмыс постер қорғау
жеке жұмыс. тапсырма орындау джигсо әдісі арқылы бағалау ыстық орындық арқ. қорыт.сергіту сәті. "Қаражорға " би
|
Е.еdu.kz. Е-библ.№158
С.Жолдасбаев
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер
|
|
16-17 ғасырлардағы тарихи шығармалар
|
Тарихи шығармалармен танысады, тарихи маңызын анықтап,
қорытынды жасауды білу
|
Шығармашылық жұмыс, мәтінмен жұмыс, бүктеме әдісі,стикердегі диалог, Блум кубигі.
|
А)Тарихи тұлғалардың шығармаларын біледі.
В)Тарихи шығармалардың тарихи маңызын анықтайды.
С)Тарихи еңбектерді салыстырып,қорытынды жасайды.
|
ОүБ
а) бірін-бірі бағалау
б) ауызша марапаттау
Кері байланыс
"Самолет"
|
Психологиялық ахуал Жеке жұмыс, бүктеме әдісі арқылы үй жұмысын сұрау, топпен жұмыс, ақпаратпен алмасу.
топтастыру стикердегі диалог.Сергіту сәті. "бір-бірімізге"
Блум кубигі
|
С.Жолдасбаев
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 200-203 беттер
|
|
Мәдениет тарауын қорытындылау
|
Тарау бойынша түсініктерін бекітіп, логикалық ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.
|
Жеке жұмыс,
топтық жұмыс,
жигсо әдісі
|
Тақырыптар бойынша нақты деректерді біледі.Есте сақтау және ойлау қабілеттері дамиды
|
ОүБ
1.Бірін-бірі бағалау
2.Жиынтық бағалау
Кері байланыс үш түс бойынша
|
топтық жұмыс а)оқулық бойынша тест тапсырмаларын құрастыру жеке жұмыс б) шешу
|
7сынып.Қазақстан тарихы оқулық
тест тапсырмалары
|