Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер


Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер

Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер

Үстеулердің түрлерін қайталай отырып, көне түркі ескерткіштеріндегі үстеулерді түсіндіру.    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3.бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6.Өмірмен байланыстырады    Түсіндіру, тірек-сызбаларды демонстрациялау ізденіс, анализ, синтез    Дарынды оқушылармен жұмыс
1.Бір суретке қарай отырып үстеулердің түрлерін қатыстырып сөйлем құрау
Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс
1.Сөйлем ішінен үстеудің түрлерін ажырату.
    1.Бірін-бірі бағалау
2.Смайликтерді сөйлету арқылы бағалау
3.Сауаттылықтарын тексеру арқылы бағалау
4.жауап алу үдерісін бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    2    Бақылау диктанты  «Жақсы кітап- жан азығы» Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру     Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы.
    1    Еліктеу сөз туралы түсінік Еліктеу сөз туралы түсінік туралы білетіндерін еске түсіріп, тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту.    Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады    Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме
Презентацияны демонстрациялау.
Сарамандық.
Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.    Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.    Критериялды бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.
Постер, маркет,стикер
    1    Еліктеу сөздің түрлері. Еліктеуіш сөздер
Еліктеу сөздің түрлерін түсіндіре отырып, еліктеуіш сөздер туралы тапсырмалар беру арқылы    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Бейнелеуіш сөздер
Бейнелеуіш сөздерді мысалдар арқылы түсіндіру, күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Негізгі және туынды еліктеу сөздер
Негізгі, туынды еліктеу сөздерді ажырата білу. Жұппен жұмыста талдау арқылы білімдерін кеңейту.    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер Кестелер мен сызбалар
    1    Тоқсандық қайталау
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер Кестелер мен сызбалар

ІҮ тоқсан - 24 сағат   3-диктант
Өтілу мерзімі    Сағат саны    Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты    Күтілетін нәтиже    Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер    Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы    Оқып үйрену барысындағы бағалау    Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1    2    3    4    5    6    7    8
    1    Тіл ұстарту
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын дамыта отырып, тілдік қорын, сөйлеу мәнерін қалыптастыру.    Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады    Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме
Презентацияны демонстрациялау.
Сарамандық.
Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.    Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.    Критериялды бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. маркет,стикер Кестелер мен сызбалар
    1    Шылау сөздер туралы түсінік
Бастауышта өткен материалды қайталай отырып, жұптық, топтық жұмыс арқылы білімдерін кеңейту.    Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Септеулік шылаулар
Кесте арқылы септеулік шылауларды түсіндіру, сабақта мәтіндерге талдау жасай білуге үйрету.    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Жалғаулық шылаулар
Жалғаулық шылауларды кесте арқылы түсіндіре отырып, басқа шылаулардан ажырата білуге үйрету.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. 
    1    Демеулік шылаулар
Демеулік шылауларды кесте арқылы түсіндіре отырып, басқа шылаулардан ажырата білуге үйрету.    -Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;
    Топтық, 
Диалогтық оқыту
АКТны пайдалану
СТО технология    Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ.    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. 
    1    Дефис арқылы жазылатын шылаулар
Дефис арқылы жасалатын шылауларды мысалдар арқылы түсіндіру, сөйлем ішінде дұрыс жаза білуге үйрету.    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. 
    1    Шылаулардың емлесі. Көне түркі ескерткіштеріндегі шылаулар.
Шылау тақырыбын қайталай отырып, Көне түркі ескерткіштеріндегі шылаулар туралы мағлұмат беру.    Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    2    Диктант «Мейірім» Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру     Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы.
    1    Одағай сөздер туралы түсінік
Одағай сөздер  туралы терең білімді меңгерулеріне жағдай жасау. Оқушылардың креативті (шығармашылық) ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту. Оқушыларды алға мақсаттар қойып, сол мақсаттарын жүзеге асыруға әрекет етуге тәрбиелеу.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
куббизм    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    1.Сөйлемнің әдемі сапталуы бойынша бағалау
2.Жұптық бағалау
3.Жауап алу үдерісін бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Одағайдың түрлері. Көне түркі ескерткіштеріндегі одағайлар.
Одағай түрлерін түсіндіру, бір-бірінен ажырата білуге үйрету.    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"Мен соғысты жек көрем"
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан
Орта мерзімді жоспар
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Сөз табының кестелері
Сөз таптарынан өткенді қайталау
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Үстеу туралы түсінік
Үстеу туралы түсінік
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 8143 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык