Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Алашорда автономиясы


Алашорда автономиясы

Сабақтың тақырыбы: Алашорда автономиясы

Сілтеме Білім стандарты, тарих пәнінің Бағдарламасы
Орта мерзімді жоспар, орташа жедел жоспар
Жалпы мақсаттар Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Халқымыздың ардақты ұлдары бүкіл түркі тілдес халықтарға кеңінен танымал, қазақ халқының азаттығы мен жарқын болашағы жолындағы күрескен ұлт зиялыларымен “Алаш” партиясы жайлы мәлімет алады.  Өз Отанын, елін сүйетін ұлтжанды азамат болады. Оқу арқылы саяси көзқарасын қалыптастырады.
Оқыту нәтижесі • Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
• Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз етіледі.
• Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Негізгі идеялар Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ;
Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың жүру барысы
Уақыты Мұғалімнің іс—әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 
3 мин 1.Ұйымдастыру.
2.Ой қозғау: Қазан төңкерісінен кейінгі
Қазақ елінде болған саяси жағдайлар.
3.Жаңа сабақ қызығушылықты ояту.
Бейнеролик арқылы.
4.«Кубизм стратегиясы» 
5.«Детальдарын қосу»
 
 
6.«Ой қорыту»
«Бес жолды тұжырым» стратегиясы.
7.Қысқа тест тапсырмасы.
8.Үйге тапсырма.
9.Бағалау                      1. Жинақталу, сәлемдесу.
2.Сұрақ – жауап әдісі бойынша талдау.
 
 
 
3.Акт арқылы сұрақ – бейнероликпен жұмыс.
4.Суреттеу, салыстыру; Зерттеу; Талдау; Талқылау.
5.Топтап бір – біріне сқрақтар қою, диалогтық оқыту, шығармашылық тапсырма. Бірін-бірі бағалау.
6.Топтарға тапсырма түрінде беру.
 
 
7.Ауызша жауап.
 
Өзін – өзі бағалау.
Топтарды бағалау
 
1. Ұйымдастыру:
2. Ой қозғау:
Қазан төңкерісінен кейінгі
Қазақ елінде болған саяси жағдайлар. 
3. Жаңа сабақ
« Қызығушылықты ояту»
Бейнеролик көрсету.
4. « Кубизм стратегиясы»
1.Суреттеу, Салыстыру  : Түркістан автономиясының негізін салушы – М. Шоқай
Алаш автономиясының төрағасы Ә. Бөкейханов. 
2 Зерттеу: Алашорда мен Түркістан автономияларының арасындағы байланыс .
3 Талдау: Алашорданың ұстанған бағыты  
4Талқылау: Алаш туы астында
Күн сөнседе сөнбейміз. 
5. «Детальдарын қосу», постермен жұмыс.
1. Алаш автономиясы.
2. Түркістан автономиясы.
3. Қазақ зиялылары.
4. Біздің бүгінгі тақырыптың маңыздылығы.
6. «Ой қорыту» стратегиясы
« Бес жолды тұжырым»
1. Алашорда. Түркістан (Қоқан)
2. Мемлекет.
3. Қазақ зиялылары
4. Ұлтжандылық.
5. Азаттық.
7. Қысқа тест тапсырмасы 
8. Үйге тапсырма: Венн диаграммасы (Алашорда мен Түркістан автономиясының ұқсастықтарын табу)
“Алаш азаматтары” деген тақырыпта реферат, эссе жазу
 
Құрал — жабдықтар
АКТ құралдары: Интернет, интерактивті тақта, карта, постер, түрлі – түсті бояу, қағаздар
Сабақты талдау Топ жұмыстарын талдау, жұптық жұмыстарын талдау.
Сабақты бағалау.Сыни ойлауды бағалау Стратегияларды формативтік бағалау.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Математика сабағында PISA тапсырмаларын орындау»
Негізгі және туынды зат есім
Қазан төңкересі және Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнауы
Ұлт зиялыларының мемлекеттік автономияға байланысты тарихи көзқарастары
Алаш автономиясы және Алашорда үкіметінің құрылуы
Қазан төңкерісі қарсаңындағы саяси партиялар
Алаш қозғалысы
Тіл мәдениеті
Шешендік сөздер өміршеңдігі
Жалпақ, жұмыр, буылтық құрттар типін қорытындылау сабағы
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 4174 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык