Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Егемендік жағдайындағы саяси дамуы


Егемендік жағдайындағы саяси дамуы

Сабақтың тақырыбы: Егемендік жағдайындағы саяси дамуы

Жалпы мақсаты:Егемендік жағдайындағы саяси дамуын меңгеру
Оқыту нәтижесі: Егемендік жағдайындағы саяси дамуын талдайды және салыстыра отырып қорытындылайды.
Негізгі идеялары: Бірін-бірі тыңдай білуге, сыйластыққа, білімділікке тәрбиелеу. Оқушыларға қандай да бір мақсатқа жету жолдары бар екенін түсінеді.
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?
Жұмыс түрлері. Оқушылардың
іс-әрекеті Ресурстар мен жабдықтар
8 I. Ұйымдастыру кезеңі. 
1. Топқа бөлу, ашық хат қиындыларынан  суреттерді құрастырады.
2. Психологиялық дайындық жүргіземін.
Корапқаға сұрақтар салып оқушыларға беремін кімге  келгенде музыка тоқтап қаласа сол оқушы  бір сұрақ алып соған жауап береді.Мақсаты: оқушыларды кез-келген жағдайға дағдыландыру.
3. Бағалау критерийлерін ұсынамын.
4. Үй тапсырмасын шолу.
Сәйкестендіру кестесі және мазмұндап береді
1. Ашықхатты құастырып, топқа бөлініп белгіленге партаға отырады.
2. Сергіту сәті.
3. 3-4 оқушылар үй жұмысына ауызша жауап береді.
Интерактивті тақта, қағаз, қалам
Бағалау парағы
20 Жаңа сабақ.
Қызығушылығын ояту:
- «Он сұрақ» әдісі  арқылы жүргіземін. Мақсаты: Оқушыларды сыни ойлауға және сұрақ қоя білуге дағдыландыру.
- Сабақтың тақырыбына шығу үшін, мен құрдастық оқыту әдісін қолдана отырып  оқушыларға мынадай сұрақ қойдым. Кезінде аса куатты партия болып көрінген, әлемдегі саяси партияның ішіндегі ең мықтысы дабеделдісі  саналып келген КОКП-ның тез таралуының себебі неде?  интерактивті тақтада көрсетіп, сұрақтар қоямын.
- Үш топқа жеке тапсырма
Мақсаты: оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға және шығармашылыққа үйрету;
1 топ: Жаңа одақтық шарттың дайындалуы;
2 топ: Тамыз бүлігі күндері саяси оқиғалардың өрбуі;
3 топ: Қазақстан Компартияның таратылуы.
 
Бір оқушы сұрақ қояды ал басқа оқуылар оған ия немесе жоқ деп жауап береді.
Интерактивті тақтада –презентация көрсету
7 Топ топқа  сұрақтар дайындайды. 
Оқушылар тақырып  бойынша  екінші топқа  сұрақтарын  дайындап, бір-біріне сұрақ қояды.
6 Қорытындылау кезеңі: 
- Тамыз бүлігі деп аталу себебі неде?
- Қазақстан не себепті КОКП-ның құрамынан шықты?
- Бүгінгі сабақта нені еске түсірдік?
- Нені үйрендік?
Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
Оқушылар сұраққа жауап беріп өз ойларын айту керек. 
Оқушылар кестені толтырады.
Кесте
4 Бағалау. §35
Топтар бір-бірін  бағалайды. Критерийлер бойынша бағалайды Бағалау парағы

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жазбаша бөлу тәсілдері.
Тәуелсіздік жолындағы қадам
Саяси партиялар
Қазақстанның мемлекеттік тәуеліздігін жариялауы және ТМД-ның құрылуы
Қазақстан – Егемен мемлекет
ХІХ ғасырдың ортасы мен ХХ ғасырдың басындағы Англияның саяси-экономикалық дамуы
Абай Құнанбаев, Қара сөздер, Жиырма тоғызыншы сөз
Электрондық кесте ұғымы. MS Excel редакторы
Нәтиже сабақ
Қазақстан территориясындағы этносаяси қауымдастықтардың қалыптасуы
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2714 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык