Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы


Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы

Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы

Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
Көпжасушалылы  жануарлардың көбеюі процесі, көбею жолдарының әр алуандығы арқылы әр жануар түріне тән ерекшеліктерін,көбеюдің мәндік,сұлбалық біртектілігі арқылы ағзаның жеке дамуы туралы оқушылардың ғылыми диалектикалық көзқарасын қалыптастыру,   
 Міндеттер: 
1. Оқушылардың қызығушылығын оятып мағынаны ашу
2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы түсіндіру (топтастыру)
3. Баланы ойлауға,ұғым түсініктерді зерделеуге,мағлұматтарды жинақтауға ынталандыру. 
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың берілген ақпараттар  арқылы аталған тақырыпты меңгеруі
2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға дағдыландыру  
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже 1Көпжасушалы жануарлардың көбеюі мен дамуы туралы білімнің алғашқы негізін қалыптастыру; 
2.Жаңа ақпаратты  беру барысында  көпжасушалы жануарлардың көбею мүшелеріндегі ерекшелерінің дамудағы айырмашылығындағы өзгерістерді білуге үйрету;
 
Тапсырмалар
wiki  беттерінен жүктелген дереккөздер 
 
1. Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.
Қазақстандағы омыртқалы жануарлары энцеклопедиясы.
 
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин
 
№2 сабақ.   Тақырыбы: Көпжасушалы жануарлардың көбеюі және жеке дамуы 
 
Тренинг өткізу: 3 топқа бөлу  
 
 
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру
1Көп жасушалылардың  көбею ерекшелігі дегеніміз не? 
Көбеюдің биологиялық мәні сұралады.
2Көбеюдің қандай түрлерін білесіңдер? 1. Ойлайды, өз ойларын  жеке қорытады.
( Ұрпақ-түр жалғасы)
 
 
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топтастыру әдісі
1.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп  беру
 2.Тақырыпқа сай келетін ойларын флипчартқа түсіруіне тапсырма беру.
 
Мұғалім бақылаушы
Бақылайды.
1.Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып қорытады.
2. Оқушылардың берілген  мәтіндегі нақты керекті  мәліметтер дәптерге түртіп алу
3.Флипчартқа түсіру
Салған суретін немесе кластерді қорғау.
Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өзара бірін -бірін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды. Бақылау парағындағы ұпайлар есептеледі.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмаларды беру (тақтадан көрсетіңіз.Көпжасушалылардың  көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.
Қазақстандағы омыртқалы жануарлар энцеклопедиясы.
Күнделікке жазады.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Организмдердің жыныссыз көбею формалары:жасушалардың митоздық бөлінуі,споратүзу,бүршіктену,вегетативтік көбею.Жыныссыз көбеюдің эволюциялық
Бунақденелілердің дамуы
Сөйлеу мәдениеті
Жастар және мәдениет
Тіл дамыту
Балықтар
Жіктеу есімдіктері
Өзен және көл. Суды қорғау
Жіктеу есімдіктері
Өзен және көл. Суды қорғау.
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 2839 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык