Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жемістер



Сабақтың тақырыбы Жемістер

Сабақтың мақсаты:  Білімділік – жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық – оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін,есте сақтауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.  
Тәрбиелік – оқушыларды өз бетінше жұмыс жасай білуге және ұқыптылықпен тазалыққа , жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта,слаид,плакаттар,тест тапсырмалары,тірек-сызба,үлестірмелер,суреттер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру /шаттық шеңбері/ 
II. Үй тапсырмасын сұрау.
«Білім минуты» кезеңінде оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.
1. Гүлдің құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз не?
5. Аталық құрылысы.
6. Аналықтың құрылысы.
 
«Ұшқыр ой» кезеңінде оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек:
Ерекше белгілері Бунақденелілер арқылы Жел арқылы
Гүлдері өте ұсақ, реңсіз +
Гүлінде шірнесі бар +
Тозаңы ірі, сырты кедір-бұдырлы +
Тозаңы құрғақ, өте ұсақ +
Гүлі аңқыған хош иісті +
Гүлінде шірнесі жоқ +
Гүлдері ірі, күлтелері ашық реңді +
Гүлдерінде иісі болмайды +
Майда гүлдері ірі гүлшоғырына жиналған +
 
III.Жаңа сабақ. «Жемістер»
Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында оқушыларға сұрақ қою: Өсімдікте гүл орнына не түзіледі? /жеміс/
Дұрыс айтасыздар, олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Жемістер» болмақ.
 
 
Сергіту сәті: 
Биологиялық диктант:
1._____________    _________ шырыны мол, жұмсақ болады.
2.Олар ___________, ___________  __________,
_____________  ____________  деп бөлінеді. 
3.Жидек жемістің сыртқы қабығы _______, _________, ____________ _____________ көп болады. 
4.Жидек тәрізді жемістер _______ _________, ________ ____________.
5.______________ ________________  қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.
 
 
Сәйкестендіру тесті:
Сұрақтар
Жауаптар
1.Шырын мол, жұмсақ болады. А.Жидек тәрізді жемістер
2.Сыртқы қабығы мен ортаңғы қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді. Б. Дәнек
3.Сыртқы қабаты жұқа,ортаңғы қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты – қатты сүйектенген. В.Шырынды жемістер
4. Бір тұқымды жеміс. Г.Бұршаққын
5.Қос ұялы,ішінде ұзынша тартылған жұқа жарғақты пердесі бар. Д.Сүйекті шырынды
 Жауаптары: 1.___В__;   2.___А_;   3. ___Д__ ;   4.__Б__;    5. ____Г ;
Қорытынды: «Жеміс ағашы» тапсырмаларды орындау:Жеміс ағашын жеміске толтыру керек.
Бағалау:§ 26 «Жемістердің маңызы» тақырыбында реферат жазу
Үйге тапсырма:
Тапсырма орындау кезеңінен көріні

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жемістер
Жемістер
Жемістер
Жемістер
Жемістер
Жемістер
Шырынды және құрғақ жемістермен танысу
Жемістер
Өсімдіктердің жынысты көбеюі, Тозаңдану мен ұрықтану
Тұқым. Тұқым құрылысы
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 2401 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык