Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Зәр шығару жүйелерінің құрылысы мен қызметі


Зәр шығару жүйелерінің құрылысы мен қызметі

Сабақтын тақырыбы Зәр шығару жүйелерінің құрылысы мен қызметі

Көрнекілігі:       Экран, проектор, компьютер        т.б.

         Сабақтың әдісі:             ұжымдық ойлау әрекеті технологиясы

         Сабақ түрі:                    Аралас сабақ

         Сабақтын барысы:

         І. Ұйымдыстыру.

         ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.

         ІІІ.Жаңа сабақ түсіндіру.

         ІV.Жаңа сабақты бекіту.

         V.Қорытынды.

І.Сәлемдесу. Оқушылардың класта орналасуын, қатысуын, дайындықтарын, тәртіптерін қадағалау. (1мин)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

1.Сұрақтарға жауап. /Флипчарт №1/

1.Ас қорыту жолының ұзындығы шамамен қанша болады?  /8-10 м/.

2.Ас қандай мүшеде ағзаға сіңеді?

3.Өңештен кейін ас қайда барады?

4.Асқазанның сыйымдылығы қанша?

5.Тістер туралы не білесің?

6.Ашішек пен  тоқішектің қосылған жерінде не бар?

7.Бауырдың салмағы қанша? Қандай қызмет атқарады? /1500 г/.

2.Суреттен асқорыту мүшелерін орналастыру. /Флипчарт №2,№3/

ІІІ.Жаңа сабақ. /флипчарт №4/.

Зәр шығару жүйесіне кіретін мүшелер

IV.Жаңа сабақты бекіту. /Бейне сұрақ/.

1.Зәр шығару мүшелерін ата.  /бүйрек, несепағар, қуық, зәр шығару өзегі/.

2.Адамның бүйрегі қайда орналасқан, салмағы қанша, пішіні қандай? /бүйрек құрсақ қуысында орналасқан, салмағы 150 г, үрмебұршақ пішінді жұп мүше/.

3.Бүйрек арқылы бір тәулікте қанша қан ағады?  /Бүйректен тәулігіне1500 – 1700 л қан өтеді. Яғни әр 5 минут сайын ағзадағы қан бүйрек арқылы өтеді/.

4.Қуық қандай қызмет атқарады? Сыйымдылығы қанша? / Құрамында зиянды заттары бар су бүйрек астауына, несепағар арқылы қуыққа жиналады. Қуықтың сыйымдылығы 400-500 мл.болады/.

5.Зәр шығару жүйесі ауруларын зерттейтін ғылымды ата. /Зәр шыңару жүйесі ауруларын зерттейтін ғылым урология деп аталады. Емдейтін адам уролог деп аталады.

V.Қорытынды

Бағалау. Үйге тапсырма.

ІІІ. Негізгі бөлім

         Жаңа сабақтың барысын оқушыларға түсіндіріп, әр топтың басшысы өз топтарының тапсырмасын алады. Топтың тапсырмалары:

  1. Ыдырау өнімдеріне түсінік
  2. Зәр шығару жүйесіне кіретін мүшелер
  3. Бүйректің құрылысы мен қызметі
  4. Зәрдің түзілуі және шығарылуы

І. Ыдырау өнімдері

ІІ. Зәр шығару жүйесіне кіретін мүшелер

IV. Зәрдің түзілуі мен шығарылуы

IV. Қорытынды

                   Мұғалім тақырыпты қорытындылап, өз ойын оқушы ойымен ұштастырады.

 Бүйректің  жұмысы қандай жолмен реттеледі?

Бүйрек қайда орналасқан?

Ересек адамның бүйрегінде әр минут сайын түзілетін қанның  мөлшері?

Бүйрек пішіні

Зәрдің пайда болу механизмі

І – реттік зәрдің пайда болуы

ІІ – реттік  зәрдің пайда болуы

   Нефрон деген не?


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Жануарлардың зәршығару жүйесі
Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ
Гуморальдық реттелу
Көпжасушалы жануарлардың зәр шығару жүйесі
Зәр шығару жүйелерінің құрылысымен қызметі
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті
Ішкі секреция бездері
Зәр шығару мүшелері. Зәр шығарудың маңызы. Зәр түзілу. Бүйрек ауруларының алдын алу
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 5520 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык