|
|
Сабақтың тақырыбы Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: СТО (Блум).
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, интерактивті тақта, таратпа қағаздар, стикер, постер.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлау
- Сергіту сәті (менің ұстанымым)
- Топқа бөлу (стикер: «Денсаулық», «Жігер», «Сенім», «Сезім»)
«Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау» тақырыбын талдау мақсатында
Блум таксономиясын қолдану
Кезең |
Сабақ бөлімдерінің мақсаты |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Жұмыстың түрі
|
Нәтижесі |
Бағалау формасы |
Білу |
Тірек-қимыл жүйесінің маңыздылы-ғы бойынша мағлұмат беру |
Топқа бөліп, сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу |
Берілген тапсырма бойынша мәселені шешуге әрекет жасау, қорғау |
Топтық жұмыс |
Ынтасы оянады, ойын білгенін айтуға үйренеді |
Топтық және жеке бағалау |
Түсіну |
Таратпа тапсырмасы бойынша ойландыру |
Таратпа қағазын тарату |
Берілген тапсырма бойынша зерделеу, талқылау |
Жеке жұмыс
|
Оқушы-ның ой ұшқыр-лығын көру |
Жеке бағалау |
Қолдану |
Қаңқа бөлімдерін түсіндіру, құрылысы анықтау арқылы ой-өрісін дамыту. Байқампаз-дылыққа тәрбиелеу |
Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу |
Құндылы-ғын, бөлімдерін атап шығу |
Топтық және жеке жұмыс
|
Өз-өзіне сенімділігін көру
|
Топтық және жеке жұмыс
|
Талдау |
Негізгі ойды анықтау, өзінің мақсатына жету бағытында-ғы жағдайлар-ды көрсету |
Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу |
Пікірін айтады, талқылай-ды |
Жеке жұмыс
|
Проблеманы өз дәрежесінде шешеді, өзгені тыңдау білу дағдысы қалыпта-сады |
Топтық және жеке бағалау |
Жинақтау |
Қорытынды жасауға машықтан-дыру |
Оқушы-лардың ойын жинақтап түйін тию әрекетін жасайды |
Өз мүмкіндік-терін көрсетуге тырысады |
Жеке және топтық жұмыс
|
Өз ойын еркін айтуға үйренеді, жүйелей-ді |
Топтық және жеке бағалау |
Рөлдік ойынмен байланыс-тыру арқылы көрсету |
Рөлдік ойынды ұйымдас-тыру |
Рөлге еніп көрсету |
Топтық жұмыс
|
Көшбас-шылығын талант-тылығын байқау, өз-өзіне сенімділігін көру
|
Топтық бағалау
|
|
Ситуация беру арқылы оқушыларды пікір алмасуға, талдауға итермелейді |
Ситуация-лық жағдай туғызады, нұсқау береді |
Ұсыныл-ған ситуация жан-жақты қарас-тырып талдау |
Топтық жұмыс
|
Топтық жұмыста пікір алмасуға Жаттыға-ды |
Топтық бағалау
|
|
Бағалау |
Тақырыптың өмірде маңыздылы-ғын, құндылығын айқындау |
Оқушылардың іс-әрекет-терін қадағалау |
Құндылы-ғын айқындай-ды |
Топтық жұмыс
|
Әр топ өз жұмысы-ның нәтиже-сін көре біледі
|
Топтық және жеке бағалау |
Тапсырмалары:
І. Білу:
Мақсаты: оқушылардың өз менің, өзінің жеке тұлғасының мәнін, қадірін түсіне білуге баулу. Мен ұстанымын қалыптастыру
Жігер деген – МЕН!
Сенім деген – МЕН!
Күш деген- МЕН!
Сезім деген- МЕН!
Жастық шақ деген- МЕН!
Махаббат деген- МЕН!
Денсаулық деген- МЕН!
Ақыл деген- МЕН!
Дарын деген- МЕН!
Бар ғажайып деген- МЕН!
Бар байлық деген- МЕН!
Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда!
Әр топқа «Тірек-қимыл жүйесінің маңызы» тапсырма бойынша постер арқылы қорғау беріледі.
IІ. Түсіну: Жеке жұмыс: семантикалық карта
(«+» , «-» белгісін қою арқылы)
(әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай)
Сүйектер |
Бассүйек |
Қол қаңқасы |
Аяқ қаңқасы |
Бұғана |
+ |
||
Шыбық (садақ) сүйек |
+ |
||
Шүйде сүйегі |
+ |
||
Ортан жілік |
+ |
||
Шынтақ сүйегі |
+ |
||
Ми сауыты |
+ |
||
Жауырын |
+ |
||
Асықты жілік |
+ |
||
Тоқпан жілік |
+ |
||
Толарсақ сүйектері |
+ |
||
Білезік сүйектері |
+ |
||
Жақ сүйектері |
+ |
||
Башпай сүйектері |
+ |
||
Саусақ сүйектері |
+ |
IІI. Қолдану: Қаңқа бөлімдерін атап көрсет (слайд)
IV. Талдау.
Жеке жұмыс: сәйкестендіру тесті
Топтық жұмыс: сызықтық тест
IV. Жинақтау:
1 топ
«Рөлдік ойын» Тақырыбы:Сіңірлер созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем.
Рөлдегілер: Дәрігер, мұғалім, оқушы, ата-ана
2 топ
Ситуациялық сұраққа жауап беру.
-Бір оқушы сүйек күрделі тірі мүше деп дәлелдеді, ал екінші біреуі мұны теріске шығарды.Олардың қайсысы дұрыс және неліктен ?
-Оқушының орынан тұрғызып қойса,ол ұзақ уақыт қозғалыссыз тұра алмайды. Салмағын екі аяғына кезек салып қисаяды. Неліктен, оны қалай түсіндіруге болады?
3 топ
Сұрақтар
1. Омыртқаның қисаюын болдырмаудың қандай жолдары бар?
2. Буын шыққанда қандай көмек көрсетіледі?
3. Жалпақтабандылықтың алдын алудың қандай жолы бар?
4 топ
Сұрақтар
1. «Белсенді демалыс» дегенді қалай түсінесің?
2. Сүйектің мықтылығы мен жеңілдігі неліктен? (неге байланысты)
3. Тұрақты жаттығу мен дене шынықтырудың бұлшық ет пен қаңқаны дамытуға пайдасы қандай?
Үйге: қаңқа ауруларына байланысты реферат жазу
V. Бағалау: бағалау критерийлері бойынша (бағалаушы тағайындалып, бағалай жұмысын жүргізеді)
Жеке бағалау
№ |
Оқушы аты-жөні |
1-тапсырма Тақырыпша бойынша қорғау |
2-тапсырма Семантикалық карта |
3-тапсырма Қаңқа бөлімдерін атау |
4-тапсырма Сәйкестендіру тесті |
5-тапсырма Сызықтық тест |
6-тапсырма Топтық сұрақтар |
Ұпай саны
|
1 |
|
|
|
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
32- 40 балл |
21-31 балл |
10- 20 балл |
0-9 балл |
Топтық бағалау
№ |
Топ аты |
Өзара жұмыс істей алуы |
Тапсырмалардың орындалуы |
Топтың бірлігі |
Ұпай саны |
1 |
Денсаулық |
||||
2 |
Жігер |
||||
3 |
Сенім |
||||
4 |
Сезім |
1 мен 5 балл аралығында
Кері байланыс:
Не ұнады? Жұмыс барысында қандай қиындықтар кездесті?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |