|
|
Африка Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы
Сабақтың мақсаттары мен міндеттері:
Мақсаты: Картадан материктерді, мұхиттарды, теңіздерді, көрсете білу және сипаттай алу.
Білімділігі: Географиялық орны, олардың зерттелу тарихы және жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің орналасуын түсіндіру.
Дамытушылығы: Африка материгінің орналасуымен зерттелутарихынасипаттамабере отырып, маңыздыдегенбастыобъектілерінежалпыламашолу;Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын, оқушылардың географиялық ой-өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру. Оқушылардыңөзойларынжетеайтабілуге, өткентақырыптардыбайланыстыраотырыпжан - жақтыойлау, топпен, картаменжұмысжасауқабілеттерін, дағдыларындамыту.Оқушылардыңпәнгедегенқызығушылықтарынарттыру.
Тәрбиелілігі: Африканыңзерттелутарихыменөзіндік табиғатынабайланыстытарихижәне экологиялықбілімберу;Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға баулу, дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, өз бетімен оқып-үйренуге тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар,көрнекі құралдар: интерактивті тақта, постерлер, Дүниежүзінің физикалық картасы, глобус.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдер:СТО, баяндау, сұрақ-жауап, дарынды және талантты оқушылармен жұмыс, географиялық диктант, қатемен жұмыс, сандар сөйлейдісабақта АКТ-ны пайдалану.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру сәті: (сәлемдесу, сынып тазалығын және оқушылардың сабаққа қатысын,дайындығын тексеру. Топқа бөлу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Әр топтың топ басшыларын топқа сұрақ қою арқылы сайлап аламыз.)
1. Ежелгі біртұтас құрлық
2. Ең үлкен материк
3. Жер шары бетінің жалпы ауданы
4. Ежелгі солтүстік материк
ІІ. Үйге берілген тапсырма.
«Даналық ағашы» ойынында ағашқа алма тәрізді етіп, сұрақтар ілеміз.
Оқушылар бір-бірден алманы алып, үйге берілген тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Әрбір оқушының өткен сабақта алған білімін осындай ойындар арқылы тексеруге болады.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.Постер арқылы жаңа тақырыпты әр топ қорғайды.
Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсаты мен жоспарымен таныстырады. Сабақ барысында қолданылатын оқытудың белсенді формаларын атап, қандай әдіс тәсілдермен жұмыс істейтіндерін ескерте кетеді. Сабақ ЖИГСО мозайкалық әдісі бойынша өтіледі.
Оқушылар топта мынадай ролдер бойынша жұмыс жасайды:
1. Төраға
2. Таймкипер
3. Хатшы
4. Баяндамашы
Оқушыларғамәтінменжекежұмысжасауға 5 минут беріледі. Бұданкейінтоптаталқылайды. Әртоптыңбаяндамашыларыбасқатоптарғабарыпөздерінеберілгенмәнмәтіндерінбаяндапайтады. Таймкиперуақытбелгілесе, хатшыбаяндаманықағазғатүсіріп, төрағатоптыңәрмүшелерінбақылапбағабереді.
ІІІ.Содансоңмұғалімқорытындыжасап, оқушыларғаАфрика материгітуралы видеоролик көрсетеді.
ІV. Жаңа сабақты бекіту кезеңі.
1-тапсырма
№ |
Ең, ең, ең |
Жауаптары |
1 |
Ең ұзын өзен |
|
2 |
Ең тертең көл |
|
3 |
Ең биік жері |
|
4 |
Ең жоғарғы температура |
|
5 |
Ең ірі жануар |
|
6 |
Ең ірі шөл |
|
7 |
Ең ірі көл |
|
8 |
Ең ірі арал |
|
9 |
Ең ірі сарқырама |
|
2-тапсырма
Атлас картадан төмендегі обьектілерді тауып көрсетіңдер.
- Ассаль көлі
- Виктория көлі
- Виктория сарқырамасы
- Гвинея шығанағы
- Гибралтар бұғазы
- Замбези өзені
- Канар аралы
- Килиманджаро тауы
- Конго өзені
- Мадагаскар аралы
- Танганьика көлі
- Сахара шөлі
- Ніл өзені
3 - тапсырма.
Сандарсөйлейді
Осысандардыңненібілдіретінінтабыңыз.
4-тапсырма. Резюме
Материктің аты:___________________________________________________
Жер көлемі:_______________________________________________________
Ең биік нүктесі:____________________________________________________
Ең төмен орналасқан нүктесі:_______________________________________
Зерттеген ғалымдар:_______________________________________________
Жағалайын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер:____________________
Мінездеме:________________________________________________________
VІ. Үйге тапсырма. Африка . Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы оқып келу. «Карта еліне саяхат» Кескін картадан материктер мен мұхиттарды тауып, аттарын жазып келу.
VІІ. Оқушыларды бағалау. Кері байланыс смайликтер арқылы
№ |
Топтың ынтымақтастығы |
Постер |
Тапсырмалардың орындалуы |
Қорытынды баға |
І топ |
|
|
|
|
ІІ топ |
|
|
|
|
ІІІ топ |
|
|
|
|
ІV топ |
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |