|
|
Карталарды мазмұнына және масштабына қарай жіктеу
Мақсаты:
Білімділік: Карталар, олардың түрлеру, әрбір картаның өзіне тән белгілері туралы түсінік қалыптастыру. Масштабына қарай карталар қалай жіктеледі, осыны қарастыру, олардың жасалу жолдары, маңызы туралы білім беру.
Дамытушылық: Карталарды талдауды, карталарды түсіндіру, оқуды, жұмыс істеуді дамыту, өткен сабақтарда лаған білімдерін одан әрі дамыту.
Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты артыру.
Сабақтың түрі: жаңа тақырып
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Құрал-жабдықтар: интербелсенді тақта, дүниежүзінің физикалық картасы, глобус.
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Жаңа материалды меңгерту кезеңі
3. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
4. Сабақты қорытындылау кезеңі
5. Бағалау кезеңі
6. Үйге тапсырмасын беру кезеңі
Сабақтың барысы
Сабақ-тың кезеңде-рі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
1. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. |
Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу. |
2. Жаңа мате-риалды меңгерту кезеңі (20 мин) |
Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын төмендегі сұрақтарды қою: - Карта дегеніміз не? - Оның қандай маңызы бар? - Масштаб дегеніміз не? «КАРТА»- табақ деген мағынаны білідреді. Карталарды мазмұнына қарай былай жіктейміз: Топографиялық карталар ұшақтан суретке түсірулердің нәтижесінде жасалады. Ірі масштабты карталарды қорыту арқылы топографиялық шолу және шолу карталары жасалады. Топографиялық шолу- карталардың дәлдігі топографиялық карталарға қарағанда төмен. Ұшқыштар үшін қолайлы. Себебі осы карталар үлкен аумақтың жалпы көрініс шолу мақсатында қызмет етеді. Шолу карталары- жер бетінің үлкен бөлігінің географиялық ерекшеліктерін жалпылама зерттеу мақсатына арналады немесе оны географиялық карталар деп аталады. |
Оқушылар дәптерлеріне мұғалімнің белгілегендерін жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды. Өзара және мұғаліммен пікір алмасады. Интерактивті тақтадағы суреттерді бірге талқылап, оларды түсіндіреді. Керек жерлерін жазып, сызып алады.
|
3. Жаңа тақы-рыпты бекіту кезеңі (10 мин) |
«Картаның адам үшін маңызы» эссе жазу. |
Эссе жазу. Қысқаша өз ой пікірлерін жазу, оқу. |
4. Сабақты қорытындылау кезеңі (10 мин) |
Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою:
|
Мұғалімнің сұрақтарына өз немесе мұғалімнің қалауымен жауап береді. |
5. Бағалау кезеңі (2 мин) |
Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды. |
Өздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады. |
6. Үйге тапсырма беру кезеңі (1 мин) |
§ 14 оқу. |
Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |