|
|
Лепті сөйлем
Күні: 18. 09.2014 ж сыныбы: 8 «А» |
|||||||||
Тақырыбы |
Лепті сөйлем |
||||||||
Жалпы мақсат |
Лепті сөйлемнің жұмсалу мақсатын, интонациялықерекшеліктерін ұғындыру. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйрету. |
||||||||
Күтілетін нәтиже |
Лепті сөйлемнің түрлі көңіл-күйді білдіру мақсатында қолданылатынын, интонациялық ерекшеліктерін түсінетін болады, ойларын ашық, еркін жеткізе алатын болады. |
||||||||
Негізгі идеялар |
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары мен интонациялық ерекшеліктері |
||||||||
Тапсырмалар |
Жеке, жұптық,топтық тапсырмалар |
||||||||
Сабақтың әдіс – тәсілдері |
«Ой қозғау», «» әдісі |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті
|
||||||
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау
Тұсаукесер Зымыран сұрақтар
Жаңа сабақ
Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Топтық жұмысты қорғау
Бағалау.
Топтық жұмыс Жаттығу орындау
Сабақты бекіту
Кері байланыс
|
2 мин
3 мин
2 мин
3 мин
2 мин
3 мин
5 мин
4 мин
3 мин
4 мин
12 мин
2 мин
|
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Топқа бөлу. Санау арқылы 4 топқа бөлу.1/2/3/4/5
Үй тапсырмасын топтық тексеру арқылы жүргіземін.
1.Сөйлем дегеніміз не? 2.Қалай жасалады? 3.хабарлы сөйлем дегеніміз не? 4. сұраулы сөйлемдер Олардың интонациялық ерекшеліктері? Қалай жасалады?
Лепті сөйлем мен бұйрықты сөйлемнің айырмашылығы қандай? Осы сұрақтың жауабын қазір өзіміз талқылаймыз, талдаймыз. Оқулықпен жұмыс жасау. Тақырыпты ашуға ғаламтор көздерін пайдалануға болатынын ескертемін. Тақырыпты жеке оқу Тақырып бойынша оқушыларға жұптық жұмыс жүргізу керектігін ескертемін. Топ бойынша әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып, постер жасау керек. Постерлер 4 топқа ауысып беріледі. Соңында топ жұмыстарын қорғайды. Әр топ жұмыстарын қорғайды.
«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы жүргізіледі.
1-3-топ 24-аттығу 2-4-топ 25-жаттығу
Күрделі тапсырмалар
Кері байланыс диалог әдісі арқылы жүргіземін. 1.Бұл сабақта мен үшін не қиын болды? 2.Бұл мен үшін неге қиын болды? 3.Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдым? |
Сынып оқушылары таратылған парақшалардағы мысалдар бойынша топқа бөлінеді Әр топ өздерінің рөлдерін бөліп алады.1.бақылаушы2.баяндамашы 3.уақыт сақшысы4.хатшы 5.төраға Әр топ бір-бірінің тапсырмасын тексеріп, дискрипторлар арқылы бағалайды
Оқушылар өз ойларын айтады.
Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Оқушылар 2 – 3 –тен жұптасып жұмыс жасайды.
Оқушылар топ бойынша жұмыстар жасайды және постер қорғайды.
Топтар бір – бірін бағалау алдында мұғаліммен бірлесе отырып, бағалау критерийін айқындап алуы керек. Топтар бір – бірін «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бағалайды.
Дискрипторлар арқылы бағаланады.
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп қорытындылайды.
|
||||||
Бағалау Үйге тапсырма
|
2 мин |
|
|
||||||
Кейінгі оқу: лепті сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері |
Құзырлы тапсырмалар Оқушының аты – жөні:_____________________________________
№ |
Сұрақтар |
Ия/жоқ |
Себебі |
1 |
«Бәрекелді, балам, жарайсың!» бұл сөйлем лепті сөйлем бола ала ма? |
|
|
2 |
Лепті сөйлемдер жауап беруді тілей ме? |
|
|
3 |
Лепті сөйлемдер тек интонация арқылы ғана жасалады ма? |
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |