|
|
Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау
№ |
Өтілу мерзімі |
Сағат саны |
Тарау\сабақ тақырыбы |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Үйрену барысын бағалау |
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
4 |
ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алу |
Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады. |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс, диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық |
Деңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау, |
Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау |
Интерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы |
1 |
9.10.12 |
1 |
§13,14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы. Мақсаты: заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау |
Балқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана алады |
Джигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасау |
Деңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесу |
Нұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру, жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау, |
Термометр, балауыз, стакан, есеп жинағы |
2 |
10.10.12 |
1 |
№2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау. Мақсаты: Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтау |
Дененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады. |
Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар
|
Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыру |
Нұсқау беру, кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау |
таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу) |
3 |
16.10.12 |
1 |
§15,16 Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру |
Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайды |
Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық карта |
Деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма, |
Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалау |
Интерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта, |
4 |
17.10.12 |
1 |
§17 Ауаның ылғалдылығы.Мақсаты: ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу |
Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алу |
Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету, Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгіме |
Деңгейлік тапсырмалар, |
Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалау |
Психрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |