|
|
Дененің еркін түсу үдеуін өлшеу
Сабақтың тақырыбы: Дененің еркін түсу үдеуін өлшеу
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік мақсаты: Дененің еркін түсу үдеуін анықтау, жұмысты орындап, есептеулерді реттеп жазып, жұмыстан шыққан қорытындыны тұжырымдау.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. ;
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: практикалық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері:
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Практикалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)
- Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.
- Практикалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.
- Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
VI. ДК. Үй тапсырмасын беру: қайталау
№1 практикалық жұмыс.
Еркін түсу үдеуін өлшеу.
Уақытты ұзақтығы |
Дайындық: 15;мин |
Тапсырманы орындау: 30 мин |
Мақсаттар мен міндеттер
Оқушылардың мүмкіндігі бар…
-
Кішкентай арақашықтықта құлап бара жатқан дененің қозғалысын өлшеу үшін қондырғыны қолданыңыз.
-
Xplorer GLX- ті берілгендерді көрсетуге немесе тіркеу үшін қолдану.
-
Құлап бара жатқан дененің уақытқа байланысты жылдамдық сызбасының көлбеулігіне сараптама жасау.
-
Үдеудің тәжірибелік мәнін ауырлық күшіне байланысты үдеудің қабылданған мәнімен салыстырыңыз.
-
Техникалықескерту: Құрылғыныорнатудағыбастысы- допсекіретінжазықтықтегісболукерек. Егер жазықтық тегіс болса,онда доп бірнеше рет секіруі мүмкін.
-
Допты қалай лақтырғаныңыз көп нәрсеге әсер етеді. Егер допты мұқият лақтырса, онда еденнің үстінде жоғары төмен секіреді.
Ескерту
Берілгендер үлгісі
Түсірілгендер секірген доптың жылдамдығының уақытқа байланысты жағдайының жобасын көрсетеді. Екінші түсірілім жылдамдықтың уақытқа байланысты көлбеулігін көрсетеді (Сызықтық құралдардан). Соңғы түсірілім жылдамдық- уақыт сызбасының аймағындағы ‘сызықтық құралды’ көрсетеді.
Сур. 2: Жылдамдық сызбасы |
Сур. 1: Қалып сызбасы |
Сур. 3 Сызықтық құралдардың шешімі |
№1 практикалық жұмыс.Еркін түсу үдеуі
Жауаптар және берілгендер үлгісі
Допқа арналған уақытқа байланысты қозғалыс қондырғысының сызбасынан өзіңіздің берілгендер сызбаңызды салыңыз. y және x осінің өлшемдері мен белгісін қосыңыз.
Берілгендер кестесі
‘g’ (уақытқа байланысты жылдамдық көлбеулігі) =; 9.79 м/с2
Сұрақтар
- Сіздің ‘g’ (уақытқабайланыстыжылдамдықеңісі) мәніңізқұлапбаражатқандененіңеркінтүсуүдеуімен (9.8 м/с2)салыстырғандақандай?
- Еске салу: салыстырмалы қателік =
Оқытушығаарналғанескертудегіберілгендерсызбасынақарағандақабылданғанмән 9.8м/с2ментәжірибелікмән 9.79 м/с2арасындағыайырмашылықминималды.
- Қабылданғанмәнментәжірибелікмәнарасындағыайырмашылыққақандайфакторларәсеретеді?
Егердоптүзужергетүссенемеседопнашарсекірсе, ондақабылданғанмәнненшешімөзгешеленеді. Басқа фактор – бұл жылдамдықтар сызбасын қызықтыратын таңдау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |