Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қонақ Біріккен сөздер


Қонақ Біріккен сөздер

Қонақ Біріккен сөздер

Апта  5

Күні       29.09.2014ж.

Қазақ тілі 10 «А» сыныбы

Мұғалім

Казенова Айнагүл Нұрланқызы

Сабақтың тақырыбы

Қонақ Біріккен сөздер

Жалпы мақсаты

 

Қазақ халқының қонақ күту дәстүрімен жете таныстыру; сөздік қорын молайту, сөйлемдер құрауға жаттықтыру, ауызекі сөйлеуге үйрету; қазақ халқының қонақ күту дәстүрін, әдебін қадірлеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер

 

  1. Бірлескен жұмыс;
  2. Топ арасындағы ынтымақтастық;
  3. Ұжымдық жауапкершілік.

 Сабақ түрі

Жаңа білімді игеруге арналған сабақ

Тапсырмалар

  1. Білім (жаңа сабақ, мәтінмен жұмыс)
  2. Түсіну ( «Сұрақты ұстап ал» әдісі)
  3. Қолдану (ереже, тірек сызба, сәйкестендіру)
  4. Талдау (топтық жұмыс,сипаттау, кесте толтыру)
  5. Топтау («Сөйлемдердің сыңарын тап!» әдісі)

Бағалау

Топ басшыларының бағалауы, «Бас бармақ» бағалауы.

Керекті жабдықтар

 

Оқулық,  топқа бөлу қағаздары (қонақ түрлері), мәтін бөліктері, тірек сызбалар, кесте, бағалау парақшалары.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе

(10 мин)

І Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылардың көңіл-күйін, сабаққа белсенділігін арттыру үшін, бәріміз бір-бірімізге жылы тілектер айтамыз.

Бүгінгі сабағымызда 3 отбасына қонаққа бармақпыз. Ол үшін бізге 3 үй иесі керек. Қалған оқушыларға «арнайы қонақ», «құдайы қонақ», «қыдырма қонақ» деген жазулары бар қағаздар ұсынылады.

  1. Жұмыс ережесімен танысып, күтілетін нәтижені анықтау.

Үй тапсырмасы

Сөздерді жекеше және көпше түрде жіктеу. Мәтін бойынша 5 сұрақ дайындау.

Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,

Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.

Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз,

Үлгі алсын көрген жан мына бізден.

Оқушылардың ішінен үй иесі болуға тілек білдірген оқушыларды 3 топқа бөліп отырғызу. Қалған оқушылар қонақ түрлеріне қарай  3 топқа бөлінеді.

Топ ережелерін естеріне түсіреді:

*Ойымызды ашық айтамыз;

*Бір-бірімізді тыңдаймыз;

* «Қол көтеру» ережесін қадағалаймыз;

*Бір-бірлеп сөйлейміз;

*Тақырып бойынша сөйлейміз;

*Бір-бірімізді ұғынуға тырысамыз;

*Өзгелердің сезімін сыйлаймыз.

Әр отбасында отырған қонақтар дайындап келген 5 сұрақтарын өзге топтың қонақтарына қояды.

Тұсаукесер

(15мин)

Білім.Жаңа сабаққа кіріспе.

Әр топқа мәтіннің бөліктері беріледі.

Топта талқылап, талдап, қорғау қажет.

Түсіну. «Сұрақты ұстап ал» әдісі.

*Қонақ деп кімді атайды?

*Қазақ халқының әдет-ғұрпы бойынша қонақ өзін қалай ұстайды?

*Қонақтарға берілетін ас қалай аталады?

*Қонақтар қалай орналасады?

*Үй иесі болмаса келген қонақ не істейді?

 Оқушылар топта мәтін бөліктерін оқып, талдап, қағазға сызба жасап түсіндіреді.

 

Оқушылар диалогқа түседі, білетін сұрақтарына жауап беред

Негізгі бөлім

(15 мин)

Қолдану.

Тақтадағы сөздерді талдау, түсіну.

Қонақасы, атақоныс, жанұя, Алатау, Есенгелді, Жетісу.

 

Әр топқа тірек сызба беріледі.

Үйге келген қонақ 

Етістіктерді сыңарымен сәйкестендіріңдер.

Ішке   татады.

Сырттан  беріледі.

Үйдегілерге беріп кіреді.

Сәлембелгі береді.

Қонақасы  бірден кірмейді.

Астан дәм дауыстайды.

Оқушылар тақтада берілген сөздердің ұқсастықтарын таба отырып, ереже шығарады.

Екі немесе одан да көп сөздердің бірігуі арқылы жасалған күрделі сөздер біріккен сөздер деп аталады.

Оқушылар топ болып ұжымдасып, тірек сызбаны толтырады, қорғайды.

Оқушылар топта орындап әдемі, қатесіз жазып, бір-бірінің жұмысын тексерп бағалайды.

Қорытын-

ды

(5мин)

Талдау. 9-тапсырма. Мәтіннен қонақ түрлері мен сипаттамасын тауып, кестені толтырыңдар.

Топтау. 6-тапсырмаСөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіру.

Рефлексия. Сабақтан алған әсерің...

Оқушыларға «сарқыт» сөзінің мағынасын түсіндіре отырып, сабақтан сарқыт үй тапсырмасы беріледі.

23-бет, 10-тапсырма, ереже, біріккен сөзге 5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын дайындап келу.

Бағалау. Үй иелерінің келген қонақтары туралы ойлары, бағалаулары тыңдалады.  

Мұғалім бағалайды

 

Қонақ түрлері

Сипаттамасы

1

 

 

2

 

 

3

 

 

Оқушылар берілген кестедегі сөйлемдердің сыңарларын мағыналарымен сәйкестендіреді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырып кетеді.

Үй тапсырмасын түсініп, күнделіктеріне жазып алады. ҰБТ-ге дайындық барысында оқушылар өздері тест сауалдарын құрап үйренеді. Келесі сабақта дайындаған тесттік сауалдарын сыныптастарына береді.

Үй иелері өздеріне берілген бағалау кестелерін толтырып, топ мүшелерінің бағаларын айтады, мұғалімнің, оқушылардың пікірлерін тыңдайды.

Сабақтың өзіндік талдауы

Оқушыларды бағалау кестесі

р/с

Оқушылардың

   аты-жөні

                                            Тапсырмалар

Үй тапс.

Мәтінмен жұмыс

«Сұрақты ұстап ал»

Тірек сызба

Сыңарын тап

Қорыт.баға


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қожанасыр мен ашқарақ
Қазақ пен қонақ
Қонақ күту ережелері Зат есімдер
Мұғалім ол біздің. Сөйлем түрлерін қайталау
«Қонақ бөлмесі» 3 сыныбында «Менің шешем» 4 сыныбында
Қонақ келгенде
Қонақ үй мен демалыс бөлмесін жобалау ерекшелігі
Халқым менің қонақжай
толқындар
"Қазақстан" қонақ үйі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3366 | Қосты: Казенова Айнагүл Нұрланқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык