|
|
Логика және логикалық операциялар. Ақиқат кестесі
8 Ә сыныбы |
Мұғалімі Г.Г.Сараева |
|
09.10.2014 |
Тақырыбы: Логика және логикалық операциялар. Ақиқат кестесі |
|
Мақсаты |
Логикалық амалдар жайлы ақпарат беру және олардың айырмашылықтарын көрсету. Логикалық амалдарды практикада пайдаланауға және есептеулерді қолдануға бағыттау. Ақиқат кестесін құруды үйрету |
|
Тәсілі |
Оқушылардың сыни ойлауы арқылы логикалық қабілеттерін жетілдіру, жеке және топтық жұмыс қолдану |
|
Нәтижесі |
Логикалық амалдар жайлы біледі. Логикалық амалдардың айырмашылығын түсінеді. Логикалық амалдарды практикада пайдаланады. Логикалық амалдар негізінде есептеулерді шығарады. Логика жайлы білімдерін жетілдіреді. Есептеуді өздігінен орындайды. |
|
Білу және тану 5 минут |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық ынтымақтастық атмосферасын құру |
Ынтымақтастық атмосфера орнату
|
|
Топқа бөлу І-топ. І тәсіл. Ондық с.ж. он алтылық с.ж. айналдыру: 4510 – Х16 І тәсіл. Ондық с.ж. сегіздік с.ж. айналдыру: 24110 – Х8 І тәсіл. Ондық с.ж. екілік с.ж. айналдыру: 5610 – Х2 І тәсіл. Ондық с.ж. он алтылық с.ж. айналдыру: 7410 – Х16 ІІ-топ. ІІ тәсіл. Екілік с.ж. ондық с.ж. айналдыру: 110012 – Х10 ІІ тәсіл. Сегіздік с.ж. ондық с.ж. айналдыру: 668 – Х10 ІІ тәсіл. Он алтылық с.ж. ондық с.ж. айналдыру: А1516 – Х10 ІІ тәсіл. Екілік с.ж. ондық с.ж. айналдыру: 10012 – Х10 ІІІ-топ. ІІІ тәсіл. Сегіздік с.ж. екілік с.ж. айналдыру: 668 – Х2 ІІІ тәсіл. Сегіздік с.ж. екілік с.ж. айналдыру: 1738 – Х2 ІІІ тәсіл. Он алтылық с.ж. екілік с.ж. айналдыру: С316 – Х2 ІІІ тәсіл. Он алтылық с.ж. екілік с.ж. айналдыру: 1В716 – Х2 ІҮ-топ. ІҮ тәсіл. Екілік с.ж. сегіздік с.ж. айналдыру: 111001012 – Х8 ІҮ тәсіл. Екілік с.ж. сегіздік с.ж. айналдыру: 111011111012 – Х8 ІҮ тәсіл. Екілік с.ж. он алтылық с.ж. айналдыру: 111011111012 – Х16 ІҮ тәсіл. Екілік с.ж. он алтылық с.ж. айналдыру: 111010000011012 – Х16 |
Үй тапсырмасын орындау. Санау жүйесі тақырыбының бақылау сұрақтарына жауап беру |
|
Трек сызбалар арқылы ой тастау (логикалық есеп, оқушылардың логиканы қаншалықты білетінің білу мақсатында) |
Жұпта, топта тірек-сызбаларға жауап беру арқылы, оқулықты және қосымша мәліметтерді пайдаланып тақырыпты ашу |
|
Түсіну 10 минут |
Оқушыларға бағыт-бағдар беру |
Логика дегеніміз не? Оның негізін салушылар, түрлері Қандай логикалық операциялар бар, оларды есептерде қолдану Ақиқиат кестесін құру жолдары |
Топтық жұмыстарды бақылау
|
Логикалық операциялар түрлерін анықтау, ақиқат кестесін құру, талқылау және қорғау |
|
Қолдану 15 минут |
Практикалық жұмыстарын бақылау
|
Деңгейлік әр-түрлі тапсырмалар орындау |
Карточкалар толтыру
|
||
Топтық жұмыс қорғау |
||
Талдау 3 минут
|
Жеке оқушыны, топтық ереженің орындалуын бақылау
|
Тақтаға шығып талдауға берілген тапсырманы орындау |
Жинақтау 3 минут |
Топтық жұмысты бақылау |
Еркін талқылау әдісі арқылы тақырыпты жинақтау
|
Бағалау 4 минут |
Логика және логикалық операциялардың маңыздылығы неде? |
Класстер әдісі арқылы баға беру (тақырыптың маңыздылығын ашу, көрсету) |
Формативті бағалау 2 минут |
Өткен тақырып бойынша білім, білік дағдысы; Жаңа тақырыпты түсінуі; Практикада қолданылуы; Тапсырманың эстетикалық орындалуы. |
Топты шынайы формативті бағалау |
Үй тапсырмасы |
Логика және логикалық операциялар тақырыбын оқу. 39-беттегі №1,2,3 тапсырма |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |