|
|
Азық-түлік
Сыныбы: 4
Пәні: орыс сыныбындағы қазақ тілі
Мұғалімі: Боранбаева Ж.Н
Сабақтың тақырыбы |
Азық-түлік |
|||||
Сілтеме |
Қазақ тілі 4-сынып |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Жаңа сөздерді білу, ол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра алу, сурет бойынша әңгіме құрастыра алу, мәтінді түсініп оқи алу, сұрақтарға жауап бере алу; Оқушыларды сауаттылыққа, көркем жаза білуге, талдау жұмыстарын жүргізуге тәрбиелеу; Ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту
|
|||||
Оқыту нәтижелері |
Жаңа сөздерді үйренеді,сөз тіркестерін, сөйлем құрай алады. Сурет бойынша әңгіме құрастырады, мәтінді түсініп оқиды., сұрақтарға жауап бере алады. Мәтінді талдап, өз ойларын білдіреді. |
|||||
Түйінді идеялар |
Топпен жұмыс істеу арқылы оқушылар ынтымақтаса отырып білім алуға, бір-бірінің пікірін бағалауға, тыңдауға үйренеді. |
|||||
Тапсырмалар |
Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу Слайд Азық-түліктердің суретін көрсету Аудио тыңдалым. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді таныстыру Постермен жұмыс Дәптермен жұмыс «Жәрмеңке» ойыны |
|||||
Іс-әрекет түрлері |
Өз бетімен жұмыс |
Диалогтік әңгіме |
Топпен жұмыс |
Бағалау |
||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
Әдіс-тәсілдер |
|||
Ұйымдастыру кезеңі(5 мин)
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)
Жаңа сабақ (20 мин)
Сергіту сәті (2 мин)
Сабақты бекіту (4 мин) |
Психологиялық дайындық (сәлемдесу, психологиялық дайындық,жемістерге байланысты топқа бөлу, түгендеу)
- Балалар, айтыңдаршы сендердің сүйікті тағамдарың қандай? 2. Суретпен жұмыс 1.Суреттегі азық түлікті ата? 2. Күнделікті қандай азық түлікті тұтынамыз? 3. Азық-түлікті қайдан сатып аламыз? 4.Азық-түлікті қайда сақтаймыз? 5. Күніне неше рет тамақтанамыз? Аудио тыңдалым. Сөздікпен жұмыс
(қима қағаздарға азық-түліктердің аттары жазылады) 1-топ Сүт тағамдары 2-топ Ет тағамдары 3-топ Жемістер мен көкөністер
2-тапсырма (Жалғаулықты дұрыс қойып жазу)
|
Оқушылар жағымсыз қасиеттерін қағазға жазып, умаждап қоқысқа лақтырады. Өздері ұнататын жемістерді алып, топқа бөлінеді. Топтағы оқушыларға смайликтер таратылып беріледі. Сұраққа жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айтады.
Оқушылар сұрақтарға толық мысалдар келтіре отырып, жауап береді
Жаңа сөздерді аудио арқылы тыңдайды.
Әр топтағы оқушылар берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. (әр топ өзіне тиісті азық-түліктердің аттары жазылған қағаздарды алып, постер жасау керек.Постер қорғайды.
Жалғаулықтарды дұрыс қойып, сөз тіркестерін құрайды.
Сұраққа жауап берген оқушы жемісті «сатып алады» |
Диалогтік әдіс
АКТ
Көшбасшыны анықтау СТО Дарынды және талантты балаларды анықтау |
Бағалау (1 мин) |
Топ мүшелері бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.
|
Қорытынды (1 мин) |
Рефлексия.Күн , бұлт арқылы өз ойларын білдіреді. |
Үйге үйренуге арналған тапсырма (1 мин) |
3- тапсырма «Апорт» өлеңін жаттап келу. 4-тапсырма. Дәптерге жазу. |
Критерийлер (1 мин) |
- Үй тапсырмасы - Жаңа тақырыпты түсінуі - Жаңа сөздерді дұрыс айта алуы - Сұрақтарға толық жауап беруі - Өз ойын жеткізуі - Қазақша дыбыстарды дұрыс айту. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |