|
|
Шоқан Уәлихановтың өмірі мен қызметі
Қазақ әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
( 10 – сынып )
Тақырыбы: |
Шоқан Уәлихановтың өмірі мен қызметі |
||||
Сілтеме: |
u-s.kz ұстаздар сайты |
||||
Мақсаты:
|
Сөздік қорын молайта отырып, ауызша және жазбаша тілді дамыту, ынтымақты қарым – қатынас орнату, ғалым жөнінде мәлімет беру |
||||
Оқу нәтижелері: |
Сауатты сөйлеу және жазу, ғалым жөнінде өз ойын еркін жеткізу |
||||
Түйінді идеялар: |
«... Шоқан жалпы жолдастарына, соның ішінде маған ол еріксіз «Еуропаға ашылған терезе» сықылды болды». Г. И. Потанин |
||||
Барысы: |
|
||||
№ |
Кезеңдері |
Іс - әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Уақыт |
Көрнекілік-тер |
Амандасу. Жағымды орта қалыптастыру. |
«Үй суретін салу» тренингі. Топ ережесін еске түсіру. |
Оқушылардың көңіл – күйлері көтеріледі. Жауапкершілік сезімдері артады. |
2 минут |
Ауызша Топ ережесі жазылған плакат |
|
Бағалау |
Оқушылар топ болып құрған бағалау критерийлерін еске түсіреді. |
Өздеріне деген жауапкершілік сезімдері артады. |
1 минут |
Бағалау парақтары |
|
Ой шақыру |
Алдын – ала берілген атауларды оқушылар бұрын естіген не естімегендері жөнінде өз ойларын айтады. |
Ойлау қабілеттері дамиды. Есте сақтау қабілеттері тексеріледі. |
2 минут |
Сөздер жазылған парақ |
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Зар заман ақындарының өмірбаяны мен өлеңі жөнінде түсінгендерін айтады. Жатқа үзінді айтады. |
Өз ойын еркін жеткізеді. Өзін еркін ұстайды. |
10 минут |
Ауызша |
|
Сөздікпен жұмыс |
Жаңа сөздерді оқып, мағынасын түсінеді. |
Есте сақтау қабілеттері дамиды. |
1 минут |
Ауызша |
|
Өзіндік жұмыс |
Шоқан Уәлиханов өмірбаянын өз беттерімен оқып, тірек – сызба құрайды. Кейін түйінді сөздерді табады. |
Өз беттерімен жұмыс жасау қабілеттері артады. Сенімділік пайда болады. |
4 минут |
Ауызша |
|
Топтық жұмыс |
Шоқан өмірбаяны екі топқа бөлінеді. Сұрақ қою әдісі орындалады (1 2; 2 1; 1 ,2 мұғалім) |
Ынтымақтастық қа- рым – қатынас орнайды. Топ мүшелерінің барлығы жұмысқа қамтылады. Тыңдай отырып, сұраққа жауап береді. |
10 минут |
Дәптер, оқулық |
|
Авторға сұрақ |
Бір оқушы Шоқан рөлінде отырады. Қалғандары оған сұрақ қояды. |
Өздерін еркін сезінеді. Өзін толғандырған сұраққа жауап іздейді. |
5 минут |
Оқулық |
|
Үйге тапсырма |
Шоқан Уәлиханов туралы түсінгенін айту |
|
1 минут |
|
|
Бағалау |
Оқушылар бағалау критерийлері арқылы өз-өздерін бағалайды. Мұғалім оқушылар пікірін сұрайды. Өзі қорытындылайды. |
Өздерін бағалап үйренеді. |
6 минут |
Бағалау парақтары |
|
Рефлексия |
«Жетістіктер мен ұсыныстар» әдісімен оқушылардың пікірі тыңдалады. |
Оқушылардың сабақты қалай меңгергендігі анықталады. |
3 минут |
Ауызша |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |