Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сыни тұрғыдан ойлануға үйрететін тапсырмалардың маңызы


Сыни тұрғыдан ойлануға үйрететін тапсырмалардың маңызы

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрететін тапсырмалардың маңызы

кочинг сабақ жоспары

Асипова Русиям  11.10.14ж

Сабақтың тақырыбы:

Сыни 1 тұрғыдан ойлануға үйрететін тапсырмалардың маңызы

Жалпы мақсаты:

Ұстаздарға  сыни тұрғыдан ойландыратын тапсырмалар түрлерін үйрету арқылы, тәжірибесінде қолдануға ынталандыру.

Оқу нәтижесі:

Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын игеру не үшін қажет және бұл дағдыларды қалай оқыту керектігін түсінетін болады.

Түйінді идеялар:

Сыни тұрғыда ойлау - мұғалімнің бағыттауымен оқушының өз бетімен білімді игеруге, бір - бірімен қарым – қатынас жасауға тәрбиелейді. Ойлау да, оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау сияқты іс-әрекет. Ол – белсенді, тұжырымдалған, күрделі шын ойды айтатын құбылыс.

Жаттығулар:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топттық  бірлескен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Жаттығулар:«Ақ тілек» жаттығу.5-мин

Түрлі –түсті стикерлерге әр түрлі сөздерді  жазылады  Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады .Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .
2.Топқа бөліну,орналасу сәті. Әр түрлі  фигуралар  арқылы топтастыру (ұшбұрыш Алматы,дөңгелек Астана,төртбұрыш Талдықорган)3-мин

Бағалау: топта фишка арқылы,екі жұлдыз бір тілек,басбармақ

  1.  “Білім берудегі сыни тұрғыдан ойлау “         таныстырылым -10мин

1-тапсырма

   4. Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз:Бұл не деп сұрамаңыз? 7-мин

                                   

Бағалау :құрастырған сұрақтардың түріне мағынасына қарап фишка тарату(қанша сұрағы дұрыс болса сонша фишка)

 

 

2-тапсырма 20мин

 

4. Әр бір топқа мәтін таратып беру сол мәтінді  «Fishbone” стратегиясына салу

Бағалау: Екі жұлдыз,бір тілек

3-тапсырма 10мин

Топтық жұмыс: « Константинополь « Бұл негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет

Өте жақсы:  9- 10 сөзден көп

Жақсы :7-8 сөзден көп

Жаман емес:5-6 сөзден кө

  Бағалау:сөз санына қарап фишка тарату

 Сергіту сәті: 3-4мин

“Дирижер” ойыны: Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен  кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталауы керек. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші бір қимылды бірнеше адамға жасата отырып, белгілі бір дыбыстар шығаруы керек.

 

«FILA»  кестесі 20 мин

Дина Оразова Yummy Bakes наубайханасынан бір бөлке нан сатып алды. Үйіне келгенде, ол наннан жасыл дақты байқайды. Бұған қапаланған Дина, бұл жағдайдың басын ашып алу мақсатында наубайханаға барып, ақшасын қайтаруды талап етпекші болады. Бірақ ондағы қызметкерлер нанның жаңа піскенін,бұл даққа олардың ешқандай қатысы болмағанын айтып, ақшаны қайтара алмайтындығын жеткізді.

Дина Оразоваға, осы ситуациядан қалай шығуға болатынына көмектесіңіздер.

Мұғалімдер ситуациядан шығу үшін кестені  топпен толтырады,жинаған мәліметтерді басқа топ  мүшелері алдында қорғап таныстырады.

Ақпарат жинау

идеялар

Сұрақ қою

Жоспар құру

 

 

 

 

Кестені тексеру үшін таныстырылым арқылы үлгісін көрсету.

Бағалау:Бағалау Басбармақ

 

Қортындылау

Суалнама алу  8-мин

Сауалнама

1.Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма?

Иә                            Жоқ

Түсініктемелер

2.         Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба?

Иә                     Жоқ

Түсініктемелер

3.         Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ұсынылды ма?

Иә                     Жоқ

Олар қандай болды?

 

4.         Коучинг сабағы кезінде тапсырмаларды орындауда сіз қызығушылықты сезіндіңіз бе?

Иә                  Жоқ

Неге?

5.         Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе?

Иә                                 Жоқ

Не үйрендіңіз?

 

6. жаңа стратегияларды сабақтарда қолдануға болатына сіздің сеніміңіз  артты ма?

Иә                                 Жоқ

Қалай?

7.         Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме?

Иә                        Жоқ

Қандай өзгерістер?

 

 

Кері байланыс;

Екі  жұлдыз  бір тілек 4-мин

Барлығы 90 минут

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Сабақ барысында сыни тұрғыдан ойлаудың тиімділігі
Сыни тұрғыдан ойлау құралдары. «Ой өзгермей, адам өзгермейді» Сыни ойлау
Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Мектепті дамыту жоспар
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия ЖОСПАРЫ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.
Графикалық және мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Бөлім: Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 5576 | Қосты: Асипова Русиям Касимовна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык