Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.


Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.
Бекітемін
Мектеп директоры: И.Рүстембеков.

Коуч: Куанышбекова А.

Коучинк – жоспары: Көшбасшылық Блум таксономия әдісі арқылы түсіндіру.
Мақсаты: Қатысушыларды БЛУМ таксономиясы әдісімен таныстыра отырып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынасын реттеу, топтық жұмыстарда көшбасшылық қызметін жан-жақты талдау арқылы көз алдарына елестету.
Күтілетін нәтиже:
I. БЛУМ таксономиясы әдісі туралы оқып үйренеді.
II. Көшбасшылық түрлерін ажыратып, ой бөлісе алады.
III.Салыстыру арқылы, толғанысқа келеді.
Не арқылы бағаланады?
1. «Ассоциация» әдісі
2. «ББҰ», «Болжау» әдісі
3. «5 жолды өлең», «БЛУМ», «Эссе»жазу әдісі

Миға шабуыл: БЛУМ таксономиясы арқылы «Гұл жасау»

Тренинг: «Амандасу»
- Білімге үш жол алып барады:
Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,
Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең оңай жол.
Басың тасқа тиіп, тағдырдан сабақ алу,
Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.
(қиылған сөздерден сөйлем құрастыру арқылы 5- топқа бөліну)

Қызығушылығын ояту кезеңі:
Бейне материалды көрсету, сол бейне материалдан көркені туралы кластер жасап, әнгіме құрып , кластерімізді қорғаймыз.

«ББҰ» әдісі бойынша:
«БЛУМ таксономиясы»- туралы білетінімізді жазып шығалық (толтырып,айтып шығады) презентация тамашалау
Мағынаны тану
«Бағытталған оқу» әдісі «Көшбасшылық» туралы презентация:
Тапсырмалар:
Алдарыңыздағы мәтінмен танысып, Шыңғыс хан, Аблай хан, Петр 1 көшбасшының қай түріне жатады, топпен талдайық...
Бейнефильм көшбасшылық туралы үзінді көрсетіліп, тағыда басқа қырларын табады.
1топқа: Егер сіздер жазушы болсаңыздар әңгіме желісін қалай өзгертер едіңіз?
2 топқа: Әңгіменің түйіні неде? БЛУМ –мен тусундіру.
3 топқа: XIII ғасыр көшбасшысы мен XXI ғасыр көшбасшысын салыстыр..
4 топқа: 5жолды өлең шығару.

Толғаныс:
Эссе жазу: Егер мен көшбасшы ....!



Ойлану, оқу жол- бұл ең парасатты жол,

Еліктеу, ұқсау жолы- бұл ең оңай жол.

Басың тасқа тиіп, тағдырдан сабақ алу,

Тәжірибе жинау жолы- бұл ең ащы жол.

Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады

Мен
Сізге коучинг сабағы ұнады ма? ия жоқ Немен –

Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? ия жоқ Қалай –

Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? ия жоқ Түсіндір -

Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? ия жоқ Олар қандай болады-
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты сезіңдіңіз бе? ия жоқ Неге -
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? ия жоқ Не үйрендіңіз-
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? ия жоқ Қалай -
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? ия жоқ Қандай өзгерістер?
Коучтің қандай болғанын қалайсыз?
Коучке деген пікіріңіз қандай?


Сіз төменде келтірілген нысанды қолдана аласыз немесе Сіздің ерекше мақсаттарыңызға сәйкес келетін өзіңіздің жеке нысаныңызды құрастыруыңызға болады

Мен
Сізге коучинг сабағы ұнады ма? ия жоқ Немен –

Сізге бүгінгі сабақтың мақсаты түсінікті болдыма? ия жоқ Қалай –

Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? ия жоқ Түсіндір -

Сізге оқыту мен оқудағы жәңа тәсілдер ұсынылды ма? ия жоқ Олар қандай болады-
Коучин сабағы кезінде сіз қызығушылықты сезіңдіңіз бе? ия жоқ Неге -
Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? ия жоқ Не үйрендіңіз-
Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? ия жоқ Қалай -
Коучинг сабағы сізді өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? ия жоқ Қандай өзгерістер?
Коучтің қандай болғанын қалайсыз?
Коучке деген пікіріңіз қандай?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Оқу мен оқыту үдерісінде блум әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету және мұғалімдердің белсенділігін арттыру.
Сыни тұрғыдан ойлануға үйрететін тапсырмалардың маңызы
Диалогтік оқыту
Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы
Оқыту үшін бағалауда оқушының өзін-өзі бағалау түрлерін пайдалану
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия ЖОСПАРЫ
Кестелер құру. Кестелер
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Блум таксономиясы презентация

Автор Куанышбекова Алмакуль Каныбековна

ОҚО, Ордабасы ауданы Қараспан елді мекені Б.Оңтаев атындағы жом

Бөлім: Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 5819 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар