|
|
Қосу және азайту. 736+264 және 1000-264
Қарағанды облысы
Сәтбаев қаласы
«№5 жалпы орта білім
беретін мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Садуакасова Асел Сапарбековна
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту. 736+264 және 1000-264
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 736+264 және 1000-264 қосу және азайтуды түсіндіру
Дамытушылық: Тапсырмаларды орындата отырып, танымдық қабілетін арттыру, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру және пәнге қызығушылығын, белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту.
Тәрбиелік: Тапқырлықты, ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетті дамытуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Көрнекілігі: дидактикалық материалдар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сабақтың мақсатын хабарлау.
2. Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
№2 (ә) 111-бет №6 111-бет Ауызша тексеру
3. 1.«Кім жылдам?» ойыны. Ауызша есепте
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым соған үйір болады
Досың солар табылатын қасыңнан
56:7*4 80*3:4 30*8+16 72:8*9
54:6*3 90*2:6 63:3-10 36:6*100
28:4*9 40*9:6 48:6*9 490:70*30
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай ай? Осы айда қандай атаулы күн бар?
Қосу және азайту. 736+264 және 1000-264
736+264 1000-264
...... қосамын ........ азайтамын
..... қосамын ........ азайтамын
..... қосамын ....... азайтамын
жауапты оқимын
Қосу мен азайтудың компоненттері бойынша оқыту
№2 112-бет Түсіндіре отырып шығару
2. Қай сан орнында жоқ? Ойыны.
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық
9 • □ = 540 1000 - □ =630 90 • □ = 540
□ • 90 = 630 □: 7 = 90 □: 90 = 7
810:□ = 90 700: □ = 7 10 • □ = 90
3. Амалдарды орында.
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе - бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер
45 - (5•2) 9•(3+6) 50: (7+3)
63: (4+3) 24: (4+4) 48: (6+2)
4. Теңдеулерді шеш.
Көп білетін оқушы
Тақта алдына келеді
Теңдеулердің шешімін
Дұрыс тауып береді
Екі топ теңдеулерді орындайды.( тақтада орындайды)
Теңдеулерді шеш:
х *100=900 456+х=932 932-х=456 х-476=456
5. «Есеп шығару
Қане тәртіп сақтайық
Тез есептеп аттайық
Алға қадам басқанда
Батылдықпен аттайық
№5 113- бет
Болды– 1000м
1-ші үйге – 372м
2-ші үйге –299м
3-ші үйге –?м
Ш: (1000-372)-299=329
ІV. Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық
Шеңбер жасап алайық
Иіліп оңға бір,
Иіліп солға бір,
Алға қарай бір адым,
Артқа бір адым,
Жоғары-төмен қарайық
Орнымызға отырайық
Қалдықпен бөлу
21:4= 31:3=
32:3= 31:4=
12:5= 13:9=
- «Кім зерек?»
1. 5ондықты 3есе арттыр
2. 1дм - де неше см бар?
3. 30 бен 50 - дің қосындысы
4. 89 - дың алдында келетін сан
3. 1 сағатта неше минут бар?
4. 90 мен 40 - тың қосындысы?
5. 7 ондық пен 2 ондықтың айырмасы
7. Логикалық тапсырмалар
1 1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 4жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек?
2. Бір сағатта неше минут бар?
3. Бір аптада неше күн бар?
4. Бір жылда неше ай бар?
5. Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған адамның салмағы неше кг?
V. Үйге тапсырма №6 113-бет
VІ. Сабақ қорытындысы:
Бүгін қандай тапсырмалар орындадық?
VІІ. Білімді бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |