|
|
2-ге көбейту кестесі
Тақырыбы |
2-ге көбейту кестесі |
||
Сілтеме |
Математика оқулығы, 2- сынып, 230-231 бет |
||
Мақсаты: |
Оқушыларға көбейту және бөлу амалы арасындағы байланысты меңгерту, санды 2-ге көбейту және бөлу кестесімен таныстыру. Логикалық ойлау, есте сақтау,танымдық, шығармашылық қабілеттерін, математикалық тіл байлығын, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту. Оқуға, ұжымшылдыққа, достық қарым-қатынаста еңбек етуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|
||
Күтілетін нәтиже |
Кесте құрып үйренеді, түсініксіз жерін талдайды. Пәнге қызығушылығы артады. Шығармашылық қабілеттері дамиды. |
||
Ұйымдас тыру кезеңі.
Сабақта ғы психологиялық ахуал |
Сәлемдесу. Оқушылар зейінін сабаққа аудару, түгендеу.Топқа бөлу. 1- топ. « Зеректер » 2- топ. « Тапқырлар » 3- топ. « Білгірлер»
Біздер тату баламыз, Өсіп алға барамыз. Есептерді шығарып, Білімді шәкірт боламыз. |
||
Оқыту әдістері: |
СТО, сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау – жинақтау, топпен жұмыс, жұппен жұмыс |
||
Үй тапсырмасы
Дәптер мен жұмыс
Жаңа тақырып
Топпен жұмыс
Сергіту сәті Оқулықпен жұмыс
Ортақ сұрақ
Шығарма шылық тапсырма
Логикалық тапсырма.
Қорытын ды
Бағалау.
Үйге тапсырма Қолданы латын жабдық тар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
|
8 * 3 = 24 1 – ші тұрған сан қалай аталады? 2 – ші тұрған сан қалай аталады? 3 – ші тұрған сан қалай аталады? Қызығушылықты ояту. Ой шақыру. Қосудағы сандар қалай аталады?
Көбейтудегі сандар қалай аталады?
Бөлудегі сандар қалай аталады?
Математикалық диктант 0 мен 2 сандарының көбейтіндісі неге тең? 7 мен 1 сандарының көбейтіндісі неге тең? 6 мен 6 сандарының бөліндісі неге тең? 0 мен 8 сандарының бөліндісі неге тең? Ой ашар. Есіңде сақта! 2 * 2 = 2 + 2 2 * 2 = 4 4 : 2 = 2 3 * 2 = 3 + 3 3 * 2 = 6 6 : 2 = 3 4 * 2 = 4 + 4 4 * 2 = 8 8 : 2 = 4 5 * 2 = 5 + 5 5 * 2 = 10 10 : 2 = 5 1-топ 2 * 2 8: 2 2 * 3 20 * 2 80 : 2 2 * 30 200 2 800 : 2 2 * 300 2-топ 3 * 2 4 : 2 2 * 4 30 * 2 40 : 2 2 * 40 300 *2 400 : 2 2 * 400 3-топ 4 * 2 6 : 2 2 * 2 40 * 2 60 : 2 20 * 2 400 * 2 600 : 2 200 * 2 Ой дамыту. Сандар
Бөлшек Атаулы
Дөңгелек Бүтін
Көп таңбалы Тақ
Жұп
2 – ге қалдықсыз бөлінетін сандар жұп сандар деп аталады.
2 – ге бөлінбейтін сандар тақ сандар деп аталады.
ВЕНН ДИАГАРММАСЫ тақ жұп
Видио ролик
Ой толғаныс. Жазбаша есеппен жұмыс №2 1- топ Қарындаш 5 теңге тұрады. Осындай 2 қарындаш неше теңге тұрады? 2- топ Кері есеп құрастыр және шығар. 3- топ Ірі жыртқыш теңіз балығы электрлі скат 10 жұмыртқа, ал құмайт акула одан 5 есе кем жұмыртқа салады. Құмайт акула неше жұмыртқа салады? Ой жинақтау. - Қандай сандар 2-ге бөлінеді? - Қандай сандар 2-ге бөлінбейеді? - Көбейту мен бөлу өзара қандай амалдар? Қосындыны көбейтумен алмастыр. 2 + 2 + 2 2 + 2 Ой шыңдау. 1-топ. Әдия 5 – қабатта, ал Гүлшат сол үйде, одан 2 есе жоғары қабатта тұрады. Гүлшат қай қабатта тұрады? 2- топ. Шөпте қояндар тығылып отыр.Тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? 3 –топ. Пілдің конькимен сырғанағысы келді. Ол өте ауыр, сондықтан әр аяғына 2 конькиден киді. Бір конькиді тұмсығына іліп алды. Піл неше коньки киді?
Ой қорыту. - Сабақ ұнады ма? - Біз не істедік, нені білдік?
Формативті және сумативті бағалау.
№5, 231 бет
Оқулық, ИТ, А4 қағазы, маркерлер, бағалау парағы, кері байланыс, стикер. |
1 – көбейткіш 2 – көбейткіш көбейтіндінің мәні
қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні
бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні
0
7
1
0
Әр топ қорғайды
(2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 т.б.)
(3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, т.б.)
Сандарды жазады.
1 қарындаш – 5 тг 2 қарындаш - ? тг
2 қарындаш – 10 тг 1 қарындаш - ? тг
Эл. скат – 10 ж. Қ. акула - ?, 5 есе кем
Жұп сандар Тақ сандар Өзара кері амалдар
2 * 3 2 * 2
10 – қабатта
5 қоян
8 коньки
Кері байланыс Санды 2-ге өбейту және бөлу
Бағалау парағын толтыру
|
Сабақты бағалау критерилері / топтық /
Топ аттары |
Үй тапсырмасы |
Мысалдар шығару |
Есеп шығару |
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық тапсырма |
Жиынтық баға |
Зеректер
|
|
|
|
|
|
|
Тапқыр - лар
|
|
|
|
|
|
|
Білгірлер
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты бағалау критерилері / топ ішінде /
Оқушылардың аттары |
Үй тапсырмасы |
Мысалдар шығару |
Есеп шығару |
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық тапсырма |
Жиынтық баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты бағалау критерилері / топ ішінде /
Оқушылардың аттары |
Үй тапсырмасы |
Мысалдар шығару |
Есеп шығару |
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық тапсырма |
Жиынтық баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты бағалау критерилері / топ ішінде /
Оқушылардың аттары |
Үй тапсырмасы |
Мысалдар шығару |
Есеп шығару |
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық тапсырма |
Жиынтық баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зеректер
Тапқырлар
Білгірлер
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |