|
|
20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
күні |
1.
|
Қайталау 14 сағат
20 көлеміндегі сан/ды кестелік қосу және азайту Мақсаты : 20 көлеміндегі сан/ды кестелік қосу және азайту тақырыбына бер/ген есеп/ді шығ/ру білігін жетілдіру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану. Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Есептерді шығару білігі жетіледі,құрама есеп/ді шығару білігі дамиды,бірлесіп жұмыс жасайды, |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар. фломастер |
|
|
Мың көлеміндегі натурал сан/ды оқу,жазу ж/е салыстыру. Мақсаты :үш таңбалы сан/дың құрылуын,жаз/н,оқылуын ж/е оларды салыстыруды қайталау. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану. Топтық жұмысты
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және
|
үш таңбалы сан/дың құрылуын,жаз/н,оқылуын ж/е оларды салыстыруды жетілдіреді,мат/қ ережелер мен қағидаларды тиімді қолданады, |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті
|
|
|
Үш таңбалы сандарды ауызша қосу ж/е азайту тәсілдері мақсаты:мың көлеміндегі сандарды есептеу білігін жет/у,есептеулерде қосу мен азайту қасиеттерін қолдану. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
мың көлеміндегі сандарды есептеу білігі жет/ді,есептеулерде қосу мен азайту қасиеттерін қолданады,құрама есептерді шығару білігі жетіледі.. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар.фломастер |
|
|
Қосу ж/е азайту амалдары арасындағы байланыс.Қосу және азайту амалдарын орындау ретінің ереже/і Мақсаты: қосу және азайту амалдарының орындалу ретінің ережелерін қайталау. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Бірн.бірл/ке арт/ға не кем/уге ж/е қалдықты табуға арн/ған құрама есептердішығару білігі жетіледі.өзара кері есептерді құру ж/е шығару білігі дамиды. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар.фломастер |
|
|
Шамаларды салыстыру: ұзындық,масса,сыйымдылық.Шамаларға амалдар қолдану. Мақсаты:шамалар туралы білімді қайталау,түрлендіру және оларға амалдар қолдану білігін жетілдіру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Шамалар бірліктері арасындағы қатынастар туралы білімі бекиді,шама/ды түрлендіре ж/е амалдар қолдану білігі жетіледі. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар,фломастер |
|
|
Теңдеулер құру және оларды шешу. Мақсаты:теңдеулерді шешу алгоритмі білімін қайталау және теңдеуқұру арқылы есептерді шығару білігін дамыту. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Теңдеу құру арқылы есеп/ді шығару білігін қалыптастырады,мат/қ материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді ,үлгілерді қолдану білігі қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар.фломастер |
|
8/9.
|
2,3,4 сандарына көбейтудің ж/е бөлу/ң кестелік жағд/ы Мақсаты: 2,3,4-ке көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларының құрылу тәсіл/н қайталау. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
2,3,4-ке көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларының құрылу тәсіл/н қайталайды,жүз көлеміндегі сан/ды қосу ж/е азайту/ң есептеу дағдылары дамиды,салыстырады,қорытынды жасап үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар.фломастер |
|
|
Әріпті ж/е санды өрнек/ді құру ж/е олардың мәндерін табу.Теңдік,Теңсіздік. Мақсаты:сандық және әріпті өрнектерді құру және олардың мәндерін табу білігін жетілдіру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
сандық және әріпті өрнектердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы білімді қайталайды,көбейту,бөлуге берілген қарапайым есеп/ді шығару білігі жетіледі. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар. фломастер |
|
|
Бір-екі амалмен есептер құру ж/е шығару. мақсаты:қарапайым және құрама есептерді арифметикалық тәсілмен шығару білігін жетілдіру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Қосындыны және қалдықты табуға арналған қарапайым есептерді,санды бірнеше бірлікке арт/ға не кемітуге берілген құрама есептер,кері есептер құрастыру біліктері жетіледі . |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар. фломастер |
|
|
Геом/қ фигураларды ажырату. Мақсаты: Геом/қ фигураларды ажырату және оларды салу білігін жетілдіру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Геометрияның элементтерін қайталаайды:нүкте,сәуле түзу,кесінді,сынық,шеңбер,шаршы,тік төртбұрыш,бұрыштарды ажыратады ж/е салады.100 көлем/гі қосу ,азайту дағдылары жетіледі,салыстырады,қорытынды жасап үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар. фломастер |
|
13
|
Көпбұрыштың периметрі мақсаты:көпбұрыштың периметрін табу тәсілдері туралы білімді қайталау. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
Көпбұрыштың периметрін табу білігі қалыптасады,1000 көлемінде есептеу дағдыларын жетілдіреді,екі қос/штың қосындысынтабуға арн/ған құрама ж/е кері есептерді құруға үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер. Түрлі-түсті Қарындаштар. фломастер |
|
|
Қорытындылау және жүйелеу Өзіндік жұмыс № 1 Мақсаты:2-сыныпта өткен білім мен білікті қорытындылау . |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
|
2-сыныпта өткен 100,1000 көлеміндегі сандармен ариф/қ амалдарды орындау білігін жүйелейді және бекиді,мат/қ терминдер мен символдарды қолданып ,өз ой,пікірін ауызша және жазбаша түрде анық ,нақты жеткізу білігі қалыптасады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер,интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |