Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » 20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту.


20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту.

20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту.  

Сабақтың тақырыбы

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Күтілетін нәтиже

Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы

Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар

күні

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қайталау 14 сағат

 

20 көлеміндегі сан/ды кестелік қосу және азайту                 Мақсаты : 20 көлеміндегі сан/ды кестелік қосу және азайту тақырыбына бер/ген  есеп/ді шығ/ру білігін жетілдіру.                

 

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

 

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

 

 

Есептерді шығару білігі жетіледі,құрама есеп/ді шығару білігі дамиды,бірлесіп жұмыс жасайды,

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.

фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мың көлеміндегі натурал сан/ды оқу,жазу  ж/е салыстыру.                Мақсаты :үш таңбалы сан/дың құрылуын,жаз/н,оқылуын ж/е оларды салыстыруды қайталау.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

Топтық  жұмысты 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және

 

үш таңбалы сан/дың құрылуын,жаз/н,оқылуын ж/е оларды салыстыруды жетілдіреді,мат/қ ережелер мен қағидаларды тиімді қолданады,

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш  таңбалы сандарды ауызша  қосу  ж/е азайту  тәсілдері                     мақсаты:мың көлеміндегі сандарды есептеу білігін жет/у,есептеулерде қосу мен азайту қасиеттерін қолдану.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

 

 

 

мың көлеміндегі сандарды есептеу білігі жет/ді,есептеулерде қосу мен азайту қасиеттерін қолданады,құрама есептерді шығару білігі жетіледі..

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосу  ж/е  азайту амалдары арасындағы байланыс.Қосу және азайту амалдарын  орындау ретінің ереже/і               Мақсаты: қосу және азайту амалдарының орындалу ретінің ережелерін қайталау.

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

 

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

 

Бірн.бірл/ке арт/ға не кем/уге  ж/е қалдықты табуға  арн/ған  құрама есептердішығару білігі жетіледі.өзара кері есептерді құру ж/е шығару білігі дамиды.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шамаларды салыстыру: ұзындық,масса,сыйымдылық.Шамаларға амалдар қолдану.                                                        Мақсаты:шамалар туралы білімді қайталау,түрлендіру және оларға амалдар қолдану білігін жетілдіру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Шамалар бірліктері арасындағы қатынастар туралы білімі бекиді,шама/ды түрлендіре ж/е амалдар қолдану білігі жетіледі.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар,фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теңдеулер құру және  оларды шешу.               Мақсаты:теңдеулерді шешу алгоритмі білімін қайталау және теңдеуқұру арқылы есептерді шығару білігін дамыту.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Теңдеу құру арқылы есеп/ді шығару білігін қалыптастырады,мат/қ материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді ,үлгілерді қолдану білігі қалыптасады.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау.Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.фломастер

 

 

8/9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,3,4 сандарына көбейтудің  ж/е  бөлу/ң кестелік жағд/ы            Мақсаты: 2,3,4-ке   көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларының құрылу тәсіл/н қайталау.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

2,3,4-ке   көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларының құрылу тәсіл/н қайталайды,жүз көлеміндегі сан/ды қосу ж/е азайту/ң есептеу дағдылары дамиды,салыстырады,қорытынды жасап үйренеді.         

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әріпті ж/е санды өрнек/ді  құру ж/е олардың мәндерін табу.Теңдік,Теңсіздік. Мақсаты:сандық және әріпті өрнектерді құру және олардың мәндерін табу білігін жетілдіру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

сандық және әріпті өрнектердің ұқсастықтары  мен айырмашылықтары туралы білімді қайталайды,көбейту,бөлуге берілген қарапайым есеп/ді шығару білігі жетіледі.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.

фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бір-екі амалмен есептер құру ж/е шығару.                    мақсаты:қарапайым және құрама есептерді арифметикалық тәсілмен шығару білігін жетілдіру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Қосындыны және қалдықты табуға арналған қарапайым есептерді,санды бірнеше бірлікке арт/ға не кемітуге берілген құрама есептер,кері есептер құрастыру біліктері жетіледі .

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.

фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геом/қ фигураларды ажырату.              Мақсаты: Геом/қ фигураларды ажырату және оларды салу білігін жетілдіру.             

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Геометрияның элементтерін қайталаайды:нүкте,сәуле түзу,кесінді,сынық,шеңбер,шаршы,тік төртбұрыш,бұрыштарды  ажыратады ж/е салады.100 көлем/гі қосу ,азайту дағдылары жетіледі,салыстырады,қорытынды жасап үйренеді.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.

фломастер

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көпбұрыштың периметрі           мақсаты:көпбұрыштың периметрін  табу тәсілдері туралы білімді қайталау.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Көпбұрыштың периметрін  табу білігі қалыптасады,1000 көлемінде есептеу дағдыларын жетілдіреді,екі қос/штың қосындысынтабуға арн/ған құрама ж/е кері есептерді құруға үйренеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Тапсырма жазылған бетшелер.

Түрлі-түсті

Қарындаштар.

фломастер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытындылау және жүйелеу

Өзіндік жұмыс № 1                     Мақсаты:2-сыныпта өткен білім мен білікті    қорытындылау .

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

2-сыныпта өткен 100,1000 көлеміндегі сандармен ариф/қ  амалдарды орындау білігін жүйелейді және бекиді,мат/қ  терминдер мен символдарды қолданып ,өз ой,пікірін ауызша және     жазбаша түрде анық ,нақты жеткізу білігі қалыптасады.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер,интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Жүктеу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Негізгі және туынды зат есім
Өрнектер. Формулалар. Санды өрнектер.
Қайталау
Қосу және азайту
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы.
Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдану
Шешендік сөздер өміршеңдігі
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
"Математикалық кокпар" ойыны
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5551 | Қосты: Сугурова Гулсим | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык