Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру


Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру

Сын тұрғысынан ойлау  арқылы оқушыларды 

физика пәніне қызықтыру

Мұғалімнің аты-жөні

 Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна

Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектеп. Физика. Қысқа мерзімді сабақ жоспар. 08.01.2015жыл

Сабақ атауы

Сын тұрғысынан ойлау  арқылы оқушыларды  физика пәніне қызықтыру

Бағалау әдісі: « Блум таксономиясымен  бағалау»

Жалпы мақсаты

СТО –арқылы  физика  сабағында  сандық , сапалық , эксперименттік , зертханалық  жұмыстарды топтық жұмыс түрінде ұйымдастыра отырып  ынтымақтастыққа , бірлікке , оқушы-ң  бірін –бірі  құрметтеуге ,  тыңдау мәдениетін  дамытуға , мәтінмен  жұмыс істей отырып  нәтижеге жетуге бағыт –бағдар беру.

Күтілетін нәтиже

Топпен бірлесіп мәтіннен өзекті мәселені ,  тың идеяны  анықтау

Сілтеме

Кембридж бағдарламасының  7-модулі , ресурстары , стикерлер, плакаттар,  Зертханалық  дәптер,  құрал-жабдықтар,сапалық есептер, слайдтар.

Тапсырмалар

Зертханалық жұмыс . «Үкеліс күшін анақтау», «Беттік тол-ң таралу жылдамдығын анықтау», «Матем-қ маятник көмегімен тербеліс периодын анықтау», «Реактивті қозғалыс» 4 тапсырма

1

                                                   Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Уақыты

      Мұғалімнің  іс-әректі

         Оқушының  іс-әрекеті

5миут

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 2минут

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 тур

14 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері бай-с

Сәлемдесу, топқа бөлу ережесін орындайды

 

 

«Жаңа білім беру Назарбаев мектебі»туралы бейне фильм көрсету

Жалпы бір тапсырма беріледі.

1-тапсырма

«Дененің көлемін анықтау»

 

Сергіту сәті

 

 

 

2-тапсырма

 

Халық даналығыныңнақылсөздерініңмақал-мәтелдерінің астарында  физикалық құбылыстарды сын тұрғыданойлауға өмірмен байланысын анықтауға тапсырма беріледі

 

 : 1.«Арбасының дөңгелегінмайламаса, арбакештіңшайықайнамайды.Бұлжердеарбакешнетуралы ойлану керек, қандайфизикалықтеорияны  қолданады. 

 

   2. «Толқынұраржағаны,      мағанбөгетқылмадеп,  Жағакейінқағадыәуреболып тұрмадеп.»бұлөлеңарқылықандайфизикалыққұбылыс сипатталып тұр,нәтижесінденеайтуға  болады.

 

3.Алтыбақанойыныарқылықандайфизикалықпроцестікездестіреаламыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Мылтықтаноқтыңатылуықандайфизикалыққұбылысқамысалболады, қандайфизикалықзаңескеріледі?

 

 

 

Әр сурет бойынша 4топқа зертханалық жұмыстар беріледі .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. «Блум таксономиясы» бойынша бағалады

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз бір тілек» .4 түрлі стикер тарату

 

 

 

 

Стикер бойынша топқа бөлінеді.Топтың атын , бағалаушыны

топ өздері белгілейді.1топ: «Арбакеш» 2топ: «Толқын» 3-топ: «Толқын» тобы.4 топ: Мылтық» тобы

 

 

Мотивация беру.

Сын тұрғыдан ойлайды , оқушыға , мұғалімге  шабыт береді, осы мектептің   деңгейіне жетуге  ішкі  уәжі  оянады.

 

 

Зертханалық  дәптердегі  жұмыс  мәтінімен  танысып , құралдарды қолданады ,өз бетімен ізденіп , бірлесіп, идея бөлісіп  колориметрлік  денелердің  көлемін анықтайды.

Кестені толтырады .Сын тұрғыдан  ойланады,

ойларын түйіндейді,постерге түсіреді.

 

 

 

 

Сапалық есептерді сын тұрғыда  ойлана отырып ,

өмірмен байланыстырып , өлең жолдарынан, мақал- мәтелдер астарынан  физикалық құбылыстар мен заңдылықтарды сызып , формулалармен өрнектеп постерге түсіреді.

 

Халық даналығыныңнақылсөздерінен,мақал-мәтелдеріненің астарынан   физика теориясы бойынша  сын тұрғыданойлау арқылы физикалық заңдылықтарды  анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топ . «Арбакеш» тобы . «Үйкеліс күшін анықтау».Құрал-жабдықтар. Трибометр, жүк жиынтығы, динсмометр.Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған  тест жұмысы беріледі.(1-10)

 

2-топ. «Толқын» тобы. «Беттік толқын-ң таралу жылдымдығын анықтау»    Құрал-жабдықтар: Су құйылған стақан, сызғыш, шарлар, секундөлшеуіш.    Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған  тест жұмысы беріледі.(1-10)

                                                            

3-топ. «Алтыбақан» тобы. «Математикалық маятниктің көмегімен  тербеліс периодын анықтау»   Құрал-жабдықтар:

Матем-қ маятник, штатив, зертханалық жүктер, сызғыш, метроном.  Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған  тест жұмысы беріледі.(1-10)

 

4-топ. «Мылтық» тобы.Шардың көмегімен реактивті қозғалысты көрсету. Импульстің сақталу заңын орындайды.Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған  тест жұмысы беріледі.(1-10)

Осы төрт топ тасырмасын бағалау үшін бағалау парағы тапсырылады. «Блум таксономиясы» бойынша бағалады.

12 балдық жүйе: 1 білу,түсіну, талдау, қолдану, жинақтау, бағалау.

 

Осы топтық жұмыс барысында бос отырған мұғалім болмады.

 

 

Семинар сабаққа 2 жұлдыз ,бір тілек бойынша кері байланыс жүргіздім, Сурет арқылы,Мақал-мәтелдер арқылы,осындай ой қозғап теориялық білімін зертханалық жұмыспен байланыстырып, сабақты шегелеуде 2014 оқу жылына арналған ҰБТ тест есептерімен аяқталғаны туралы жүлдыздар көп берілді.

 

 

       топ арасында  ынтымақтастық  дамыды.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Механикалық күштер.
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру
Физика пәнінен 10-сыныпқа 2014-2015 оқу жылының 1-тоқсанына арналған орта мерзімді жоспары
Әр түрлі маятниктердің тербеліс периодын анықтау
Архимед заңын тексеру
Импульстің сақталу заңы. Реактивтік қозғалыс
Физика және астрономия пәнінен КТЖ. (Колледждегі ФС тобына арналған.)
«Физика әлемі»
9 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Сын тұрғысынан ойлау арқылы физика пәніне оқушының қызығушылығын арттыру
Бөлім: Уроки / Физика | Көрсетілім: 2514 | Қосты: Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык