|
|
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды
физика пәніне қызықтыру
Мұғалімнің аты-жөні |
Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна |
Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектеп. Физика. Қысқа мерзімді сабақ жоспар. 08.01.2015жыл |
|||
Сабақ атауы |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру |
Бағалау әдісі: « Блум таксономиясымен бағалау» |
|||
Жалпы мақсаты |
СТО –арқылы физика сабағында сандық , сапалық , эксперименттік , зертханалық жұмыстарды топтық жұмыс түрінде ұйымдастыра отырып ынтымақтастыққа , бірлікке , оқушы-ң бірін –бірі құрметтеуге , тыңдау мәдениетін дамытуға , мәтінмен жұмыс істей отырып нәтижеге жетуге бағыт –бағдар беру. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Топпен бірлесіп мәтіннен өзекті мәселені , тың идеяны анықтау |
||||
Сілтеме |
Кембридж бағдарламасының 7-модулі , ресурстары , стикерлер, плакаттар, Зертханалық дәптер, құрал-жабдықтар,сапалық есептер, слайдтар. |
||||
Тапсырмалар |
Зертханалық жұмыс . «Үкеліс күшін анақтау», «Беттік тол-ң таралу жылдамдығын анықтау», «Матем-қ маятник көмегімен тербеліс периодын анықтау», «Реактивті қозғалыс» 4 тапсырма |
||||
1 |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
||||
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әректі |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
5миут
10минут
3минут
2минут
8 минут
2 тур 14 минут
Кері бай-с |
Сәлемдесу, топқа бөлу ережесін орындайды
«Жаңа білім беру Назарбаев мектебі»туралы бейне фильм көрсету Жалпы бір тапсырма беріледі. 1-тапсырма «Дененің көлемін анықтау»
Сергіту сәті
2-тапсырма
Халық даналығыныңнақылсөздерініңмақал-мәтелдерінің астарында физикалық құбылыстарды сын тұрғыданойлауға өмірмен байланысын анықтауға тапсырма беріледі
: 1.«Арбасының дөңгелегінмайламаса, арбакештіңшайықайнамайды.Бұлжердеарбакешнетуралы ойлану керек, қандайфизикалықтеорияны қолданады.
2. «Толқынұраржағаны, мағанбөгетқылмадеп, Жағакейінқағадыәуреболып тұрмадеп.»бұлөлеңарқылықандайфизикалыққұбылыс сипатталып тұр,нәтижесінденеайтуға болады.
3.Алтыбақанойыныарқылықандайфизикалықпроцестікездестіреаламыз.
4.Мылтықтаноқтыңатылуықандайфизикалыққұбылысқамысалболады, қандайфизикалықзаңескеріледі?
Әр сурет бойынша 4топқа зертханалық жұмыстар беріледі .
. «Блум таксономиясы» бойынша бағалады
«Екі жұлдыз бір тілек» .4 түрлі стикер тарату
|
Стикер бойынша топқа бөлінеді.Топтың атын , бағалаушыны топ өздері белгілейді.1топ: «Арбакеш» 2топ: «Толқын» 3-топ: «Толқын» тобы.4 топ: Мылтық» тобы
Мотивация беру. Сын тұрғыдан ойлайды , оқушыға , мұғалімге шабыт береді, осы мектептің деңгейіне жетуге ішкі уәжі оянады.
Зертханалық дәптердегі жұмыс мәтінімен танысып , құралдарды қолданады ,өз бетімен ізденіп , бірлесіп, идея бөлісіп колориметрлік денелердің көлемін анықтайды. Кестені толтырады .Сын тұрғыдан ойланады, ойларын түйіндейді,постерге түсіреді.
Сапалық есептерді сын тұрғыда ойлана отырып , өмірмен байланыстырып , өлең жолдарынан, мақал- мәтелдер астарынан физикалық құбылыстар мен заңдылықтарды сызып , формулалармен өрнектеп постерге түсіреді.
Халық даналығыныңнақылсөздерінен,мақал-мәтелдеріненің астарынан физика теориясы бойынша сын тұрғыданойлау арқылы физикалық заңдылықтарды анықтау.
1-топ . «Арбакеш» тобы . «Үйкеліс күшін анықтау».Құрал-жабдықтар. Трибометр, жүк жиынтығы, динсмометр.Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған тест жұмысы беріледі.(1-10)
2-топ. «Толқын» тобы. «Беттік толқын-ң таралу жылдымдығын анықтау» Құрал-жабдықтар: Су құйылған стақан, сызғыш, шарлар, секундөлшеуіш. Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған тест жұмысы беріледі.(1-10)
3-топ. «Алтыбақан» тобы. «Математикалық маятниктің көмегімен тербеліс периодын анықтау» Құрал-жабдықтар: Матем-қ маятник, штатив, зертханалық жүктер, сызғыш, метроном. Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған тест жұмысы беріледі.(1-10)
4-топ. «Мылтық» тобы.Шардың көмегімен реактивті қозғалысты көрсету. Импульстің сақталу заңын орындайды.Осы тапсырма орындалған соң, ҰБТ –ға арналған тест жұмысы беріледі.(1-10) Осы төрт топ тасырмасын бағалау үшін бағалау парағы тапсырылады. «Блум таксономиясы» бойынша бағалады. 12 балдық жүйе: 1 білу,түсіну, талдау, қолдану, жинақтау, бағалау.
Осы топтық жұмыс барысында бос отырған мұғалім болмады.
Семинар сабаққа 2 жұлдыз ,бір тілек бойынша кері байланыс жүргіздім, Сурет арқылы,Мақал-мәтелдер арқылы,осындай ой қозғап теориялық білімін зертханалық жұмыспен байланыстырып, сабақты шегелеуде 2014 оқу жылына арналған ҰБТ тест есептерімен аяқталғаны туралы жүлдыздар көп берілді.
топ арасында ынтымақтастық дамыды. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |