Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Физика пәнінен 10-сыныпқа 2014-2015 оқу жылының 1-тоқсанына арналған орта мерзімді жоспары


Физика пәнінен 10-сыныпқа 2014-2015 оқу жылының 1-тоқсанына арналған орта мерзімді жоспары

1-санатты, 3-деңгей, физика пәнінің мұғалімі: Темиргалиева Майра Аленовна

Физика пәнінен 10-сыныпқа 2014-2015 оқу жылының 1-тоқсанына арналған орта мерзімді жоспары

10-сыныптағы физика сабағының «Механика.  Кинематика негіздері»  тарауы бойынша орта мерзімді жоспары

(22  сағат)

Мақсаты: Сабақ  барысында   оқушылардың классикалық  механика  бойынша алған білімдерін бір  жүйеге  келтіру; олардың  осы   тақырып  бойынша   алған   білімдерін  тереңдету, оқушы лардың өз  білімдерін жүйеге  келтіріп,  қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру. Есептер шығару жолдарының түрлі тәсілдерін қолдануға машықтану.

Оқушылардың  тарау бойынша білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін    қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа,   ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың  өз беттерімен жұмыстана отырып,  ойларын еркін айтып қортынды жасай білуге,  бір-бірімен ақылдасуға, достық қарым-қатынаста болуға, сыйласып, бірінен -бірі үйренуге дағдыларын қалыптастыру.

 

р/с

 

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсаттары

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру

Қолданылатын бағалау түрі. Бәрінің сабаққа қатысын білу

Негізгі дереккөздер

1

 

2

3

4

5

6

7

1

 

Кинематиканың негізгі түсініктері мен тендеулері. Кинематика формулалары. Еркін түсу

Сергіту сәті, топтарға бөлу; 

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту. Миға шабуыл, ассоциация.

СТО элементтері, ББҮ. АКТ. Салыстыру картасы. (қозғалыс түрлері)Шығармашылықпен жұмыс.

 

 Қайталау негізінде өздерінің білім-білігін пайдаланып, өткен сыныптардағы білімін еске түсіреді. Оқушылар кинематиканың негізгі есебін шешуге жаттығады. Бар қабілетін дұрыс пайдаланып, жауапкершілікпен жұмыс жасауға машықтанады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін анықтамалар мен формулаларды еске түсіріп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану.

 

Топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау.

 

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.  Электрондық оқулық; Видиокөрсетілім «Қозғалыс салыстырмалы»  Слайдтан тапсырма көздері;

 

2

 

Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Троекторияның қисықтық радиусы.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту. Миға шабуыл, ассоциация.

. АКТ. Шығармашылықпен жұмыс. Оқыту үшін бағалау

 

Оқушылар өздерінің білімдерін өздері талдап, өзбетінше білім қалыптастыруға машықтанады. Түзу және қисық сызықты қозғалыс арасындағы айырмашылықтарды салыстырады.Достық, ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыланады. 

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогтарда ғылыми терминдерді өмірмен байланыстыра отырып, ассосациялар келтіру, ашық жетекші сұрақтарды қолдану.

 

Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.  Электрондық оқулық;  Видиокөрсетілім «Физика және техника»

Слайдтан тапсырма көздері;

 

3

 

Көкжиекке лақтырылған дененiң қозғалысына есептер шығару.

 

Сергіту сәті,

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

АКТ. Шығармашылықпен жұмыс. Оқыту үшін бағалау

 

Механиканың негізгі есебін шешудегі әр оқушының қабілеті мен дағдысы қалыптасады. Физикалық есептерді шығарудың жалпы талаптарын орындай отырып, физикалық шамаларды дұрыс таңбалап, формулаларды дұрыс өрнектеуге , есептеуге дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін ашық жетекші сұрақтарды қолдану.

 

Топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

 

 

 

   Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Слайдтан тапсырма көздері;

 

4

 

Шеңбер бойымен қозғалысың  сипаттамасы.

Сергіту сәті, топтарға бөлу; 

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

Постер қорғау(Шеңбер туралы білгендерін жазу) . АКТ

 

Дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын түзу сызықты қозғалыспен салыстыра отырып, білім дағдысы қалыптасады. Табиғаттағы қисық сызықты қозғалыстардың кең тараған  түрі – дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын физикалық шамалар арқылы сипаттайды.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара, топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

   Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Слайдтан тапсырма көздері;

 

5

 

Практикалық жұмыс: Сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару.

Тренинг.   

Жеке, жұптық, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, «Кім шапшаң»,  «Сәйкестендіру» СТО,

. АКТ. Шығармашылықпен жұмыс.

 

Физикалық есептерді шығарудың жалпы талаптарын орындай отырып, физикалық шамаларды дұрыс таңбалап, формулаларды дұрыс өрнектеуге , есептеуге дағдыланады.Есеп шығаруда есептің мазмұнын түсініп, формулаларды дұрыс пайдаланып, шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысты зерттеуге дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін ашық жетекші сұрақтарды қолдану. Есептің берілуін, формуласын, шешуін ауызша айтып тексеру.

Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Слайдтан тапсырма көздері;

Үлестірмелі материалдар.

6

 

№1 зертханалық жұмыс

Дененің ұшу қашықтығының лақтыру бұрышына тәуелділігі

Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап)

Шығармашылықпен жұмыс.

 Оқыту үшін бағалау

Оқушылар зертханалық жұмыстардың мазмұнын түсініп, өзбетімен жұмысты жүргізіп, қорытынды жасауға дағдыланады. Жауапкершілікті түсініп, қауіпсіздік ережесін сақтауға дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін зертханалық жұмыстың мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Мұғалімнің қорытынды бағасы.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Керекті құрал-жабдықтар.

7

 

Практикалық жұмыс: Сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару.

Жеке, жұптық жұмыс.

«Ұшқыр ой»  СТО.

Жас ерешеліктеріне сай оқыту.

Оқыту үшін бағалау.

АКТ

Сабақ  барысында   оқушылар  классикалық  механика  бойынша алған білімдерін бір  жүйеге  келтіреді; олар  осы   тақырып  бойынша   алған   білімдерін  тереңдетеді, оқушы лар  өз  білімдерін жүйеге  келтіріп,  қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастырады. Есептер шығаруда қолданады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Үлестірмелі материалдар

8

 

Ньютон заңдары.

Сергіту сәті, топтарға бөлу; 

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

Постер қорғау.  Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

Ілгерілемелі қозғалыс динамикасының негізгі заңдарын қайталайды.. Есептерді шешуде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруды жалғастырады..

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Топтық. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Слайдтан тапсырма көздері

9

 

Бүкіләлемдік тартылыс заңы.

Жеке, жұптық жұмыс.

«Миға шабуыл»  СТО.

Жас ерешеліктеріне сай оқыту.

Оқыту үшін бағалау.

АКТ

Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс заңын, потенциалдық энергия ұғымын пысықтап, біртекті өрістегі және гравитациялық өрістегі потенциалдық энергияның ерекшеліктерін ажырата білуге жұмыстанады. 9-сыныпта алған білімдерін толықтырады. 

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін заңдылықтарды тұжырымдауға, мысалдардыөмірден келтіруге  үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Слайдтан тапсырма көздері

10

 

Импульстің сақталу заңы

Сергіту сәті, топтарға бөлу; 

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап)» Ой қозғау» , «Ой толғау», «Ой сергіту», «Ой қорыту». Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

Сабақ барыснда оқушылар сақталу заңын және оның қолданылу шекарасын білуді қамтамасыз етеді. оқушылар өз бетінше есептер шешуге, шешімді мұқият жазуға, қиындықты жеңе білуге дағдыланады. .

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін заңдылықтарды тұжырымдауға, мысалдарды өмірден келтіруге  үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау. Бағалау бетшесі.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Слайдтан тапсырма көздері

11

 

№2 Зертханалық жұмыс «Дененің еркін түсу үдеуін анықтау»

Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап)

Шығармашылықпен жұмыс.

 Оқыту үшін бағалау

Оқушылар зертханалық жұмыстардың мазмұнын түсініп, өзбетімен жұмысты жүргізіп, қорытынды жасауға дағдыланады. Жауапкершілікті түсініп, қауіпсіздік ережесін сақтауға дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін зертханалық жұмыстың мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Мұғалімнің қорытынды бағасы.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Керекті құрал-жабдықтар.

12

 

Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Айналмалы қозғалыс үшін импульстік түрдегі Ньютонның екінші заңы. Импульс моментінің сақталу  заңы

Сергіту сәті, 

Жеке, жұптық, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

 

 Ілгерілемелі қозғалыс динамикасының негізгі заңдарын қайталайды. Есептерді шешуде оқушылар шығармашылық  қабілеттерін қалыптастыруды жалғастырады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара, топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

   Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Үлестірмелі материалдар.

 

13

 

№3 Зертханалык жұмыс «Дененің кинетикалық энергиясының өзгеруі мен серпімділік күшінің жұмысын салыстыру»

Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап)

Шығармашылықпен жұмыс.

 Оқыту үшін бағалау

Оқушылар зертханалық жұмыстардың мазмұнын түсініп, өзбетімен жұмысты жүргізіп, қорытынды жасауға дағдыланады. Жауапкершілікті түсініп, қауіпсіздік ережесін сақтауға дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін зертханалық жұмыстың мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Мұғалімнің қорытынды бағасы.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Керекті құрал-жабдықтар.

14

 

Статика элементтері

. Сергіту сәті, 

Жеке, жұптық, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

 

Дененің тепе-теңдік жүйесін сипаттайтын шамаларды анықтап, теңдеулерді шешуге жаттықтыратын шараларды ұйымдастырады. Оқушылар өздері бұрыннан білетін білімдерін пайдаланып, механика есептерін шешу жолдарын игеруді дамытады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Топтық. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Слайдтан тапсырма көздері

15

 

Есептер шығару

Жеке, жұптық жұмыс.

«Ұшқыр ой»  СТО.

Жас ерешеліктеріне сай оқыту.

Оқыту үшін бағалау.

АКТ

Сабақ  барысында   оқушылар  классикалық  механика  бойынша алған білімдерін бір  жүйеге  келтіреді; олар осы   тақырып  бойынша   алған   білімдерін  тереңдетеді, оқушы лар  өз  білімдерін жүйеге  келтіріп,  қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастырады. Есептер шығаруда қолданады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Үлестірмелі материалдар

16

 

№4 Зертханалық жұмыс «Үйкеліс коэффициентін әр түрлі тәсілмен анықтау»

Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап)

Шығармашылықпен жұмыс.

 Оқыту үшін бағалау

Оқушылар зертханалық жұмыстардың мазмұнын түсініп, өзбетімен жұмысты жүргізіп, қорытынды жасауға дағдыланады. Жауапкершілікті түсініп, қауіпсіздік ережесін сақтауға дағдыланады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін зертханалық жұмыстың мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Мұғалімнің қорытынды бағасы.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Керекті құрал-жабдықтар.

17

 

Кеплер заңдары. Адамның әлемдегі орны. Кеплер заңдарының математикалық негіздемесі

Тренинг.   

Жеке, жұптық, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, «Кім шапшаң»,  «Сәйкестендіру» СТО,

. АКТ. Шығармашылықпен жұмыс.

 

Оқушылар Кеплер заңдарының мазмұнын маңызын түсініп, математикалық негізін есте сақтауға машықтанады. Физикалық заңдарды сауатты, мазмұнды баяндауға, формулаларды таза , дұрыс жазуға, оларды есеп шығаруда қолдануға жаттығады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін заңдылықтарды тұжырымдауға, мысалдарды өмірден келтіруге  үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау. Бағалау бетшесі.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Слайдтан тапсырма көздері

18

 

Есептер шығару

Жеке, жұптық жұмыс.

«Ұшқыр ой»  СТО.

Жас ерешеліктеріне сай оқыту.

Оқыту үшін бағалау.

АКТ

Сабақ  барысында   оқушылар  классикалық  механика  бойынша алған білімдерін бір  жүйеге  келтіреді; олар осы   тақырып  бойынша   алған   білімдерін  тереңдетеді, оқушы лар өз  білімдерін жүйеге  келтіріп,  қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастырады. Есептер шығаруда қолданады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Үлестірмелі материалдар

19

 

Идеал  сұйықтың қозғалысы. Бернулли теңдеуі.

Сергіту сәті, 

Жеке, жұптық, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.(механика, статика, динамика)

Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

 

Сұйықтықтың механикалық қасиетін сипаттайтын ұғымдар мен шамалармен танысып, қатты дене мен сұйықтықтың механикалыққасиеттерін салыстыра отырып білім-білік дағдылары қалыптасады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Үлестірмелі материалдар

20

 

Тұтқыр сұйықты. Денелердің аққыштығы. Қанаттық көтеру күші

Сергіту сәті, топтарға бөлу; 

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, диалогтық оқыту.(сұрақ-жауап) Миға шабуыл, ассоциация.

Постер қорғау.  Шығармашылықпен жұмыс. АКТ

Тұтқыр сұйық, маңдайлық кедергі, қанаттың көтергіш күші, церкуляциядеген ұғымдардың мәніні түсінеді.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара, топтық бағалау;

Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

   Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.   Үлестірмелі материалдар.

 

21

 

Бақылау жұмысы  №1

Жеке, жұптық жұмыс.

«Ұшқыр ой»  СТО.

Жас ерешеліктеріне сай оқыту.

Оқыту үшін бағалау.

АКТ

Сабақ  барысында   оқушылар  тарау бойынша алған білімдерін бір  жүйеге  келтіреді; олар осы   тақырып  бойынша   алған   білімдерін  тереңдетеді, оқушы лар өз  білімдерін жүйеге  келтіріп,  қорытындылай білу қабілетін қалыптастыруды жалғастырады. Есептер шығаруда қолданады.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін есептің  мазмұнын әңгімелеуге үйретіп, ашық жетекші сұрақтарды қолдану

Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсыз» т.б.

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы  оқулық / Б.Конгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев

Үлестірмелі материалдар

                 

 

 

 

10-сыныптағы физика сабағының «Молекулалы – кинетикалық теорияның негіздері»  тарауы бойынша орта мерзімді жоспары            (12  сағат)

Мақсаты: Жылулық құбылыстар және оларды зерттейтін теориялар туралытүсінік беру; жылудың табиғатына көзқарастың дамуын мысалдармен көрсету; оқушылардың табиғат құбылыстарын талдай білужәне оларды қандай да бір физикалық теориялармен түсіндіруқабілеттерін дамыту. Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларыноқушылардың тиянақты түсінуін қамтамасыз ету, олардың физикалық мағынасын ашу, осы қағидалардыэксперименттермен дәлелдеу жолдарымен таныстыру. 

      Оқушылардың  тарау бойынша білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін    қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа,   ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың  өз беттерімен жұмыстана отырып,  ойларын еркін айтып қортынды жасай білуге,  бір-бірімен ақылдасуға, достық қарым-қатынаста болуға, сыйласып, бірінен -бірі үйренуге дағдыларын қалыптастыру.

Жүктеу

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан
Қатынас және пропорция
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы математика курсы
Жазба
Тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
Әдеби ертегілер
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Физика және астрономия. (колледждегі КиЛ тобына КТЖ)
Жаратылыстану пәніне орта мерзімді жоспар
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 8149 | Қосты: Темиргалиева Майра Аленовна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык