|
|
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру
Мұғалімнің аты-жөні |
Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна |
Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектеп. Физика. Қысқа мерзімді сабақ жоспар. |
|||
Сабақ атауы |
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушыларды физика пәніне қызықтыру |
Бағалау әдісі: « Блум таксономиясымен бағалау» |
|||
Жалпы мақсаты |
СТО –арқылы физика сабағында сандық , сапалық , эксперименттік , зертханалық жұмыстарды топтық жұмыс түрінде ұйымдастыра отырып ынтымақтастыққа , бірлікке , оқушы-ң бірін –бірі құрметтеуге , тыңдау мәдениетін дамытуға , мәтінмен жұмыс істей отырып нәтижеге жетуге бағыт –бағдар беру. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Топпен бірлесіп мәтіннен өзекті мәселені , тың идеяны анықтау |
||||
Сілтеме |
Кембридж бағдарламасының 7-модулі , ресурстары , стикерлер, плакаттар, Зертханалық дәптер, сапалық есептер, слайдтар. |
||||
Тапсырмалар |
Зертханалық жұмыс . «Дененің көлемін анықтау». 4 тапсырма |
||||
1 |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
||||
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әректі |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
5миут
10минут
6 минут
2минут
8 минут
14 минут Бағалау
Кері бай-с |
Сәлемдесу, топқа бөлу ережесін орындайды
«Жаңа білім беру Назарбаев мектебі»туралы бейне фильм көрсету
1-тапсырма «Дененің көлемін анықтау»
Сергіту сәті
2-тапсырма
Халық даналығының нақыл сөздерінің мақал-мәтелдерінің астарында физикалық құбылыстарды сын тұрғыдан ойлауға өмірмен байланысын анықтауға тапсырма беріледі
: 1.«Арбасының дөңгелегін майламаса, арбакештің шайы қайнамайды.Бұл жерде арбакеш не туралы ойлану керек, қандай физикалық теорияны қолданады.
2. «Толқын ұрар жағаны, маған бөгет қылма деп, Жаға кейін қағады әуре болып тұрма деп.» бұл өлең арқылы қандай физикалық құбылыс сипатталып тұр,нәтижесінде не айтуға болады.
3.Алтыбақан ойыны арқылы қандай физикалық процесті кездестіре аламыз.
4.Мылтықтан оқтың атылуы қандай физикалық құбылысқа мысал болады, қандай физикалық заң ескеріледі?
«Блум таксономиясы» бойынша бағалау
«Екі жұлдыз бір тілек» |
Стикер бойынша топқа бөлінеді.Топтың атын , бағалаушыны топ өздері белгілейді.
Мотивация беру. Сын тұрғыдан ойлайды , оқушыға шабыт береді, осы мектептің деңгейіне жетуге ішкі уәжі оянады.
Зертханалық дәптердегі жұмыс мәтінімен танысып , құралдарды қолданады ,өз бетімен ізденіп , бірлесіп, идея бөлісіп колориметрлік денелердің көлемін анықтайды. Кестені толтырады .Сын тұрғыдан ойланады, ойларын түйіндейді,постерге түсіреді.
Сапалық есептерді сын тұрғыда ойлана отырып , өмірмен байланыстырып , өлең жолдарынан, мақал- мәтелдер астарынан физикалық құбылыстар мен заңдылықтарды сызып , формулалармен өрнектеп постерге түсіреді.
Халық даналығының нақыл сөздерінен, мақал-мәтелдеріненің астарынан физика теориясы бойынша сын тұрғыдан ойлау арқылы физикалық заңдылықтарды анықтау.
12 балдық жүйе: 1 білу,түсіну, талдау, қолдану, жинақтау, бағалау.
топ арасында ынтымақтастық дамиды. |
|||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |