|
|
2217*205 түріндегі үш таңбалы санға жазбаша көбейту
тәсілдері.
Сабақ тақырыбы: 2217*205 түріндегі үш таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдері.
Сабақ мақсаты: Төрт таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейту амалының әдіс-тәсілдерін үйрету, білім беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру; жеке топтық жұмыста шапшаңдылық танытуға машықтандыру.
Тәрбиелігі: Өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке, шапшандылыққа және тазалыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Ойын сабақ
Сабақтың әдісі: Ой қозғау, сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың пәнаралық байланысы: Информатика, дүниетану, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, слайдтар
Сабақ барысы
І.Ұйымдастыру кезең
-Оқушылардың құралдарын түгелдеу
-Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қонақтармен сәлемдесу.
Үлкенге де «сіз»,
Кішіге де «сіз».
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен «біз».
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
2 мысал. 1384 санын және үш таңбалы сандарға көбейту тәсілдерін салыстыру.
1364 1364
- 11 211
1364 +1364
1364 1364
15004 2728
287804
ІІІ. Жаңа сабақ
- Балалар, алгоритм дегеніміз не?
- Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.
- Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз.
- -Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.
1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу.
а) 1-мысалды шығару
2217*205=454485
ә) материалдарды сатып алу үшін мысалдарды шығарамыз.
1235*20=248235 2541*205=520905 4078*103=420034
5261*105=552405 2311*203=469133 4703*201=945303
2-алгоритм. Фундамент құю.
1290*204+106*1732=446752
4725*309+3511*502=3222547
б) 3-мысалды шығару.
«Кім жылдам?» ойыны
Екі қатардан оқушыларды жарыстыру.
5403*21=113463 16827:3=5609 615483+4978=620461
4068*74=301032 48432:6=8072 738217+63895=802112
3506*12=42072 4964:34=146 856894-28958=827936
3-алгоритм. Қабырғасын қалау.
-Балалар, үйдің қабырғасын құру үшін өте сапалы қалауымыз керек. Сол үшін 5-мысалды шығарайық.
5-мысал.
Ашық хат-50 теңге 1600 теңге түсті
Хат қалта-30 теңге
С: Дүкенде әрқайсысына-? Теңге
Шешуі: 50+30=80 50*20=1000
1600:80=20 30*20=600
Жауабы: Ашық хат 1000 теңге, хат қалта 600 теңге сатылды.
Есеп шығару алгоритмі
- Есеппен танысу
- Есептің не туралы екендігін анықтау
- Белгілі, белгісізді анықтау
- Есептің шарты мен сұрағын ажырату
- Есепті шешу
4-мысал. «Кім шапшаң?» ойыны
Тақтаға 2 оқушыны шығарып, жарыстыру.
а) Жолды дәптер-8000 40000 дәптер ? есе кем
Торкөз дәптер-?
Шешуі: 4000*8000=32000
32000:5000=4 есе кем
Жауабы: Жолды дәптер торкөз дәптерге қарағанда 4 есе кем.
ә) Жолды дәптер-8000 40000 дәптер
Торкөз дәптер ? 100 данадан салынды
Шешуі: 40000*8000=32000
32000:100=320
Жауабы: 320 қорап торкөз дәптер болды.
б) Жіберілді-569 кг қызанақ 2 кг қызанақ
Салынды- ? қызанақ
Шешуі: 2 т=2000 кг
2000 кг-569=1431 кг
Жауабы: Жәшіктерге 1431 кг қызанақ салынды
4-алгоритм. Шатырын көтеру.
Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау.
169208:х=78096:24 а*73=64244-28547
169208:х=3254 а*73=35697
х=169208:3254 а=35697:73
х=52 а=489
169208:52=78096124 489*73=64244-28547
32*b-59=453 398+4907:R=405
32*b=453+59 4907:R=405-398
32*b=512 4907:R=7
b=512:32 R=4907:7
b=16 R=701
32*16-59=453 398+4907:701=405
5-алгоритм. Есік, терезе орнату. Оқулықтағы 8-тапсырманы орындау.
Егер шаршының әрқайсысы 2 есе арттыратын болса, онда оның ауданы неше есеге артады?
4 есе. 4*2=8; 4*4=16; 8*8=64; 64:16=4.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
-Әр алгоритм бойынша шолу жұмыстары жүргізіледі
-Сурет бойынша салынған үйді тамашалау
-Енді осы үйдің кілтін кімге береміз?
-Үйге берілген тапсырманы дұрыс толық орындаған оқушыға беріледі.
Ү. Үй тапсырмасы: 46 бет, 7-мысалды орындау.
ҮІ. Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |