Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Лас тұзды қоспалардан тазарту


Лас тұзды қоспалардан тазарту

Лас тұзды қоспалардан тазарту

Сабақтардың тақыры:  №2 практикалық жұмыс «Лас тұзды қоспалардан тазарту

Оқыту мақсатыЛабораториялық құралдар және химиялық заттармен жұмыс істей білуді одан әрі жалғастыру мақсатында болып жатқан құбылыстар мен заттардың түстеріне көңіл аудару. Дәптерге істеген жұмысты қорытындылап жаза білу дағдысын қалыптастыру. Тәжірибе жасау кезінде оқушылар бақылағанын қорытындылап жазу үшін өткен практикалық жұмысты еске түсіреді.

Реактивтер мен құралдар: Ластанған тұз қоспалары. Химиялық стақан,шыны таяқша,лабораториялық тұрғы,сүзгі қағаз,1-2 сынауық, суы бар ыдыс, құйғы.

Сабақтың түрі: өздігімен жұмыс жасау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

Жұмыстың орындалуы: Үй жұмысын тексереді.Қауіпсіздік техникасының ережелерін қайталап сұрайды.2-практикалық жұмысты оқушылар оқулықпен жұмыс жасау арқылы орындайды. Ластанған мыс купоросын тазартудыіске асыруда оқушылардың ұсыныстарын талдап болған соң мүмкіндік болса әр партаға жұмысты орындаудың алгоритімін қойған дұрыс. Практикалық жұмысты ұйымдастырудың тиімді әдіс, мұғалімнің шығармашылық әрекетіне байланысты. Дегенмен, қарапайым алгоритм үлгісін ұсынып көрелік:

  1. Сүзгі қағазды даярлап, оны құйғышқа сулап орналастырыңдар.
  2. Стақанға лас купоросты салып су құйып шайқаңдар.
  3. Шыны таяқша арқылы тұз ерітіндісін сүзгіден өткізіп сүзіңдер.
  4. Кәрлен табақшаға сүзіндіні құйып,спирт шамды баяулатып қыздырыңдар.
  5. Алынған кристалдың түсіне көңіл аударыңдар.
  6. Тәжірибеден байқағандарыңды жазып, қорытындылаңдар.
  7. Орындаған жұмыстың суретін дәптерге салыңдар.

Оқушылар өз бетінше жұмысты орындаудың ретін жоспарлауы қажет. Қоспаны тазартудың әдістерін естеріне түсіру арқылы сүзу, қайта кристалдау әрекеттерін орындай білуді үйренеді.

Оқытушының басшылығымен тәжірибеден байқағанын қорытындылай отырып, өзі істеген практикалық жұмысты дәптеріне жазады.

     Алдымен жұмыстың тақырыбын, мақсатын,құралдар мен реактивтерін жазып,одан кейін төмендегідей кесте сызады:

 

Жұмыстың тақырыпшалары.

Жұмыс барысы.

Қорытынды.

а) ластанған тұзды дистилденген суда еріту.

 

Лас тұздың ерітіндісін алдым.

ә)сүзгі дайындау.

Суреті, оған түсінік

Сүзгіш қағаздан түрлі мөлшерде гі шұқыраққа лайықтап сүзгі дайындадым

б) лас тұз ерітіндісінен таза ерітінді алу.

Суреті, оған түсінік

Сүзу арқылы таза ерітінді

алдым.

в) таза ерітіндіден құрғақ тұз алу.

Суреті, оған түсінік

Суын буландырып ерітіндіден тұз алдым.

 

Жұмыс соңында мына сұрақтарға жауап береді:

  1. Қандай қоспаларды сүзу арқылы бөледі?
  2. Құрғақ тұзды ерітіндіден қалай бөліп алуға болады?

 

Үйге тапсырма беру:тақырыпты оқу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Концентрацияға және проценттік құрамдарға берілген есептердің шешу жолдары
Заттар және олардың физикалық қасиеттері, таза заттар және қоспалар, заттарды тазарту әдістері.
Суды ластанудан тазарту
MS Excel бағдарламасында мәліметтерді сүзгілеу» қорытынды, қайталау
Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру
№2 Зертханалық жұмыс. «Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау.»
9 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Бөлім: Уроки / Химия | Көрсетілім: 6203 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык