Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Дауысты және дауыссыз дыбыстар


Дауысты және дауыссыз дыбыстар

 Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті:Сауат ашу
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті
нің тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Мақсаты: Бүлдіршіндердің өздерінің өз сөйлеу аппататын зерттеуі және дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білу қабілеттерін қалыптастыру.

 

Әдіс- тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Көрнекі құралдар:  суреттер, текшелер (қызыл, көк), үлестірмелі текше құралдары (қызыл, көк).Слайд
 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

    

Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденуші-ұйымдастырушы.

 

 

Шаттық шеңбері

Бұл шаттық шеңберін  өткізу үшін  өз киіміме әдеттен тыс элемент қосады (мысалы: гүлдесте (венок) немесе әдемi гүлдi жамылғы).

– Мен бүгін тәрбиеші ғана емеспін, ертегілер әлеміндегi Бақыт патшалығынан келген Гүлдер Періштесімін.

Тәрбиеші «Гүлдер вальсы» әуенімен айналады да, балалардың үстіне қағаз гүлдерден шашу шашады.

Одан соң шеңбер құруды ұсынады.

Бақытты дәйім армандап,

Досқа да бақыт тіледің.

Күтеді сені алдан бақ,

Жақсылық етсең үнемі.

– Балалар! Менің себетiмнiң ішінде не бар екенін қараңдаршы. (Балалар себеттiң ішін қарайды.)

Мұның ішінде әр түрлі гүлдер бар, оның бәрі менің патшалығымнан. Ал осының iшiнен өздерiңе Бақыт гүлін таңдап алыңдар. Таңдап алған гүлдерiң әрқайсың үшін бақыт белгісі болады.  (Балалар алған гүлдерін бір-біріне тілек айтып сыйлайды.)

Өткенді қайталау.

«Қандай дыбыстан басталады?» ойыны. (Жұмбақ шешу арқылы ойналады)

Суда өседі,өнеді

Сыртқа шықса өледі

 

Жеміс-жидек жегенім
Балды жақсы көремін

Санай алмай шаршадым,

Найзасы бар қанша мың.

Батыр емес бырақта,

Қашып жүрер жырақта.

Кезікті бір жануар

Үстінде екі тауы бар

Аю

 

ІІІ. Жаңа сабақ.

Тәрбиеші балалардың назарын өзіне аударған соң,  «Дыбыстар болған екен» атты ертегіні  айтып беретіні туралы хабарлайды.

Әлдеқандай патшалықта емес, әлдеқандай мемлекетте емес, тура өзіңнің аузыңның ішінде дыбыстар тұрып жатыр,ал олардың үйі,міне, қандай әдемі

 

Үйдің төбесі бар

Еден дегеніміз-төменгі таңдай, есік -еріндер

-Балалар, сонда біз әр түрлі

 

Есік бекем болу үшін қойылған сүйек шарбақтар да бар

 

 

«..Бәрі жақсы болар ма еді, қайтер еді, бірақ үй ішіне бір айдаҺар кіріп орнығып алды

...Сөйтіп ол өзінің зұлымдық істерін жасай бастады. Кейбір дыбыстарды ол емін-еркеі өткізіпжіберді, міне былай:А,О,У,Ы,И

 

 

Бұл дыбыстар еріннен, яғни есіктен еркін өтіп жатты және олардың киіп алған мынандай қызыл көйлектері бар еді.(Қызыл текшені көрсету.)

Ал басқа дыбыстардың жолына айдаҺар түрлі кедергілер тұрғызды:

Не есікті жауып қойды М,М,М

М дыбысының сыртқа қарай өтуіне еріндердің қалай жол бермей тұрғанын сеземісің?

Т дыбысын төбеге қарай итеріп жапсырып қояды.

Өздерің айтып көріңдерші

Таңдайға қарай итеріле қысылып тұрғанын сеземісіңдар?

 

Біресе дыбысты құйрығымен ұрады

Айтып көріңднрші

Тіл діріл қағып тұр ма?

Тағы бір айтып көріңдер.

Бұл дыбыстар ауыздан еміе-еркін шыға алмайды, сондықтан да көк көйлек киеді Көк текшені көрсету.

дыбыстар естідік, яғни біз  дыбысты естиміз. Дыбыстар екіге бөлінеді. Дауысты, дауыссыз. Айтылуында еш кедергі болмайтын, созылып айтылатын дыбыстар дауысты, ал кедергілер бар дыбыстар дауыссыз дыбыстар.

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар шеңберге жиналады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Балалардың жауаптары.)

 

 

 

 

 

 

Балық

 

 

аю

 

 

 

 

 

 

кіірпі

 

 

 

Түйе

 

 

Балалар ауыздарын ашып көрсетеді

Тілдерін таңдайға тигізеді.

 

Еріндерін жұмып ашып көреді

 

 

Тістерін көрсетіп тістенеді және ашады

 

 

 

Тілдің ұшын қимылдатады

 

 

 

Тәрбиешіден соң қайталап айтып тұрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-М –М –М.

 

 

 

-Т –Т –Т .

 

 

 

 

-р –р –р .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге сергіту жаттығуын жасайды.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

  

 

     

   Жетекші-жөндеуші

 

 

Тәрбиеші  балаларды шеңберге жинап, «Дыбысқа көйлек кигізіп жасандыр» ойынын ойнату арқылы  бүгін не үйренгендері туралы сұрап, оқу іс-әрекетін  қорытындылайды.

Белсенді қатысқан балаларды мадақтайды.

Балалар сұрақтарға жауап беріп, дыбыс және әріп туралы үлкен мағлұмат алады.

 


 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"Ш"дыбысы
Дыбыс және әріптер
Ашық және қысаң дауысты дыбыстар
Дыбыс және әріптер
Дауысты дыбыстар
Фонетика
Сөздердің тасымалдануы
Дауыссыз дыбыстар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
«Дауысты дыбыс» бойынша тест сұрақтары
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 11752 | Қосты: Кадешова Акмарал Махметовна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык