Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Әдептілікке тәрбиелеу.


Әдептілікке тәрбиелеу.

                     Әдептілікке тәрбиелеу.

Тақырыбы:  Әдептілікке тәрбиелеу.

Мақсаты: Ересектерді «Сіз» деп сыпайы түрде айтуға, әдептілік қарым-қатынас мәдениеті мен сыпайылық дағдыларын қалыптастыру. Байланысты-ра сөйлеп, диалог құрауды үйрету. Эмоциональдық қарым-қатынас жасау. Балаларды табиғаттысүюге, қорғауға баулу. Дәстүрден тыс сурет салудың техникалық дағдылары менбіліктерін дамыту, ұсақ қол моторикасын жетіл-у.

Көрнекі құралдар: Орман декорациясы ( ағаштар, шыршалар,саңырауқұлақ-тар, гүлдер ).

Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, түрлі-түсті субояқ,бұршақтар.ермек-саз жапсырылған кішке стакан, сулық.

Сөздік жұмыс: Өтінемін, кешіріңізші.

Билингвистикалық компоненттер: сәлеметсіздерме – здравствуйте, сау бо-лыңыз – досвидания, өтінемін – пожалуйста.

Инклюзивтік әлеумент: Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс.

Іс-әрекет кезеңі

                                   

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

Жанұяның қатысуы

Мотив-қ

қозғаушы

Амандасу:

 

 

 

 

Шаттық шеңбері:

 

-Балалар сендер өздерің әдепті екендеріңді білдіріп қонақтармен, достарыңмен амандастыңдар. Жарайсың-дар амандасу әдептіліктің белгісі. Қазақта «Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені» деген мақал бекер айтылма-ған.Ал орыс тілінде сәлемет-сіздерме – деп қалай айтады?

- Дұрыс айтасыңдар,ал ағыл-шынша «Hello» - дейді.

Тәрбиеші жыл мезгіліне бай-ланысты жұмбақ жасырып, сұрақтар қояды.

 

-Жарайсыңдар бал-р. Олай болса мен сендерге көктем мезгілінің жайма-шуақ мезгі-лінде орманда болған оқиға-ны айтып берейін.

Біз әдепті баламыз,

Біз ерекше боламыз.

Қонақтарды көргенде,

Сәлемдесіп аламыз –

- Сәлеметсіздер ме ?!

Балабақшам армысың!

Сені жақсы көремін.

Достарым менің бармысың

Құшақтасып алайық.

 

 

 

 

 

 

 

-         Здравствуйте !

 

- Хеллоу!

 

- Қыс мезгілінде болады.

- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

- Қар жауады, мұз қатады...

- Көктем мезгілі келеді.

 

Іздену

ұйым-шы

кезең

Тәрбиші балаларға көздерін жұмып көктем мезгілін елес-тетулеріне ұсыныс жасайды,

(Жай музыка қойылып, орман табиғатының дыбысы естіліп тұрады), орман ішін сипаттап айтып береді.   Қараңдаршы балалар орман-ның табиғаты қандай тамаша ауасы қандай таза, қане  таза ауамен тыныс алайық.

 

 

 

- Балалар осы жайқалған ор-манда қоян мен кірпі өмір сү-ріпті. Қоян мен кірпі қандай жауарлар еді естеріңе түсі-ріңдерші.

-Олар сондай шыдамсыз, бір орында отыра алмайды екен. Жан-жағын ластап, бұтақтар-ды сындырып, гүлдерді жұ-лып, саңырауқұлақтарды құ-латып, басып, таптаптайды екен. (Орманда қоян мен кір-пі жүреді).

-Бір күні орманда қызықты оқиға болады.Әдептілік еліне ұшып бара жатқан Сыпайы-лық ханшайымының қолша-тыры сынып орманға қонуға тура келіпті.

Ханшайым: Мен қайда тап болдым. Мынау әдепсіздер орманы емес пе? Осылай жал

ғаса берсе өсімдіктер құрып кетеді. Балалар сендер де бай

қаған шығарсыңдар.Ал енді мен сендермен танысайын.

 

 

Ханшайым: Кірпі оның не? «Сәлеметсіңбе?»- деген сөз «Денсаулығың жақсы ма?» -

дегенді білдіреді.

 

 

 

 

Тәрбиеші: Балалар сендер бір –бірлеріңе, үлкен кісілерге қалай сөйлейсіңдер?

-Жарайсыңдар балалар, әдеп-ті балалар сыпайы, мәдениет-ті түрде сөйлеу керек.

Ханшайым: Достар бір-бірін құрметтеп, кешірімді болу керек –деп аңдарды татулас-тырып балалармен бірге ор-манды тәртіпке келтіреді.

Ханшайым бал-ға жағдаяттар оқып білімдерін тексереді.

1.Жолда келе жатып үлкен кісіні қағып кеттің.

2.Апаң  саған ең үлкен алма таңдап әперді.

3.Балабақшадан  кешкісін қайтқан уақытта не деу керек 

Тәрбиеші бал-ға өздері біле-тін әдептілік туралы мақал-мәтел айтып берулеріне ұсы-ныс жасайды.

 

 

 

 

Тіл кемістігі балаларға 2-3 мәрте қайталатады.

Ханшайым балаларды мақ-тап, қоштасып кетеді.

 

Сергіту сәті.

Балалар өз қалаулары бойын-ша екі орталыққа бөлінеді.

 

 

1-орт. «Бейнелеу».

2- орт. «Өнер».

Тәрбиеші балаларға нұсқау береді, қауыпсіздік ережесін сақтау керектігін түсіндіреді.

 

 

Саусақ жаттығуы: «Кірпі».

 

 

 

 

Осы кезде шымылдық ашы-лады. Балалар орманға кел-гендей қуанышты сезімге бөленеді.

 

Тыныс алу жаттығуы:

Балалар мұрындарымен ты-ныс алып,ауаны ауыздары-мен жібереді. Ауыдарымен тыныс алып мұрындарымен жібереді. 2-3 рет қайталау.

- Қоян үй жануары.

- Қоян жабайы аң, ол қолда да, сыртта да өмір сүреді.

-Кірпі орманда өмір сүреді, ол жабайы аң.

 

 

 

 

Балалар қоян мен кірпінің іс-әрекетін бақылап таңыр-қайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар өздерінің есімдерін кезектесіп айтып шығады.

 

 

Балалар кірпінің сөзіне күледі.

 

 

 

 

 

 

 

- Үлкен кісілерді «сіз», «апай», «ағай», ал достары-мыздың есімдерін атаймыз.

 

 

 

Балалар кірпі мен қояеға табиғатты аялалап, қорғау керектігін айтады.

 

 

 

 

 

1.Кешіріңізші, -деу керек.

 

2. Рахмет.- деу керек.

 

3. Сау болыңыз,- деу керек.

-Досвидания.

 

-Әдепті бала арлы бала, әдепсіз бала сорлы бала.

- Әдептілік белгісі иіліп сә-лем бергені.

Допты тосып алған бала бір сөз айтады:

-Өтінемін.

-Өтінемін, маған алма алып беріңізші.

- Жарайды, алыңыз

-Кешіріңізші.

-Кешіріңізші, қолым тиіп кетті.

- Кешіремін.

-Ғафу етіңіз.

-Рұқсат па?...

1- «Қоян» орталығы: саңырауқұлақтың бейнесін саусақпен бояйды.

2- «Кірпі» орталығы: ермексазбен қапталған ста-канды бұршақ жапсырып әшекейлейді.

Бал-р дайын кірпіге шилер қадап саусақтарын жаттық- тырады.

Қ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осы кезде Алихан мен Беріктің ана-сы кейіпкер болып келіп көрініс көр-сетеді.

 

 

Ал қоян мен кірпі бір-бі-ріне теріс қа-рап ренжісіп отырған. Қоян: Мен енді кірпі-мен дос бол-маймын. Сә-лем достым -десем жауап бермейді.

Кірпі: Сол сөзді күніге айта бересің-бе? Кеше айт

тың ғой.

Кірпі: Мен де қоянмен дос болмай-мын. Ол ме-нің атымды атамай «Ей,

сен» -дейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қоян ойын ұсынады: «Сиқырлы сөздер»

Кірпі сиқыр-лы сөздерді енді көп бі-летініне қуа-нады.

 

 

 

 

 

Кірпі мен қоян бал-ға өз көмекте-рін көрсете-ді.

 

Реф-ті

Түзету

Әр баланың жұмысын көрме ұйымдатыру арқылы бағалап мақтап-мадақтайды.

 

Сұрақ-жауап қою арқылы не түсінгендерін анықтап, оқу іс-әрекетін қорытындылайды

Балалар жасаған жұмыста- рын әңгімелейді, кім-кімге көмектескенін айтады.

- Қоян, кірпі, сыпайылық ханшайымы келді.

-Қоян мен кірпі орманды шашты.

-Бұтақты сындыруға, гүлді жұлуға, өсімдіктерді тап-тауға болмайды, тазалық сақтау керек.

-Сыпайы, әдепті, кешірімді болуды үйренді.

Бал-р аңдармен, келген қо-нақтармен қоштасады.

- Сау балыңыздар !

 

 

 

 

 

 

 

Қоян мен кірпі бал-дан жақсы қаси-еттер үйрен-гендеріне, сыйлықтары-на рахметте-рін айтып қоштасып кетеді.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
«Кірпіге дос табайық».
«Қыс қызығы»
Баланың логикалық ойлауын дамыту.
Бала-бақшаға 100 күн.
Мен әдіпті баламын
​Қоян мен бұғы.
Жабайы аңдардың қысқа дайындығы
Әдеп – адамгершіліктің алтын діңгегі
«1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау»
"Қысқы орманға саяхат" технологиялық картасы
Бөлім: Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 2252 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык