Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » 0,100,1000 т.с.с. сандарға көбейту және бөлу


0,100,1000 т.с.с. сандарға көбейту және бөлу

 

0,100,1000 т.с.с. сандарға көбейту және бөлу

Сабақтың тақырыбы: 10,100,1000 т.с.с. сандарға көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға бөлудің, көбейтудің  тиімді тәсілдерін меңгерту.

Дамытушылық: Ойын технология  әдісінің элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білім беру

Сабақтың әдісі:  ойын технология элементтерін қолдану, топпен жұмыс.

Көрнекілік: дидактикалық материалдар,  презентация.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі..

Оқушылар назарларын сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық:

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз.

Есептерді шығарып,

Біз білімді бламыз.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

Дәптерлерінен үй тапсырмасын тексеру.

Дәптерлерді ауыстырып, көркем жазуды жазу. Күн ретін жазу.

ІІІ. Қызығушылықты ояту:

  • Балалар, терезеге қарайықшы қазір жылдың қай мезгілі?
  • Қандай ай?
  • Осы желтоқсан айында қандай мерекелер бар?
  • Жаңа жыл мерекесіне біз ортаға не құрамыз?
  • Ендеше, біз де бүгін  жасыл шырша құрамыз.

ІҮ. Жаңа сабақ.

  1. Шыршаны әкелу.

№1 есепті шығару:

а) 2 * 10                    23 * 10                        234 * 10

    2 * 100                  23 * 100                      234 * 100

    2 * 1000                23* 1000                    234 * 1000

- Кез келген санды 10, 100, 1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?

ә) 20 : 10                      230 : 10                      2340 : 10

    200 : 100                  2300 : 100                  23400 : 100

    2000 : 1000              23000 : 1000              234 000 : 1000

  • Санды 10, 100, 1000 сандарына бөлу үшін не істедік?
  1. Шыршаны безендіру.

 Әр оқушыға жеке – жеке тапсырмалар беремін. Сендер сол тапсырмаларды дұрыс орындаған сайын шыршамыз әдемілене түседі.

№2

  1. тапсырма

98 : 10

                           

  1. тапсырма

987 : 100

  1. тапсырма                          

 9876 : 1000

 №3

  1. тапсырма

Мына сандардың ішінен 10- ға қалдықсыз бөлінетіндерді  тізіп жаз:  3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 7870, 4800, 4000.

  1. тапсырма

Мына сандардың ішінен 100- ге қалдықсыз бөлінетіндерді тізіп жаз:  3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 7870, 4800, 4000.

  1. «Баспалдақ» ойыны.
  • Біз шыршаның басына жұлдызды ілу үшін баспалдаққа шығу керекпіз.

Оқулығымыздағы №4 есепті шығарайық.

 

 
  Зарезервировано: 7658: 1000

 

 

 

 

 

                                                4839 :1000

 
 

 

 

 

                               438: 100                         765: 100

 

       
   

 

 

 

                 48: 10                                                             76: 10

 

Ү. Сергіту сәті:

Логикалық есептер: (жұмбақ есептер)

1.Аулада 5 үйрек,

Қорада 3 үйрек.

1 үйрек тығылды,

Қалғаны неше үйрек? (5 + 3) – 1 = 7

2. Он асықтың төртеуін,

Досың сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі,

Өз қолында қалады? 10 – 4 = 6

  1. Шыршаның шамын жағу.

№7 Есеп құрастырып және оны шығару:

 

Жылдамдық

Уақыт

Қашықтық

? Бірдей

4 сағат

240 км

5 сағат

?

 

t – 4 сағ                                           

s – 240 км

v - ?

v = 240 км : 4сағ  = 60 км/ сағ

ҮІ. Бекіту:

Сәйкестендіру тесті:

                                                         

2 * 10                                 4400          

23 * 10                               20

44 * 100                             6

55 * 1000                           230

600 : 100                            92

50 : 10                                55000

92000 : 1000                      5                 

ҮІІ. Үйге тапсырма беру:

№6          122 – бет

Оқушылардың білімін бағалау.

  1. тапсырма

98 : 10  

  1. тапсырма

987 : 100

  1. тапсырма                          

 9876 : 1000

  1. тапсырма

Мына сандардың ішінен 10- ға қалдықсыз бөлінетіндерді  тізіп жаз:  3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 7870, 4800, 4000.

  1. Тапсырма

Мына сандардың ішінен 100- ге қалдықсыз бөлінетіндерді тізіп жаз:  3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 7870, 4800, 4000.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Разрядтан екі рет аттау арқылы көбейту және бөлудің жазбаша тәсілдері 165х3, 495:3
Жазбаша көбейту және бөлу. Қайталау
Геометриялық фигуралар. Көпбұрыштардың периметрі .
Қосу және азайту. 736+264 және 1000-264
10-ға, 100-ге көбейту және бөлу
Қысқаша көбейту әдістері
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу
Қосындыны санға әр түрлі тәсілмен бөлу
Бөлшек сандардың ондық жазылуы тақырыбына есептер шығару
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1961 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык