|
|
Астрономия – аспан денелері туралы ғылым Орта Азия ғалымдарының ғылымды дамытуға қосқан үлестері.Ерте дүниедегі халық астрономиясы.
Сабақтың аты |
§4.5.6 Астрономия – аспан денелері туралы ғылым Орта Азия ғалымдарының ғылымды дамытуға қосқан үлестері.Ерте дүниедегі халық астрономиясы |
Сілтеме |
Жоспар |
Жалпы мақсаты |
|
Күтілетін нәтиже |
|
Негізгі идеялар |
Берілетін түсініктер: асторномияның пайда болуына себеп болған қажеттіліктер, біздің ғалам, астрономия мен физиканың байланысы, космонавтика, космология, космогония, Орта Азия ғалымдары және олардың еңбектері, ерте дүниедегі халық астрономиясы. «Астрон» - жұлдыз, «номос» - заң. Галактикалар – жұлдыздар жүйесі мен олардың шоғырлары. Біздің ғалам – шексіз әлемнің біздер орналасқан бөлігі. Космонавтика әлем кеңістігіндегі ғарыш аппараттарының қозғалысын талдап, зерттейді. Космогония аспан денелерінің пайда болуын және дамуын зерттейді. Космология - бүкіл әлем туралы, оның жалпы қасиеттері туралы ілім. |
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс |
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (жұлдыз, галактика, жер сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
- Табиғат деген сөздің мағынасын түсіндіріңдер?
- Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздер, мақал-мәтелдер білесіңдер?
- Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?
- Қандай табиғат құбылыстары физикалық құбылыстарға жатады?
- Физикаың мақсаты не?
- Физика заңдары қалай ашылады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
- Астрономия қандай ғылым деп ойлайсыздар?
- Космонавтиканың қазіргі таңда алатын орны қаншалықты маңызды?
- Ертедегі орталық азия елдері ғалымдарынан кімдерді білесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс (5 минут)
Берілген сөздерден шағын эссе жазу
Галактикалар
Біздің ғалам
Космонавтика
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
V. сергіту сәті (3 минут) (видео)
VІ. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (10 минут)
- Астрономия------
- Астрономия ғарыш кеңістігіндегі----------------------
- Біздің ғалам..........................
- Орта азия ғалымдары:......................................................
- Күнге ең жақын планета...................
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
Кейінгі оқу |
§4.5.6 Астрономия – аспан денелері туралы ғылым Орта Азия ғалымдарының ғылымды дамытуға қосқан үлестері.Ерте дүниедегі халық астрономиясы |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |