|
|
Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру оқушы белсенділігін арттырудың негізі.
Сабақтың тақырыбы |
Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру оқушы белсенділігін арттырудың негізі |
Мақсаты |
Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету. |
Сілтеме |
МАН, үлестірме материал І апта, А.Әлімов ЖОО интербелсенді әдісті қолдану, |
Сабақтың нәтижесі |
Сыныпта топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру жолдарымен танысып, топтық жұмыстың оқушы жеке тұлға ретінде қалыптасуына, бірлесіп шешім қабылдауға мүмкіндік туғызатынын біледі. |
Түйінді идеясы |
Топтық жұмыс-оқытудың өте тиімді тәсілдерінің бірі.Оқушылар ересек адамдарға тәуелді болмау үшін тапсырмаларды жоспарлап және оларды ұйымдастырады. |
Сабақта қолданылатын материалдар |
Фличарт, маркер, бейнеролик,стикерлер, түрлі-түсті фигуралар |
Оқыту әдістері |
БИО поэма, топтық, жұптық жұмыс, постер қорғау, бағалау, эссе жазу рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» |
іс-әрекеттің кезеңдері |
уақыты |
Коучтың әрекеті |
Мұғалімдердің әрекеті |
Жағымды психологиялық әсер қалыптастыру |
3 мин. |
Өзгертулерді тап н\се қозғалыстағы сурет |
|
Топқа бөлу |
|
Фигуралар арқылы топқа бөлу |
Мұғалімдер топқа бөлініп, орындарына отырады. |
Тақырыбы: Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру оқушы белсенділігін арттырудың негізі |
|
Коуч тақырыбы, мақсатымен таныстыру |
|
Қызығушылықты ояту БИО поэма
жазу |
10 |
Интертақтадағы сұрақтарды көрсете отырып, орындалу ережесін айту. Жеке, одан кейін топта бір постерге түсіру. |
Мұғалімдер сұрақтар бойынша жеке орындап өз топтарында оқиды, топ мүшелері барлығымен танысып бәріне ортақ бір био поэма жазып ортада қорғайды |
Ойлану сұрағы |
3 |
Осы әдістің топтық жұмысты ұйымдастыруда пайдасы бар ма, қалай ойлайсыздар ? -топ тиімді жұмыс жасау үшін не қажет деп ойлайсыздар? -Не үшін? |
Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі.
-Топтық ереже қажет. |
Топ ережесін құру |
5 |
Әр топ ережелерін құрып, Коуч 1-топтың ережесін тақтаға жазады. Басқа топтар тақтада жазылмаған өз топтарының ережесімен толықтырады. |
Топтар ақылдаса отырып ережелерін құрады. |
Бейнеролик |
10 |
«Құмырсқалар» бейнеролик ұсыну. -Бұл бейнероликтен нені түсіндіңіздер? |
Мұғалімдер бейнероликтен көрген ойларымен бөлісу |
Сергіту сәті |
3 |
«Қара жорға» биі |
Мұғалімдер би қозғалысын қайталайды |
Ақпаратпен жұмыс |
15 |
«интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару» әдістемелік құралдан мәнмәтін таратылып беріледі 1-топ Топты ұйымдастыру 2-топ Топта жұмыс істеу ережесі 3-топ Мұғалімнің рөлі |
Мұғалімдер жұпта топта талқылап, постерге түсіріп қорғау |
Мағлұмат беру |
10 |
Топтық жұмыс туралы слайд |
Мұғалімдер слайдпен танысып, ойларымен бөлісу |
«Ойлаудың 6 қалпағы» Эдвард де Боно |
10 |
Жұп болып жұмыс жасай отырып, 6 қалпақтың қызметіне қарай талдау жасауды ұсыну |
Мұғалімдер талдай отырып, қорытындылау |
Рефлексия |
3 |
Стикер тарату. Не білдім? Не түсіндім? Не түсініксіз? Келесіде не білгіңіз келеді? |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |